Autor Tema: horari contra el vilanova  (Llegit 3268 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
horari contra el vilanova
« el: 11 de Desembre de 2006, 10:26:28 am »
amb tots els respectes i amb coneixement d`els arguments de jugar a les 5 de la tarda( no coincidir amb altres equips de la ciutat....) em permeto sugerir a la nova directiva que es podria provar de jugar al migdia o almenys avançar el partit a les quatre o aixi intentant que vingui el major nombre de aficionats posibles en un partit tan important.

Crec que ho podrieu estudiar pq  farà molt fred i això provocarà que molta gent es quedi a casa. Molts avis i nens no poden anar amb aquestes temperatures i els habituals també patim bastant. Apart hi ha l´estalvi de llum
Penso que contra el Palafrugell es va reduir el nombre de públic més per el fred que per el pont (hi havia molta gent a la ciutat ) ni tampoc per l´obertura de centres comercials. Crec que va ser el principal motiu. A molta gent li fa mandra sortir de casa els vespres freds d´hivern i en canvi al migdia amb el solet si que van a donar una volta i a fer el vermut
A més sembla que aquest any esportivament parlant ens funciona els partits al migdia i aconseguim bons resultats
« Darrera modificació: 11 de Desembre de 2006, 11:18:30 am per hicks »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: horari contra el vilanova
« Respondre #1 el: 11 de Desembre de 2006, 15:59:31 pm »
jo crec que el partit contra el palafrugell si que va influir el pont i sobretot que era entre semana ... contra el vilanova diumenge a las 5 de la tarda estic segur que l'aficio respondra, es un partit molt important i no crec que al fred faci kedarse a casa a cap aficionat del c.e sabadell, a mes que tampoc fa tan fred a mitja tarda.

Els 2 ultims desplaçaments han estat en horari matinal i a mi personalment no m'agrada pk casi no podem dormir els que sortim de festa i dp anem zombies tot el dia xDD i veient que els proxims partits a premia i mataro segurament siguin pel mati, almenys que quan juguem a casa sigui per la tarda, que en el fons es la verdadera hora futbolera de tota la vida.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 11 de Desembre de 2006, 16:09:27 pm »
Jo soc dels k a les 5 de la tarda es una de les millors hores, i tinc la sensacio de k si s'avança l'hora a les 4 anira menys gent, per motius de k hi ha gent k se li fara tard ja k no tothom menja a les 2 o 2'30 i mes encara un diumenge xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #3 el: 11 de Desembre de 2006, 16:22:32 pm »
Dimecres era entre setmana però era festiu. Jo no crec que per sortir a la nit no et puguis aixecar a les 11 per anar a veure el Sabadell. Vaja jo crec que aniria més gent però és una opinió. Farà molt fred diumenge al vespre ja ho veureu i la gent jove ho aguantem però ja dic que els nens i la gent més gran s´ho pensen 2 vegades.
I això del horari futbolero potser es veritat si estem a primera, però a segona A i B molts juguen al migdia. El Sabadell mateix també ha jugat partits a La Nova Creu Alta al migdia a segona A amb bones entrades. Estudiant els pros i contres a mi em sembla que aniria millor per el club que es del que es tracta
Només aporto una idea que es podria provar algun dia pq ja et dic que diumenge serem poca gent per el fred pq els habituals ja sé que anirem però penso que serà molt difícil atreure als altres que és del que es tracta per fer una bona entrada. Ja dic només proposo que es provi algun dia
« Darrera modificació: 11 de Desembre de 2006, 16:39:22 pm per hicks »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2006, 17:09:00 pm »
sempre que arriba l´hibern solem quedar els de sempre  ;D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 11 de Desembre de 2006, 19:10:25 pm »
jo penso el mateix q el Hicks, no estaria gens malament poder adelantar el partit a les 16 h d la tarda o ve intentar fer-lo al matí ( cosa q ja vec més difícil).
Ja se  q l'horari d futbol és a les 17 h però aquests dies ( avui ho he comprovat dsp d fer 4 dies q no sortia d casa) estic veient q fa molt fred, i molta gent decidirà quedar-se a casa sapiguent el fred q fot al nostre estadi, és una pena perq és un molt bon partit d futbol q segurament si es fes a les 12 del migdia aquesta vegada si q respondria l'afició siguent un diumenge, i si fa sol millor!!
Total ho estic demanant un partit només, aquest en especial perq el fred d'aquests dies no és massa normal, apart  q ja la próxima cita a la NCA ja seria el 20 de gener osigui un mes dsp, no és q estiguem cada 4 dies jugant a la NCA, no aniria gens malament fer un petit esforç d cambiar l'horari per a l'afició, és q si no alguns com jo q encara estem ben refredats potser o acabarem agafant una pulmonia o no podrem anar a l'estadi. Gràcies.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2006, 19:13:10 pm »
Pel partit davant el Palafrugell, només un detall: tenia l'encàrrec d'avisar del resultat a cinc persones (5 :icon_exclaim: :o) dels habituals a l'estadi, que no podien venir perquè ho bé eren de pont o de compres.
Una dada prou significativa. :smart:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 11 de Desembre de 2006, 19:18:14 pm »
La gent els diumenges al matí se'n va tb al mercadillo, a passejar pel parc amb la família, juga lligues de futbet, juguen altres ekips de la ciutat, etc. i això també treu públic. Fred en farà des d'ara fins al març-abril... i lo normal crec que és el fred d'akests dies en akesta època, el que no era normal era el poder anar a principis de novembre amb samarreta de màniga curta... ;)

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #8 el: 11 de Desembre de 2006, 19:34:58 pm »
Pues a las 4:30 y todos contentos...  :ejem

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #9 el: 11 de Desembre de 2006, 21:11:17 pm »
17:00

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 11 de Desembre de 2006, 21:13:53 pm »
Doncs a mi ja m'agrada a les 17:00! :ok
Pel fred no cal patir!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 11 de Desembre de 2006, 21:15:16 pm »
a les 17:00 res de canviar! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 11 de Desembre de 2006, 21:23:58 pm »
no entenc perq no voleu cambiar l'horari... ja dic q és només per a un partit, màxim el próxim q és a finals d gener contra el Castelldefels.
Jo no vec descabellat jugar a les 16 h d la tarda, el  q dini tard diumenge normalment pos q miri d dinar més d'hora no és la mort d ning´´u i weno el tema d passar-ho al matí per temperatura seria ideal ara si  q és veritat q podria ser q  tmb faltés molta gent perq negar-ho... entre ´q deu jugar el femení a l'olimpia, el juvenil, la gent q va d compres q segur q sta obert tot tmb aket cap d setmana, els d la ressaca ( dels quals potser m¡ncloc jo, encara q siguent a les 12 jo estaria al camp amb ressaca o sense.. joer q no diem d jugar a les 10 del matí!!) pero weno continuo dient jugar a les 16 h seria totalment ideal tenint en compte q el fred més intens és quan es fa fosc q és a les 17.40 -17.45 h osigui a mitja part... pero weno si preferiu ser 1000 al camp o ( 999 en cas q jo encara stigui fotut) pos allà vosaltres  :ejem... i la vostra conciencia !!!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 11 de Desembre de 2006, 21:34:47 pm »
A mi m'agrada el de les 17h00 no el canviaria pas.. :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #14 el: 11 de Desembre de 2006, 21:42:25 pm »
Bueno doncs ja veureu com serem 4 gats. Que la gent vagi al mercadillo i tot aixó demostra que al mati está més oberta a fer coses i sortir de casa i al vespre es queda a casa. Diumenge fará molt fred, més que dimecres pasat
I penso també en els avis que amb el bon temps venen i que quan fa fred no poden arriscarse a agafar una galipandria. i els pares amb fills petits igual.
Ho dic pensant en la manera d´ atreure més gent al estadi i no en els meus gustos personals o si dormo més o menys
Segueixo pensant que ho hauriem de provar un parell de partits pq veig que molts equips ho fan i els hi va prou bé
« Darrera modificació: 11 de Desembre de 2006, 21:57:40 pm per hicks »

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 11 de Desembre de 2006, 22:08:51 pm »
no els convencem Hicks no hi ha manera....... es nota q no surten gaire al carrer a les 5 d la tarda :**** :**** jo he sortit avui a les 11.30 i ja he dit deu ni do el fred q fotia.. imagina't aket cap  d setmana a les 5 d la tarda i allà dalt q em sembla q és on fot més fred d la ciutat ( dsp de la Bassa), i weno això si no parlem del próxim partit d copa federació a casa q com és normal es jugarà a les 7 o 8 d la tarda, uff aquell dia si q passarem fred a la tribuna d l'estadi!!! pero weno és copa federació i tribuna queda més resguardada....

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #16 el: 11 de Desembre de 2006, 22:16:13 pm »
ja, jo crec que s´ hauria de provar. Estic segurisim que hauria més gent. Almenys 500 persones més. Sinó ja m´ho direu diumenge al vespre. No crec que pasem de 1500 persones si fa fred com avui . Ja ho vereu
Quan fa bon temps si que es un bon horari a les 5. Peró és aixó penseu també que no tothom es jove per resistir el fred i s´ han de conformar en escoltar-ho per la radio.
El que ja estaria seria collonut que es regalés un café amb llet o xocolata calenta al entrar. Es podria enrotllar algun dia el viena i regalar un petit entrepà o alguna cosa per esmorçar. Llavors si que vindria gent
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 01:53:15 am per hicks »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 11 de Desembre de 2006, 23:15:29 pm »

Jo també ho veig bé lo d´adelantar una mica l´horari.  Nosaltres vindrem encara que el termòmetre marqui 5 graus sota zero, pero nens, gent gran, etc, què?

Deixem´ho en un punt intermig per conciliar tots els gustos;

16,30 h.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #18 el: 11 de Desembre de 2006, 23:29:15 pm »
Como dice BLANC-I-BLAU ls 16.30 seria una buena hora, da tiempo de comer tramquilamente y esa media horita no quita un poco mas de frio pues es a partir de las 6 y media y siete cuamdo empieza a apretrar el frio.

Ahora que se juege a la hora que se juege tenemos que acudir en masa a la NCA, eso si bien abrigaditos.

Com frio o con calor siempre com el Sabadell
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 12 de Desembre de 2006, 02:06:04 am »
Si es k no nos conformamos con nada e, a todo le ponemos un pero. Por media hora o 1 hora adelantada no creo k deje de venir la gente, total si es a las 16h ya pierdes a los k comen tarde o con muxa trankilidad xD por una parte iran los k estan indecisos por el frio, y a las 17h iran los k coman tarde o trankilamente y se pierden los k no kieren pasar frio. Yo personalmente creo k mas o menos la misma entrada...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!