Informo a la familia forera del que va ser la reunió:
Es van presentar els directius de la secció social del club, que ja em perdonareu que no digui noms, perquè algun em balla
Posteriorment, una mica més tard, també es va venir el president, en Joan Soteras.
Per cert, que per part de les penyes, si no m'oblido de ningú, hi vam ser presents representants de: Nova Penya Creu Alta, Penya Sabadell, Roses Arlequinades, Quatre Gats Arlequinats, La Ceba i @rlekinats.com.
I anant al gra:
Es van presentar les àrees de treball del club i el projecte que hi ha pel mateix, recordant sobretot els nous equips que tenim, com l'amateur o que el femení està definitivament lligat al club. En aquesta linia, per part dels penyistes, es va comentar que un camp de futbol com el de l'Olimpia no era adequat per les necessitats del nostre futbol base i ens van informar que hi ha un projecte per instal·lar-hi gespa artificial... en els dos camps que està previst que tingui el poliesportiu. Tot això depen de la Federació Catalana i de l'ajuntament de Sabadell i ningú es va atrevir a donar una data per saber per quan es farà realitat.
També es va preguntar si el club podria assumir un hipotètic ascens a 2a. A, pels deutes pendents lògicament. Es va informar del deute que té ara mateix el club amb la Federació, que no estic segur de si he de ser jo qui el faci públic ara i aquí, per tant, us diré que des de la mateixa directiva es considera que el Centre d'Esports Sabadell és un club pràcticament sanejat.
Per altra banda, també es va preguntar pel tema merxandatge (o com s'escrigui
) i ja ens van comentar que aquell mateix vespre, al programa L'Arlequinat es veurien alguns dels nous productes, com així va ser. En breu seran presentats tots aquests productes.
Per últim, també es va parlar del primer equip, la màxima preocupació de tots evidentment. Tots, directius i penyistes, vam coincidir en que la situació del nostre primer equip és bona, ja que ens trobem entre els quatre primers classificats, però sense arribar a ser considerada de molt bona, ja que tampoc estem líders ni estem clarament destacats o distanciats a punts respecte al cinquè.
Poca cosa més destacable. Només que el proper dia 30 es farà una junta informativa per a totes i tots els socis i suposo que més o menys anirà pel mateix sentit.