Autor Tema: Possible boicot a St. Boi?  (Llegit 24937 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: Possible boicot a St. Boi?
« Respondre #200 el: 01 de Novembre de 2006, 19:53:48 pm »
Alla ens emportem cada un una cadira dakestes portables q s porten a la platja o del kamping i cada un semporta el seu berena am la seva begudeta i no notarem q stem fora de sabadell xD ;) :laugh:

VISCA EL C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats!
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #201 el: 01 de Novembre de 2006, 20:00:48 pm »
Amics foreros el post de futbol catalunya ha arribat molt lluny se esta incitant a la violencia :ko això no pot ser

lopart

• Visitant
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #202 el: 01 de Novembre de 2006, 20:10:06 pm »
haver cada uno es libre de hacer lo que quiera pero creo que no tendria que entrar absolutamente ningun arlequinado son muchos los que van ir y de oirmos nos van oir de nonento ya bamos hasta con tracas de petardos pero que se creen ya pueden bajar que no entranos haora o nos dan  puerta abierta y se bajan los pantalones o mos que danos en la calle eso si todos juntos por que si no se reiran hasta los medios de comunicacion se propuso y se acepto a si que para alante arleuqinados concentrados y con los auriculares enchufados que a mosotros no nos achica nadie  :anims :anims :anims

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #203 el: 01 de Novembre de 2006, 20:20:02 pm »
Creo que, para que no seamos el hazmereír de Sant Boi, hay que organizar la marcha, o entran todos o no entra nadie, la afición del Sabadell en este lamentable  "caso"  tiene que estar muy unida, como Fuenteovejuna "TODOS A UNA". saludos
                   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

lopart

• Visitant
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #204 el: 01 de Novembre de 2006, 20:23:50 pm »
labtec hola tienes toda la razon tendrianos que esperar los que bajamos en coche que somos muchisinos a los autocares en la entrada luego ya decidiremos donde nos ponenos pero si tienes toda la razon todos juntitos para no encontrarnos minguna sorpresa que pienso que alguna nos llevaremos saludos  :clap :clap

ferni20

• Visitant
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #205 el: 01 de Novembre de 2006, 20:28:13 pm »
Creo que, para que no seamos el hazmereír de Sant Boi, hay que organizar la marcha, o entran todos o no entra nadie, la afición del Sabadell en este lamentable  "caso"  tiene que estar muy unida, como Fuenteovejuna "TODOS A UNA". saludos
                   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims 
se nota q eres d pueblo eh labtec :P con tus refranes.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #206 el: 01 de Novembre de 2006, 20:30:29 pm »
Mucha suerte al Sabadell contra el Santboia!, solo os digo que desde fuera se ve el partido perfecto, almenos hace dos años yo lo vi desde arriba y se veia aun mejor que en el campo.

Aquest del sant andreu es el que ho ha dit. No crec que en 2 anys aixin crescut tant. A mi m´han dit que hi ha una muntanyeta, pero jo no he estat mai en aquell camp.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

ferni20

• Visitant
« Respondre #207 el: 01 de Novembre de 2006, 21:18:08 pm »
Amics foreros el post de futbol catalunya ha arribat molt lluny se esta incitant a la violencia :ko això no pot ser

violencia? explica't? q no o vec per enlloc, possa l'enllaç.

- per cert si que tenim presencia mujeriega pel forum últimament: la Cadeta, la rossa de l'INIESTA.... haurem d fer una quedada de solters/eres foreros aviat em sembla  :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #208 el: 01 de Novembre de 2006, 21:46:27 pm »
Jo ia ho vaig dir fa algún dia s'han fet les victimes, quan en realitat ho som nosaltres, han dit que la nostre directiva esta implicada, i es MENTIRA...etc...etc ...
Jo em quedo fora encara que l'entrada costi 5€ per llestos! i que n'aprenguin per un altre cop... :yes:
TOTS A FORA COSTI EL QUE COSTI L'ENTRADA!!! :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #209 el: 01 de Novembre de 2006, 21:53:12 pm »
TOTS A FORA EL CAMP ENCARA QUE REBAIXIN L'ENTRADA!!!!!!
i si no veiem be, el partit desde el turó, i notem que no ens asenten, doncs ens apropem i desde la mateixa pared animem i cantem... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

lopart

• Visitant
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #210 el: 01 de Novembre de 2006, 22:10:25 pm »
jajajjajjaj estamos todos pensando en la montañita jajjajaja pues mos llevanos las sillas del camping jajja y parecera que estamos en tribuna por que si salen 5 autocares mas los que vayan en coche nos falta estadio a si que a por elllos

CADETASBD

• Visitant
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #211 el: 01 de Novembre de 2006, 22:13:20 pm »
 Aixi aixi la cuestio es animar i que es noti la nostra presencia i com mes serem en el boicot mes riurem, perque veuran els calerons que han perdut, y si a sobre guanya el sabadelll  :beer2 Ale ale Sabadell ALe sabadell ALe
i anem en tren liantla ya cap a sant boi ue son uns paletos
 :bandera

lopart

• Visitant
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #212 el: 01 de Novembre de 2006, 22:23:27 pm »
jajjajajjaja aminar mudos nos bamos a quedar eso si si perdieranos que no creeo que sea el caso con oscar sierra que estoy seguro que el domingo marcara seguirenos a polllando a muestros colores o sea que amigos eso si cuantos mas petardos llevenos mejor jo he comprado unas tracas que al menos cuando pisen el terreno  de juego los oigan banos a delantar san juan que os parece  :cheer :anims :ejem :clap :bandera :anims :cheer

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #213 el: 01 de Novembre de 2006, 23:22:35 pm »
Jo si hi vaig, i rebaixen l'entrada a 10 euros, entraré.

El meu objectiu principal és veure el partit.. aixo si, sense deixar que m'atraquin i hagi de pagar 15 euros.. si val 15 no entro, si val 10 si  :ejem

Pagar 10 euros em sembla just per un partit de tercera.. i no entrar no m'aportarà res, i sincerament se'm enfot "castigar" l'actitud del Santboià... si rectifiquen i baixen les entrades, jo entraré a animar de dins  :anims :anims

Protestem perque baixin els preus a un preu raonable, no? Doncs si ho fan, i la posen a 10 euros, no té cap sentit continuar protestant i el boicot.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #214 el: 01 de Novembre de 2006, 23:34:14 pm »

Quin sentit té aixo?

Tothom es lliure de fer el que vulgui pero... si protestem i fem el boicot perque reflexionin i baixin el preu de l'entrada, jo si l'entrada val 10 euros (preu que considero normal vist el preu de tots els camps) jo entraré a disfrutar del partit, que en definitiva és el que més m'importa, i a animar de dins  :anims
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #215 el: 02 de Novembre de 2006, 07:44:35 am »
evidentment si rebaixen entrare
VISCA EL SABADELL

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #216 el: 02 de Novembre de 2006, 07:50:56 am »

Quin sentit té aixo?

Tothom es lliure de fer el que vulgui pero... si protestem i fem el boicot perque reflexionin i baixin el preu de l'entrada, jo si l'entrada val 10 euros (preu que considero normal vist el preu de tots els camps) jo entraré a disfrutar del partit, que en definitiva és el que més m'importa, i a animar de dins  :anims
jo tambe com he dit a un altre4 post.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1771
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #217 el: 02 de Novembre de 2006, 10:09:07 am »
bueno estamos a jueves y no me gusta como va esto mucho follon se prepara pero en el tema deportivo me HUELE MAL CREO QUE HABRA ENCERRONA TEMA ARBITRAL  PERO SOLO EN TEMA ARBITRAL HABER SI ALGUN AFICIONADO DEL SANTBOIA CREE QUE ES EN CONTRA DE LOS AFICIONADOS  :police: :police:
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #218 el: 02 de Novembre de 2006, 11:41:43 am »
Esta es una de las manifestaciones de un seguidor del FC Santboiá en otro forum deportivo:
           Acabo d´entrar al foro del Sabadell i ara mateix estic flipant!! 
No se qui es pensen que son per dir-nos " paletos" als seguidors santboians,entre altres "lindeses".
Estic bastant emprenyat amb aquesta gent, entenc que puguin estar rabiosos pels preus de les entrades, pero, quina culpa tenim nosaltres?

He llegit bastant descalificatius en contra el nostre club i la nostre afecció e inclos el nostre poble!!

Este problema que ha creado la directiva del referido equipo no tiene porque salirse de madres, estoy de acuerdo que dicha junta puede poner "DÍA DEL CLUB" cuando quiera y por tanto cuando nuestro equipo les visite, pero como parte no estamos de acuerdo con ello, porque por lo mismo tendrían derechos los restantes Club, siendo nuestra afición al fin y al cabo la única perjudicada, ya que pensamos que tan solo por la cantidad de socios y aficionados que siguen a nuestro equipo, la recaudación podría aportar una buena cantidad de dinero si los precios fueran los normales para esta categoría.
Que no quedemos nosotros, la afición del CE SABADELL FC, como que somos los malos de la película cuando en realidad somos los verdaderos y únicos perjudicados.  saludos

:anims   :scut   :anims   :bandera    :anims   :scut   :anims

Amic labtec,

jo encara he de llegir (espero no fer-ho, perquè simplement ningú en publici cap) paraula en contra dels afecció del Santboià. Aquí només ens hem queixat dels abusius preus que imposa la seva directiva, que evidentment està en perfectes condicions de fer-ho, per alguna cosa és el seu club. Més que res, això sembla una estratègia d'intent de confrontació entre ambdues afeccions, en la que no crec que 'ens hi trobin'.

Reitero doncs que l'afecció del C.E. Sabadell no te res en dir en contra de l'afecció del Santboià, faltaria més :icon_exclaim:

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat RP_st.boi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
SANTBOIA-SABADELL
« Respondre #219 el: 02 de Novembre de 2006, 12:11:43 pm »
Soc soci del FC Santboià i membre del grup Red Psikiàtrik. Em permeto ingressar al vostre fòrum per aclarir algunes qüestions ara que les coses sembla que ja no es veuen tan en calent per la vostra part.

Estem d´acord en que 15E és un preu elevat per a la categoria en la que estem. Però cada club decideix lo que fa a casa seva. Aquest any ens han pujat un 10% el carnet de soci als santboians, ens cobren en mínim 2 jornades econòmiques l´any...però això funciona així. Els  únics que tindriem dret a queixar-nos som la gent de Sant Boi (jo no em queixaré mai de la vida de les decisions que prengui la junta del Sabadell). Quan un es desplaça fora ja sap lo que hi ha. Cada club té els seus numeros i tant vosaltres com nosaltres som aficionats, no directius. Aixo es un fet molt normal al futbol-negoci que hi ha muntat avui en dia. No val lo mateix un
Barça-Recreativo que un Barça-València, pero posar un exemple. 

Ho dic per que s´han fet descalificatius i insults en alguns missatges (paletos, gentuza, 4 gats, bojos), segurament en calent. També és veritat que molts de vosaltres heu demanat disculpes si l´aficio s´havia sentit ofesa i heu recalcat que la critica era exclusivament pel tema econòmic.

Torno a expressar lo mateix que vaig escriure a Futbolcatalunya. Tothom que vingui serà ben rebut, sempre que tracti al Santboià amb el respecte que es mereix.
Us ho dic per que també he llegit que si encerrona, que si mal ambient entre aficions... tot al contrari. Personalment m´agradaria veure un bon grup de gent supporter animant, que hi hagues colorit i bon ambient. A qui li agradi el "mundillo" de les grades, estarà amb mi en el fet de que sempre motiva tenir un altre grup al davant.

Ara bé, la famosa muntanya (que heu batejat com el turonet) no és res més que el Parc de la Muntanyeta (un parc municipal a l´estil de lo q pot ser el parc Catalunya a Sabadell, salvant les distàncies). El club no té capacitat de decidir sobre el parc, així que no crec q tingueu problemes per estar allà, a no ser que vinguin els de l´equipo A  :police: a tocar els collons, que això passa a tot arreu. L´estadi es troba a l´extrem d´aquest parc i des de la muntanya es veu poc més de mig camp ja que el tapen arbres i desde lluny.

Per la gent que havia preguntat pel tema transport, us recomano q us oblideu d tren (l´estació esta lluny). En cotxe estareu en 25-30 mintus només.

Dit això, desitjar que diumenge es vegi un bon espectacle al camp i si pot ser també a les grades.