Autor Tema: Altes, baixes i renovacions  (Llegit 23515 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
Re: Llista de 'baixes'
« Respondre #120 el: 14 de Juny de 2005, 22:05:50 pm »
La posicion que mejor tenemos cubierta es la de lateral derecho: Peque y Txiki son dos garantías.
Hay que espavilar para encontrar jugadores zurdos porque cuesta mucho encontrarlos y el unico que tenemos de momento es el Marc Perez. Faltan dos laterales zurdos y un extremo.

¡ESTE PROYECTO ILUSIONA!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #121 el: 14 de Juny de 2005, 22:28:35 pm »
De la llista de baixes, estic d'acord en que hi estiguin: Carulla, Polanco i Tariq (s'hi hauria d'haver afegit a Genís).

No estic d'acord en que es doni la baixa a : Segio Moran, Guerra, Igor Cuesta, Jordi Dot, Albert Martínez i Verde.

Estic d'acord en que continuin el porter Ramón Martí i Peque.

Dels que encara no se sap si continuaràn o no, m'agradaria que continuessin: Cañadas, Xavi Muñoz i Marcos, a l'igual que Marc Pérez.

Tots els demés, tant me fa.

A priori, estaria bé el fitxatge del jove Crivillé, seria una bona linia a seguir, fitxar jugadors del grup català de tercera, que hagin destacat aquesta temporada recent acabada.

En fi, aquesta és la meva modesta i sincera opinió al respecte.  En gustos..., i encara més en futbol.

Sigui com sigui, en vistes a la propera temporada s'hauria d'intentar confeccionar un equip molt més competitiu que el dels dos darrers anys.

:bandera Força Sabadell !!!  :bandera
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #122 el: 14 de Juny de 2005, 22:31:28 pm »
Tu ho has dit, fitxar del grup català, que sempre anem cap als bascos i x ai, que per mi son grups mes fluixos...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #123 el: 14 de Juny de 2005, 22:38:19 pm »
Aixo mateix, sempre rebuskem en grups vascos o andalusos tenin una bona base catalana...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Lord Forest

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #124 el: 14 de Juny de 2005, 22:43:58 pm »
Absolutament d'acord amb Arlekinat100%

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Alberto Edjogo
« Respondre #125 el: 14 de Juny de 2005, 23:20:54 pm »

Amb l´Edjogo ha passat igual que amb l´Hugo Soares.  Surt mitja hora, marca un gol i provoca un "penalty" que no es pita.  El problema és que l´Alberto no ha tingut ni aquesta mitja hora.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Altes, baixes i renovacions
« Respondre #126 el: 15 de Juny de 2005, 09:23:58 am »
Veig que molts parleu sobre la baixa d'Igor Cuesta, però és que aquest noi, que per mi és perfectament vàlid, estava sopesant de tornar a jugar al Jaén, club del què procedia i suposo que això és el que ha fet que la directiva l'apuntés a la llista de baixes. Igual m'estic montant jo la història, però no crec que m'equivoqui de gaire...
La veritat és que penso que ha estat força ingenu l'Igor valorant el retorn a Jaén, sobretot si tenim en compte que si va marxar d'allà va ser perquè no cobrava... però vaja, aquest serà el seu problema.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #127 el: 15 de Juny de 2005, 09:44:58 am »
Que vagi per endavant que en general sembla correcta la linea de baixes que ha donat el club.
Ara, hi ha algun cas que discrepo. El que en sap més greu que s'en vagi es el Moran, jo crec que era un porter super valid, a part que podia ser titular en depriment del Ramón. Ara, se haura de fitxar un porter, espero que siguir jove i amb proyecció. Lo del Igor Cuesta i lo del Juanlu, també trobo que haurian sigut puntals importants per el Sabadell 2005-06, ara lo del Igor ja es veia venir quan les negociacions per la renovació estaba parades, i lo del Juanlu, potser era perque tenia una fitxar molt alta.
Tots els demés, eran baixes molt previsibles, i no trobo que siguir cap drama que s'en vagin. En sembla, que després de aquest any de patiment, la directiva ha volgut fer compte nova, i fer una nova plantilla.
Ara, amb aquesta netega de vestuari, espero i suposo que el club tindra una llista llarga de noms per reforça la plantilla. Ojala que siguin jugadors de una cualitat contrastada a la categoria.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #128 el: 15 de Juny de 2005, 10:46:06 am »
ens podriem tornar a interessar per Gorka Britt, ja vem intentar fitxarlo fa un temps i no recordo pq no es va fer al final.
Juga al Salamanca i com q ha baixat, poder li faria gracia akest projecte ambiciòs q sembla q tenim ...

ho deixo a l'aire  ::)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #129 el: 15 de Juny de 2005, 13:46:59 pm »
Randel, sino estis mal entés, en sembla que Gorka Britt perteneix al Osasuna, que el tenia cedit al Salamnaca. Així que seria el club navarres que decidis el futur del jugador. Això sí, es un tros de golejador.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #130 el: 15 de Juny de 2005, 19:10:50 pm »
aaaaaaaah !! doncs pot ser, pq es un gran jugador i no m'estranya q estigui vinculat a un ekip de primera.
Gracies Vitrubio  ;)

Segons diu la pag. de radio Sabadell, Marc Pérez s'ha mostrat molt sorprès de que Mora conti amb ell per la propera temporada.

Jo crec q això és degut al seu any de contracte q no pas a altres coses ...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #131 el: 15 de Juny de 2005, 21:02:11 pm »
El gorka britt esta cedit al salamanca. Forma part de l'Osasuna i em sembla que la seva cesió ha estat cara. Això si, aquest davanter s'ho val. Mare de deu si el fitxem :surprised:

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #132 el: 15 de Juny de 2005, 21:05:43 pm »
Perdoneu, sabeu si la temporada del play-off la plantilla la va confeccionar el Mora? Em refereixo si va ser ell qui va aconsellar sobre els jugadors que s'havien de fitxar. Si és aixi va fer molt bona feina (encara que els seus metodes de treballs no m'agradin) perquè vam tenir un grapat de figures (i penso que hauriem d'haver pujat).

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #133 el: 15 de Juny de 2005, 22:12:01 pm »
Si no m'han informat malament, crec que la baixa d'Igor Cuesta, ve determinada per les molestias en un genoll, que probablement seran resoltes en un quirofan. :-[

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #134 el: 15 de Juny de 2005, 22:14:05 pm »
Al Diari de Sabadell diuen que és pq és molt propens a les lesions.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #135 el: 15 de Juny de 2005, 22:26:07 pm »
Joan Blanch / El Centre d'Esports Sabadell ha tancat aquesta tarda les renovacions del defensa Cristian Urbistondo, 'Txiqui' i del migcampista Iván Hammouch. En el cas de l'ex del Girona les dues parts han confirmat l'acord tot i que han reconegut que encara falta firmar el contracte. Per la seva part amb el jugador de Badalona hi ha principi d'acord, tot i que falten arreglar petits serrells, que es podrien solucionar en el transcurs del dia de demà.

D'aquesta manera el Centre d'Esports s'assegura la contiunïtat de dos jugadors més que cal sumar a les de Peque, Rodolfo Orife, Ramón i Marc Pérez i que es podrien veure augmentades en els propers dies amb els casos de Genís o Xavi Múñoz per exemple. Els dos futbolistes han estat claus ene els esquemes de Pere Valentí Mora en aquest tram final de temporada i s'han guanyat a pols la seva renovació. Txiqui que està vivint la seva segona etapa al conjunt sabadellenc i Iván Hammouch que ja porta moltes temporades a l'equip arlequinat esperen que el projecte del Sabadell per la propera temporada sigui del tot ambiciós.

A més els dos s'han mostrat molt optimistes i ha assegurat que esperen un any molt millor en l'aspecte purament esportiu de cara al proper exercici, tal i com els hi ha confirmat la directiva en les diferents reunions que han mantingut amb aquests jugadors. En el capítol de novetats avui no hi ha hagut cap moviment destacable al conjunt arlequinat de què es comencin a tancar els primers fitxatges, i un cop conegudes ja les baixes que tindrà el conjunt arlequinat la propera temporada.

Radiosabadell.fm 

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #136 el: 16 de Juny de 2005, 10:54:26 am »
Bueno ja tenim dos més el sac, en Txiqui i l'Ivan  :laugh:. En Txiki que no es una marevella futbolisticament, pero que ho donar tot el camp, i l'Ivan, que per regularitat (cada temporada jugar més de 30 partits) i per polivalencia (pot jugar en varias posicions, encara que jo el prefereixo de lateral dret), son dues bones renovacions.
Amb aquests tenim ara mateix:
- Ramon
- Txiki, Peque i Criville
- Ivan, Sergio Iglesias i Marc Pérez
- Orife
I ben aprop de renovar en Genís i en Xavi Muñoz.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #137 el: 16 de Juny de 2005, 11:32:17 am »
per mi Txiki ha estat dels millors de la temporada !! i a acabat la lliga a un altissim nivell.

M'enalegro molt de la seva renocació.

friend

• Visitant
« Respondre #138 el: 16 de Juny de 2005, 13:16:02 pm »
en sergio iglesias esta ja fitxat??? no ho sabia...  :surprised:
i això de que el genis esta renovat  :-\ no se jo... avui posa en el diari de sabadell q s'esta plantejant la retirada!! a veure si arriben a un acord i pot formar part d'akest nou projecte!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #139 el: 16 de Juny de 2005, 16:58:36 pm »
Hoy en radio sabadell han dicho que genis ya ha renovado y que mañana lo intentarian con cañadas y marcos.
Espero que si puedan renovarlos ya que me gustamn mucho estos dos jugadores, sobre todo marcos, que sube por la banda muy bien.
Saludos a todos los foreros y visca el Sabadell.