Autor Tema: anàlisi dels nostres resultats dsp d 17 jornades  (Llegit 617 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
anàlisi dels nostres resultats dsp d 17 jornades
« el: 12 de Desembre de 2006, 21:14:21 pm »
aquest matí mirava la classificació del nostre grup de dalt a baix i m'he fixat amb els equips q d moment em vençut i amb els q d moment encara no em pogut guanyar, mireu:

CLASSIFICACIÓ ACTUAL i resultat aconseguit contra ells:

1 Reus  37    (1-0 derrota)
 2 Girona 36  ( 2-1 derrota)
 3 Vilanova 35
 4 Sabadell 34
 5 Gavà 33  ( 1-1 empat a casa)
 6 Santboià 25  ( 2-2 empat a fora)
 7 Mataró 25  (1-0 victoria)
 8 Palamós 23 (2-2 empat a fora)
9 Manresa 22  (1-1 empat a fora)
 10 Castelldefels 21 ( 2-4 victoria)
 11 Masnou 20  (1-2 victoria)
 12 Palafrugell 19  (1-0 victoria)
 13 Blanes 18 (3-0 victoria)
 14 Europa 17  (2-1 victoria)
 15 Premià 17
 16 Barcelona C 17 (2-0 victoria)
 17 Rapitenca 16 (3-1 victoria)
 18 Prat 15 (2-1 victoria)
 19 Peralada 14  (0-2 victoria)
 20 Balaguer 13 (1-0 derrota)

si us i fixeu em guanyat a tots els equips q estan d la posició 10 a la 20 ( excepte el Balaguer), i dels primers nou classificats només em pogut guanyar al Mataró.

Conclusions:

- em fet un balanç de 9 victories i 1 derrota amb els 10 equips de la part mitja cap aball d classificació ( a falta del Premià).
- només em guanyat a 1 equip dels 9 primers classificats, i el nostre balanç amb ells és de 1 victòria 4 empats i 2 derrotes ( a falta del Vilanova)
- s'ha sumat 27 punts dels 30 possibles contra els equips teòricament més febles d la lliga q serien els 10 últims classificats.
- només s'ha sumat 7 punts de 21 possibles contra els 9 primers classificats.
- le sensacions q tinc dsp d veure aquests resultats és q tenim massa problemes per a vèncer als equips més competitius del grup, vale q no guanyem als nostres 4 rivals directes, reconec q són molt molt forts però equips com Palamós,Stboià o Manresa teòricament els hauríem d'ahber guanyat, i com a positiu doncs q no estem perdent punts tontos contra equips d la part mitja-baixa d la competició.

Nose digueu el q en penseu.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: anàlisi dels nostres resultats dsp d 17 jornades
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2006, 21:26:32 pm »
Muy wena estadistitica k tas montado  :clap
Y nose la estoi mirando y me estoi preocupando y mucho... Es una estadistica para preocuparse...

Weno espero k para Mayo aproximadamente agas otra de estas tablas en la k se vea k hemos ganado a la mayor partes de ekipo de arriba...

Xk sino en el play of... sera pa asustarse...

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2006, 22:36:08 pm »
Muy wena estadistitica k tas montado  :clap
Y nose la estoi mirando y me estoi preocupando y mucho... Es una estadistica para preocuparse...

Weno espero k para Mayo aproximadamente agas otra de estas tablas en la k se vea k hemos ganado a la mayor partes de ekipo de arriba...

Xk sino en el play of... sera pa asustarse...

aunk sea copa federación mañana veremos como reacciona el equipo contra un equipo d la media-alta tabla d otro grupo d Tercera, supongo q entre mañana y lo q veamos el domingo podemos sacar algunas conclusiones d cara a afrontar la segunda vuelta y empezar el 2007.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #3 el: 12 de Desembre de 2006, 23:12:19 pm »
les coses canviaran, els cinc equips que son a dalt no aguantaran tota la lliga a aquest ritme, ja que aixó seria que 5 equips acabessin el campionat amb més de 75 punts

friend

• Visitant
« Respondre #4 el: 12 de Desembre de 2006, 23:15:53 pm »
wenu pero tb ens hem de fixar q dels ekips q estan a dalt, tots hem jugat fora, excpeta mataro q vam guanyar i gava q vam emaptar, pero era a linici de lliga... no se si els agafem ara estic convencut q els guanyariem!!

akests rivals de adalt si juguem el playoff i a fora treiem akests resultats ja estaria mes q content eeee!!
 :cheer

veig una bona dinamica... i ames tots els ekips de adalt excepte dos i akesta semana rebrem a un alttre, o sigui tres, han de pasar per la nova creu alta!!

akesta semana es un partit important i podrem treure bastantes conclusions!! ;)

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #5 el: 13 de Desembre de 2006, 18:55:27 pm »
Aixo de fora i casa es molt relatiu. Mireu, el Vilanova a la segona volta ha de rebre a casa a:

- Gava
- Mataro
- Girona
- Sanboia
- Sabadell
- Reus
- Girona

Es a dir, tots els que van davant. En teoria, guanyant els de casa i puntuant els de fora (en teoria mes asequibles), aquest equip no tindria que tenir problemes en quedar a dalt (porta quasi 2 anys sense perdre a casa). Doncs amb tot aixo jo no ho veig clar.

Perque guanyes a Masnou i si despres perds a casa no et serveix de res. Es clar, que tothom vol jugar els partits dificils  a casa, pero a vegades es treuen mes punts amb equips dificils que en aquests camps que a priori els dones per guanyats. I si no fixeuvos el Balaguer, cuer pero que va guanyar al Sabadell. ???
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.