Autor Tema: Sabadell -Vilanova  (Llegit 13323 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: Sabadell -Vilanova
« Respondre #60 el: 17 de Desembre de 2006, 19:03:49 pm »
FInal 2-1  :anims

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 17 de Desembre de 2006, 19:05:01 pm »
¡¡¡¡¡Finaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!! que sufrimiento con larguero del Vilanova en el tiempo de descuento. Pero lo importante es la victoria y hemos demostrado que en casa seguimos practicamente invencibles. 2-1 con goles de Olles y Montero. Pase lo que pase somos 2º.
Menos mal que por una semana aprobechamos los tropiezos de los de arriba y lo convertimos en una jornada redonda para nosotros.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #62 el: 17 de Desembre de 2006, 19:24:51 pm »
El Reus puede kedar a 6puntos de los demas..pro aora nse como va pork akabo de llegar del Port Aventura 8)
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #63 el: 17 de Desembre de 2006, 19:28:35 pm »
¡¡¡¡¡Finaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!! que sufrimiento con larguero del Vilanova en el tiempo de descuento. Pero lo importante es la victoria y hemos demostrado que en casa seguimos practicamente invencibles. 2-1 con goles de Olles y Montero. Pase lo que pase somos 2º.
Menos mal que por una semana aprobechamos los tropiezos de los de arriba y lo convertimos en una jornada redonda para nosotros.

larguero en el descuento??? :S yo no lo recuerdo xDDD k alomejor en el barullo no lo he visto... y el 2º gol a sido de Morales :P

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #64 el: 17 de Desembre de 2006, 19:35:04 pm »
yo tampoco vi el larguero, pero vaya con los corners , faltas y sakes de banda nos han exo sufrir muxo en el descuento xD pero estas son las victorias que mejor saben !!

un 10 al ekipo por la luxa i la entrega que ha demostrado durante los 90 min  :clap :clap :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #65 el: 17 de Desembre de 2006, 19:39:12 pm »
Jo tmpoco he visto el larguero! :no: I el segundo gol ha sido d Roberto! El Sabadell ha jugat un bon partit i ha sabut remontar un resultat advers contra un dificil rival! Hi ha hagut dues expulsions: de Moya i d un jugador del Vilanova.
Per cert, algu sap el k ha passat en akell petit incident k hi ha hagut a general?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #66 el: 17 de Desembre de 2006, 19:47:50 pm »
jo estava a general i no me enterat de cap incident .. per cert algu sap com va el reus? deu estar apunt d'acabar
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #67 el: 17 de Desembre de 2006, 19:49:05 pm »
El larguero ha sigut d´aquests que toca per la part de fora . bombejada i el Nando a prop.
Ja portem 37 punts em sembla que els mateixos que vam fer l´any pasat en tota la lliga.
Crec que anem bé. Si seguim aixi la segona volta estarem a prop de 80 punts que crec que asegura play-off de sobres.
crec que a la segona volta millorarem pq el equip que és tot nou estarà més conjuntat. A veure els reforços i a veure si el Iglesias ara que està bé no marxa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #68 el: 17 de Desembre de 2006, 19:51:13 pm »
Si, hi ha hagut un petit incident entre un o dos aficionats del Sabadell i un grupet dl Vilanova. No se k ha pasat ???
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #69 el: 17 de Desembre de 2006, 19:54:59 pm »
Si, hi ha hagut un petit incident entre un o dos aficionats del Sabadell i un grupet dl Vilanova. No se k ha pasat ???

Sips, un grup del vilanova amb el personatge andres, pero bueno k no ha passat res tampoc  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 17 de Desembre de 2006, 20:20:45 pm »
Esclar, sempre hi ha gtent...  :anims labtec, etc...  :anims :beer2

No pas avui. En Labtec era a la NCA i per fí l'he conegut!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #71 el: 17 de Desembre de 2006, 20:26:47 pm »
Enhorabona per la victoria, sou els unics que han guanyat dels 7 primers. Posats a perdre prefereixo que hagi sigut amb el Sabadell. Anim i a per les eliminatories. :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

ferni20

• Visitant
« Respondre #72 el: 17 de Desembre de 2006, 20:26:59 pm »
victoria importantíssima avui a la NCA. amb un camp amb uns 2300 aficionats               ( entrada més bona del q esperava, suposo q perq tampoc a fet tan fred com pensava jo) l'equip d Moya a sigut capaç d doblegar al Vilanova sense tampoc fer un partit brillant.
El partit a començat malament per nosaltres ja q un error molt ***** ens a costat el 0-1 q a tots ens feia tremolar molt les cames, a la primera part em jugat més o menys bé i el Vilanova vulguis o no tmb a stat molt ben posicionat en el terreny d joc, sobretot el seu central num 4 q a tret algunes pilotes molt perilloses d la seva àrea, nosaltres n'hem fallat una dsp d'un excelent xut q crec q a nat al traveser però q dsp a porta buida em tirat als núvols, i abans del descans em aconseguit l'empat a 1 amb un bona jugada q a rematat Ollés.
A la segona meitat el partit a perdut força intensitat, nosaltres em aconseguit sobre el min 55 si no recordo malament el 2-1 dsp d'una gran jugada q a acabat marcant Roberto Morales hi ha partir d llavors ém intentat aconseguir el 3-1 d forma molt inocent, mica en mica el Vilanova ens a tirat cap enrrere i em acabat "patint" una miqueta sobretot en les jugades a pilota parada córners i faltes ( en alguna ocasió fins i tot Carulla a anat a rematar!) pero weno 3 puntets al sac i colíders....

FORÇA SABADELL ,  8 victóries a casa i 1 empat = 25 punts d 27 possibles a casa, IMPRESSIONANT!!  :bandera

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #73 el: 17 de Desembre de 2006, 20:56:38 pm »
jo si que he vist el pal una jugada que Sierra ha fet com un xut o alguna cap a Nando i Nando la ha salvat de punya i llavors ha sigut pal

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #74 el: 17 de Desembre de 2006, 21:33:08 pm »
Por cierto que nosé si se ha comentado, el árbitro ha expulsado a Ramón Moya, osea que para el premia-sabadell del dia 7 a las 12h no se sentará en la banqueta... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #75 el: 17 de Desembre de 2006, 21:37:17 pm »
a si???   :-\ :-\ :-\
Weno como sea como mucho de los campos de 3era no pasa nada...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #76 el: 17 de Desembre de 2006, 21:54:23 pm »
Esperemos q lo haya exao con roja directa y se siente pal partido contra el mallorca y solucionao, aunq bueno, por ser reincidente le podrían caer dos partidos...  :ejem Pero bueno, q se kede en las 2 amarillas y ya sta... eso sí, habían puesto los minutos de descuento? no vi el cartelito, a lo mejor estaba mirando a otro lao...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #77 el: 17 de Desembre de 2006, 21:57:59 pm »
no ha sido expulsado con doble amarilla me parece, al menos jo he visto que le sacaban una amarilla! :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #78 el: 17 de Desembre de 2006, 22:04:50 pm »
Esperemos q lo haya exao con roja directa y se siente pal partido contra el mallorca y solucionao, aunq bueno, por ser reincidente le podrían caer dos partidos...  :ejem Pero bueno, q se kede en las 2 amarillas y ya sta... eso sí, habían puesto los minutos de descuento? no vi el cartelito, a lo mejor estaba mirando a otro lao...

si company diria que per 2 grogues,i el temps de descompte si l'han tret 4 minuts

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #79 el: 17 de Desembre de 2006, 22:14:42 pm »
Esclar, sempre hi ha gtent...  :anims labtec, etc...  :anims :beer2

No pas avui. En Labtec era a la NCA i per fí l'he conegut!

A si ?? On era ?? potser l'he vist, pero com no sé ni com es ni res.. una salutació.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord