Autor Tema: tenim una gran aficio, inmensa aficio però...  (Llegit 2897 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: tenim una gran aficio, inmensa aficio però...
« Respondre #20 el: 11 de Desembre de 2006, 16:11:15 pm »
a mi em va sapigue mes greu els insults al jugador numero 2 del c.d. masnou que lo de que el campo es un patatal, el jugador aquest no va provocar en cap moment ni va fer cap falta perque algu s'encengues... simplement feia panxeta, i els crits de goooordo goooordo no venien a cuento, quan el van canviar el jugador es va mirar a la noia akesta dient algo que no vaig escoltar i la noia q havia estat tot el sant partit dientli gordo, va començar a dir que el jugador en questio era un maleducat xDDD

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 11 de Desembre de 2006, 16:12:40 pm »
No, no, consti que jo 'defenso' la postura envers un jugador o l'àrbitre, que en certa manera i per així dir-ho, els entra dins la mensualitat. Pel que fa a les aficions i públic en general, evidentment tothom s'ha de respectar i ser respectat, ja que tothom té el que pot i no el que vol.

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 11 de Desembre de 2006, 17:39:18 pm »
És una pena q hi hagi tant prepotent a dins de la nostra afició, però no s'hi pot fer res...  :no:

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 11 de Desembre de 2006, 19:37:14 pm »
tampoc ens passem, Pipo la persona en qüestió q provablement així sigut m'ha explicat la seva versió i és força diferent d la q expliques tu, osigui q nose... ara resultarà q només aquesta noia és la única persona q insulta d la nostra afició? vinga home siguem una mica més tolerants, q aquí cap d nosaltres s'ha estat tota la vida callat a un camp d futbol...
crec q tots plegats ens passem una mica, els fets q van passar a Manresa si q són coses injustificables ara ve en un moment determinat insultar a un jugador pel motiu q sigui o a l'arbitre o ve fer una mica d "brometa" d com són la resta d camps d la categoria tmp és cap drama.... continuo dient q sóm d les aficions més ben educades i exemplars de Catalunya i part d'Espanya.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 11 de Desembre de 2006, 20:05:14 pm »
Jo mai em ric dels camps dels adversaris... mai saps que et pot deparar el futur.

Això si, a casa, de l'àrbitre de torn (o línier) i d'algun jugador xuleta, si!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #25 el: 11 de Desembre de 2006, 20:15:42 pm »
Yo creo reconocer d k xica estais hablando y si es ella , desde luego no es la primera vez....sobretodo en nuestro campo.... :laugh: , pero bueno cada uno es grande para hacer l k crea

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #26 el: 12 de Desembre de 2006, 00:24:57 am »
tampoc ens passem, Pipo la persona en qüestió q provablement així sigut m'ha explicat la seva versió i és força diferent d la q expliques tu, osigui q nose... ara resultarà q només aquesta noia és la única persona q insulta d la nostra afició? vinga home siguem una mica més tolerants, q aquí cap d nosaltres s'ha estat tota la vida callat a un camp d futbol...
crec q tots plegats ens passem una mica, els fets q van passar a Manresa si q són coses injustificables ara ve en un moment determinat insultar a un jugador pel motiu q sigui o a l'arbitre o ve fer una mica d "brometa" d com són la resta d camps d la categoria tmp és cap drama.... continuo dient q sóm d les aficions més ben educades i exemplars de Catalunya i part d'Espanya.

per suposat que no es la unica persona que insulta, ja he dit en un altre missatge que jo mateix amb altres companys estavem insultant a santboi i akesta noia ens va fer callar dient que no insultessim. i no se kina versio t'haura explicat pero t'aseguro que va ser aixi, jo mateix ni m'havia adonat de que el numero 2 estaba gordito fins que la señora del megafon va dir " 2 tens una mika de panxeta ehhh" i tot seguit el cantic de "gooooordo" . a mes que jo no tinc cap problema en que s'insulti jo soc el primer que ho fa , quan de veritat algun jugador contrari o arbit s'ho mereix, pero en aquest partit no era el cas.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #27 el: 12 de Desembre de 2006, 09:23:40 am »
a mi em va sapigue mes greu els insults al jugador numero 2 del c.d. masnou que lo de que el campo es un patatal, el jugador aquest no va provocar en cap moment ni va fer cap falta perque algu s'encengues... simplement feia panxeta, i els crits de goooordo goooordo no venien a cuento, quan el van canviar el jugador es va mirar a la noia akesta dient algo que no vaig escoltar i la noia q havia estat tot el sant partit dientli gordo, va començar a dir que el jugador en questio era un maleducat xDDD

N'estàs convençut del que he marcat en negreta :icon_question: Els jugadors també són persones i no pas angelets... ::)

Jo mai em ric dels camps dels adversaris... mai saps que et pot deparar el futur.

Això si, a casa, de l'àrbitre de torn (o línier) i d'algun jugador xuleta, si!

Hem de reconèixer tant tu com jo que no els deixem en pau tant a l'àrbitre com al línier de torn, segur que més d'un i de dos han tingut malsons amb nosaltres alguna vegada... :Paletas:

En fi, que no està bé enfotre's del camp del rival o la seva afició, però un jugador o un àrbitre reitero que, agradi o no, va inclòs en la seva nòmina.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

lopart

• Visitant
« Respondre #28 el: 12 de Desembre de 2006, 10:48:48 am »
bueno cansada ya de tanto comentario boy hablar si es cierto que cogi el megafono en el segundo tienpo lo cual quiere decir que en el primer tiempo era otra persoma la cual no boy a dar monbre y es la que le empezo a llamar gordito al munero 2 si escierto que estava gordito pero cuando el arbitro pito el fimal de la primera parte miro a la grada y aparte de hacer un movimiento con los dedos sobre su mariz llamadola borracha un jugador tiene uqe dedicarse a jugar y no mirar a la aficcion pero bueno, por eso en el segundo tienpo empeze yo a llamarlo gordo ahora resulta que mingun forero a imsultado munca a un arbitro mi a un jugador emtomces os felicito por macho deveis de ser los unicos gracias pipo por haver comtestado al menmsaje

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #29 el: 12 de Desembre de 2006, 13:57:28 pm »
pues lo que yo digo paso en la primera parte y ya puestos a hablar fue una señora rubia de unos 50 años q se como se llama pero no lo voy a poner, vaya una de las que organiza los autocares. por eso mismo ese jugador al descanso se dirigio a nosotros con ese gesto, todo empezo en un sake de banda a favor del masnou sobre el minuto 20 de la primera parte, dnd aun no habia pasado absolutamente nada con ese jugador.

ademas cuando yo lo puse aki fue en plan .. una anécdota del partido no para que se armara tanto revuelo. lo siento.

pd. i mis disculpas lopart por si con alguno de mis mensajes ha parecido que eras tu, es que cuando alguno de los foreros puso la frase de que esa xica estaba muy de buen ver ya pense que no hablabamos de la misma persona, pk yo me refiero a una mujer ya entrada en años jeje

en fin lo siento por todo, un saludo
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 14:01:30 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #30 el: 12 de Desembre de 2006, 15:25:35 pm »
Lopart lo que ya cansa es el tipico cantico de el "campo del *** es un patatal o un futbolin"

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 12 de Desembre de 2006, 15:55:45 pm »
Pero aki no se ha hablado principalmente de los insultos a los jugadores, sino de las frases k se hacen de desprecio al rival sin ningun motivo a cuento. Por cierto yo pense k la de la primera parte era la k fue a santboi k taba con el megafono tambien, por la radio me parecio la misma voz, k lio jajajaja De todas formas, vale k el jugador se tiene k dedicar a jugar, pero esk el aficionado se tiene k dedicar o deberia animar a su ekipo, ojo, k si hay k soltarle algo al arbitro o jugador pk se lo merece y en caliente no lo podemos evitar es algo k nos pasa a casi todos.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 12 de Desembre de 2006, 17:51:07 pm »
Lopart lo que ya cansa es el tipico cantico de el "campo del *** es un patatal o un futbolin"

haber tenemos q respetar a nuestra afición SABADELL, a ti quiza t canse pero quiza a ella le canse escuchar otro tipo d cánticos o opiniones de otros aficionados como pio pio pio árbitro judio... sois de Can Fanga... paletos... pueblerinos...etc.. . q a veces escuchamos en nuestro campo cuando jugamos contra equipos d barrio o pueblos.
No creo q sea tan grave cantar segun q cosas, no hace falta cantarlo en todos los campos ( q no creo q lo haga lopart) pero hay veces q si t cabreas con algun jugador o con el equipo rival lo cantas ( la verdad q el domingo teniamos motivo para cantar esto porq vaya tela d campo!!! tenia mas líneas q el patio d mi ex-cole!!! como para aclararse el árbitro y weno las dimensiones es increible.. no entiendo como nuestros jugadores acostumbrados a jugar a la NCA pueden jugar bién en estas encerronas d campos), en fin dejemos q cada uno cante lo q quiera, tmb seria absurdo por parte d los otro equipos generalizar porq 1 o 2 personas les canten q su campo es un futbolín ( q lo era ) o un patatal.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #33 el: 12 de Desembre de 2006, 22:24:57 pm »
Quina vergonya, no crec que hi hagi a tota espanya una afició on dediqui tantes pàgines de debat sobre un insult  :Hecho_polvo:

Per cert, per què ******* no dediquem un tema amb planes de posts per debatir la extranya suspensió del partit del Santboià?????

Aneu al cinema nois!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #34 el: 13 de Desembre de 2006, 00:21:51 am »
El realment lamentable és que el Sabadell hagi de jugar en aquests camps, però pensem que hi juga per mèrits propis.
Per Sabadell és un rotund fracàs haver de jugar a la quarta categoria del futbol espanyol...Per Masnou, Balaguer, Peralada, Palafrugell, Vilanova i la Geltrú...un èxit. Per tant estic d'acord en que cal ésser més humils i respectuosos quan ens desplacem per animar al nostre equip perquè recuperi la categoria que realment li pertoca com a ciutat i història.

Iniciatives senyores com la que va fer la Penya 4 Gats amb les Penyes de l'Europa donen prestigi al nostre Club i no comentaris absurds ses d'un megafon.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #35 el: 13 de Desembre de 2006, 09:57:44 am »
Quanta "moralina", això sembla la "recerca de la perfecció inexistent".
I és que suposo que cadascú a nivell individual ha de ser responsable dels seus actes, i asumir llurs conseqüències, i això forma part de l'exercici de la llibertat individual.
Aquest post ha agafat un to excesivament moralista. Probablement, també hi ha comentaris, que podrien semblar sexistes, i no encetaré el debat, de si són escaients o no, cadascú que reflexioni lo seu, i no convertim un foro de futbol en un foro d'ètica.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #36 el: 14 de Desembre de 2006, 01:37:20 am »
tenim una gran aficio i cada cop estic mes satisfet de ser del sabadell i tenir laficio q tenim, però a vegades pequem o de sobrats o de subestimar a ekips inferiors com anar cantant el campo del masnou es un futbolin o algu aixi ara no recordu be, o ficarse tota lestona amb l'arbitre, quan estava pitant un partit aceptable, tot axo ho dic per escoltar despres del partit per la radio al noi akest del megafon q sa pasat tota la primera part animant al ekip pero tb despreciant al camp del masnou i ficant-se amb l'arbitre, nomes dic q si volem despres anar pels camps i ser respectats, si us plau animem al nostre ekip i no ens fikem am els ekips contraris!! jo crec q si hi ha un desplaçament de l'aficio de un ekip es va animar al ekip i no a altra cosa!! ;)

Tens rao, no es pot anar a un altre camp i despreciar al rival, aixi ens va k despres no ens respecte ningu i ens queixem, pero esk ens ho estem guanyant  a cada desplaçament, lo pitjor de tot esk paguem tots per uns pocs.

exactament si  :clap :oooooo: :beer2 :yes:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!