Volia preguntar com esperaveu q estaria classificat aquest CE Sabadell ara al acabar l'any i dsp d 18 jornades amb la d diumenge, tmb m'agradaria q em diguessiu si esperaveu més o menys de l'equip i si creieu q seria més fàcil o més difícil el pas del nostre equip per la Tercera Divisió.
Ara mateix l'equip té 34 punts, per arrivar a mitja temporada cumplint la mitja anglesa tenim q sumar 38 punts osigui 4 punts més a falta d 2 partits per acabar la primera volta, o vec possible.
Cert és q jo m'esperava una altre cosa d'aquesta Tercera Divisió. M'explico, esperava q per a un equip com el CE Sabadell seria tot una mica més assequible i no ens trobariem amb 4 equips amb un nivell tan fort com Reus, Vilanova, Girona i Gavà.
Calculava acabar la primera volta amb només una derrota i potser 5 empats el q sumaria un total de 44 punts ( 6 més dels q calculo q sumarem dsp d jugar amb Vilanova i Premià i q ens permetrien ser líders en solitari a 2-3 puntets del segon), és a dir em pensava q podríem fer més o menys el q sta fent el Terrassa a Segona B.
També esperava q els partits d casa l'equip els podria resoldre amb molta més facilitat i no patint tant i amb resultats tan justets, cert és tmb q no esperava q els equips d Tercera juguessin d la manera q stan jugant, la majoria renunciant totalment a l'atac i tancant-se molt esperant-nos, així tmb és difícil marcar gols la veritat....
Apesar d tot sóc concient q d moment les coses s'estan fent bé i sempre i quan anem cumplint la famosa mitja anglesa l'equip estarà dins el play off q és el realment important per a tots, ara ve reconec q em sorprén haber perdut abans d'acabar la primera volta ja 3 partits.