Primer he de dir que l'entrevista m'agrada. I tan les preguntes com respostes també. I NO pretenc obrir cap debat.
Només volia donar la "meva altra opinió" respecte al que es diu en aquesta entrevista.
Partint de la base que com molts saben, jo sóc barceloní, nascut a barcelona, resident a barcelona, soci del barça i soci del SABADELL, hi ha coses que respecto però que no comparteixo.
I torno a dir, que NO vull obrir CAP debat de si el barça és més que això, o si és menys que allò o que si .......... NO.
Per tan, jo quan vinc a la Creu Alta, o em desplaço a qualsevol camp, surto de barcelona. És per això que com sento com a meva aquesta ciutat, no m'agraden certes coses que es diuen. Primer de tot, crec que hi ha una confusió. Almenys això em sembla en la 1a pregunta que se'ls hi fa als entrevistats. Sel's pregunta.... Que vol dir "barça is not catalonia"? I la resposta és: que BARCELONA -no el barça em suposo jo- no representa catalunya. Esti d'acord amb ells que Catalunya és molt més que barcelona.
Em suposo degut a aquesta resposta que la ràbia és cap a la ciutat ? i no tan cap al club?
Una altra cosa.... que el barça no cedeix cap jugador a equips catalans...... Nosaltres l'any passat en teniem 1 --> es deia Urko, i tot i que venia del Cartagena és propietat del barça i aquests hi havien d'estar d'acord.
Estic d'acord amb ells en els crits LAMENTABLES del mini que com aficionats del Sabadell em de sentir. Ja he dit altres vegades que anar al mini m'avergonyeix -molts cops- de ser soci del barça.
Catalunya no comença al Tibidabo i acaba a Montjuic com diuen també en una de les preguntes. Catalunya no és només Barcelona.
De fet vaig llegir l'altre dia, que algú deia que els dos únics equips vallesans eren el Terrassa i el Sabadell.... I els altres
L'any del centenari el barça va jugar al camp del Sabadell. Queixar-se d'això.... vaja, no calen comentaris.
El que si és veritat és que el barça podria fer una mica més. En això estic d'acord, però demanem coses que no poden ser.
El Sabadell és a 3a, i el barça es l'actual campió d'europa. Fer aquestes comparacions a dia d'avui és una tonteria.
Només volia puntualitzar algunes cosetes de l'entrevista. Ei, i que RESPECTO profundament qualsevol opinió. El que no m'agrada de veritat és sentir alguns crits al camp en "burla" als barcelonins, sobretot, quan ni l'equip rival ni l'àrbitre son de barcelona. Això ja és queixar-se per queixar-se.
També crec, que si treguéssim del camp del sabadell, aquells qui son simpatitzants del barça o socis del barça, crec que la resta que quedés es podria aglutinar tota a la llotja.
I tot això ho dic sense ànim de voler ofendre a ningú, i només dient el que penso.
Per cert, també trobo simpàtic l'slogan en si: "Barça is not catalonia".
Ah, per cert, aquest any he vist el doble de partits del Sabadell que del barça, i quan han coincidit he vingut a la creu alta.