Autor Tema: alicante  (Llegit 3950 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
  • Gènere: Masculí
alicante
« el: 13 de Juny de 2005, 19:46:34 pm »
heu vist.quasi tota la lliga anant primer i per un partit dolent o dos au¡¡¡¡ tornrm-hi a segona b .els clubs haurien de fer força pels dos grups de segona A

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: alicante
« Respondre #1 el: 13 de Juny de 2005, 20:01:39 pm »
heu vist.quasi tota la lliga anant primer i per un partit dolent o dos au¡¡¡¡ tornrm-hi a segona b .els clubs haurien de fer força pels dos grups de segona A

Primera amb 20 clubs.
Segona amb 2 grups de 20.
Segona 'B' amb 4 grups de 20.
Tercera amb 8 grups de 20.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #2 el: 13 de Juny de 2005, 22:51:47 pm »
NO.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Aquesta seria la solució
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2005, 22:59:25 pm »

Bona Nit, Xolo

Si vas a la secció "La Directiva et respon", veuràs un "post" introduït per mi el dia 13 d´Abril relacionat precisament amb aquest tema i la manera com es podria enfocar el tema d´ascensos i descensos.

Crec que és una mesura absolutament necessària, per evitar que la Segona B sigui un "pou" i succeixin injustícies futbolístiques com la que li ha passat a l´Alacant.  Com més clubs participem d´aquesta idea, més força podrem fer, encara que el tema xoqui amb el "mur" dels clubs de la Lliga Professional.

Ànims i a intentar-ho novament l´any que ve;  a veure si el Sabadell queda tercer i l´Alacant quart i poden pujar tots dos, que ja veiem que el no convé precisament és quedar primer (mira també la Ponferradina i el Sevilla B).

Salutacions....

PREGUNTA A WIWO

Perquè no ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2005, 23:14:52 pm »
Em sembla molt bé que es valori l'esforç d'un equip durant la temporada regular però també s'ha de saber jugar un play-off. Ho sento per l'Alacant però no ha pogut ser. I pel que fa a convertir segona divisió A en segona B em sembla una m****. Jo crec que la segona A perdria tot el seu encant al haber-hi dos grups i tants equips, a part que això és una cosa impensable. El que si podrien fer és proporcionar una plaça més als aspirants a pujar a primera. 3 em semblen poques, crec que 4 estarien bé.

A més, el Sabadell pujarà hi hagi els ascensos que hi hagi, oi que si?  ;)

• President
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 13 de Juny de 2005, 23:24:30 pm »

Realment no consideres que la Segona B és un pou? Que són només 4 places de 80.....per favor.
   Tal com ja vaig dir, jo a més a més, tornaria a col.locar les promocions a Segona A.  Hi ha d´haver més mobilitat a les categories i desdramatitzar tant els ascensos i descensos. Tú trobes just que el Ciudad de Murcia o el Málaga B, puguin estar 10 anys a  Segona A., salvant-se "pels pels" i que la Cultural Leonesa, en un altre sentit, no hagi pogut pujar mai a Segona A des de que existeix la Segona B, després d´haver disputat innumerables "play-offs"?  I tampoc veig que baixés tant el nivell de Segona A, perquè de totes maneres, estaria integrat per lo millor que hi ha ara a Segona B (els cinc primers equips de cada grup).

Totalment d´acord amb tu, però, en que a Primera hauria de baixar un equip més.

Salutacions

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 13 de Juny de 2005, 23:45:18 pm »
tot aquest problema be donat per que a primera divisió hi han massas equips i aixo passa desde que no van voler baixar al celta i al sevilla (per falta de pagaments igual que ens va pasar a nosaltres)aquell any de las manifestacions i per culpa de tenir una primera amb tants equips las categories mes baixes ho notan a la hora de pujar. I encara dic mes la UEFA ja fa anys que li demana a la lliga un campionat de 16 equips, som una de las lliges amb mes equips i aixo es nota en moltes facetes(cansanci, lesions i per soposat ascensos i descensos).
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #7 el: 14 de Juny de 2005, 13:47:35 pm »
Jo vaig que escoltar al partit contra l'Alacant al seu camp crits de Atercera!! a tercera!!!, doncs m'en alegro de la seva desfeta..i que l'any que ve, s'en vagin a tercera......

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 14 de Juny de 2005, 14:34:42 pm »
Recorda el Sabadell - Gandia de la penúltima jornada de l'any del play-off. Crits de "a tercera" contra els jugadors del Gandia. I no va ser cosa de 4....

• President
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 14 de Juny de 2005, 19:31:48 pm »

Com a mínim no van anar a "matxacar-nos" a Alacant.  I sense aquell "puntet" no ens haguéssim salvat.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #10 el: 15 de Juny de 2005, 14:17:35 pm »
Mare de deu si el dia contra el Gandia, erem tot el camp cantant a tercera a tercera...en fi els equips valencians juguen amb avantatge!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #11 el: 16 de Juny de 2005, 14:19:48 pm »

d'això m'enrecordo que una o dos temporades abans el Gandia va quedar primer  :yes:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 16 de Juny de 2005, 15:19:13 pm »
tot aquest problema be donat per que a primera divisió hi han massas equips i aixo passa desde que no van voler baixar al celta i al sevilla (per falta de pagaments igual que ens va pasar a nosaltres)aquell any de las manifestacions i per culpa de tenir una primera amb tants equips las categories mes baixes ho notan a la hora de pujar. I encara dic mes la UEFA ja fa anys que li demana a la lliga un campionat de 16 equips, som una de las lliges amb mes equips i aixo es nota en moltes facetes(cansanci, lesions i per soposat ascensos i descensos).

No estic d'acord. Actualment, cap lliga competent europea te menys de 18 equips. Es mes, abans quassi totes eren de 19 equips, i ara hi ha una tendencia cap als 20. Mireu el cas d'Itàlia o França, per exemple

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 16 de Juny de 2005, 17:20:40 pm »
De 19 o de 18? Abans les lligues més importants eren de 20 ekips però va entrar la "perra" de que totes les lligues tinguessin 18 ekips tenint com a model la lliga italiana i afavorir les seleccions en comptes de fer que els italians tinguessin 20 ekips . 

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #14 el: 16 de Juny de 2005, 20:41:07 pm »
18 18, ha estat un error al donar-li a la tecla :P
Abans eren tots de 20, van passar a ser 18 seguint la moda italiana, i ara tornen a ser 20. Italia per exemple ja en son vint

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #15 el: 18 de Juny de 2005, 13:09:18 pm »
LA LLIGA PITJOR AMB MÉS EQUIPS ES LA DE ANGLATERRA 3A TE 26 EQUIPS EN SEMBLA ALGUNS DELS QUALS EL BRISTOL CITY I EL HULL CITY
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009