Autor Tema: Cara a Cara de Víctor Colomer a DS  (Llegit 2893 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Cara a Cara de Víctor Colomer a DS
« el: 29 de Desembre de 2006, 15:37:08 pm »
Primer he de dir que l'entrevista m'agrada. I tan les preguntes com respostes també. I NO pretenc obrir cap debat.
Només volia donar la "meva altra opinió" respecte al que es diu en aquesta entrevista.

Partint de la base que com molts saben, jo sóc barceloní, nascut a barcelona, resident a barcelona, soci del barça i soci del SABADELL, hi ha coses que respecto però que no comparteixo.

I torno a dir, que NO vull obrir CAP debat de si el barça és més que això, o si és menys que allò o que si .......... NO.

Per tan, jo quan vinc a la Creu Alta, o em desplaço a qualsevol camp, surto de barcelona. És per això que com sento com a meva aquesta ciutat, no m'agraden certes coses que es diuen. Primer de tot, crec que hi ha una confusió. Almenys això em sembla en la 1a pregunta que se'ls hi fa als entrevistats. Sel's pregunta.... Que vol dir "barça is not catalonia"? I la resposta és: que BARCELONA -no el barça em suposo jo- no representa catalunya. Esti d'acord amb ells que Catalunya és molt més que barcelona.
Em suposo degut a aquesta resposta que la ràbia és cap a la ciutat ? i no tan cap al club?

Una altra cosa.... que el barça no cedeix cap jugador a equips catalans...... Nosaltres l'any passat en teniem 1 --> es deia Urko, i tot i que venia del Cartagena és propietat del barça i aquests hi havien d'estar d'acord.

Estic d'acord amb ells en els crits LAMENTABLES del mini que com aficionats del Sabadell em de sentir. Ja he dit altres vegades que anar al mini m'avergonyeix -molts cops- de ser soci del barça.

Catalunya no comença al Tibidabo i acaba  a Montjuic com diuen també en una de les preguntes. Catalunya no és només Barcelona.
De fet vaig llegir l'altre dia, que algú deia que els dos únics equips vallesans eren el Terrassa i el Sabadell.... I els altres  :icon_question:

L'any del centenari el barça va jugar al camp del Sabadell. Queixar-se d'això.... vaja, no calen comentaris.

El que si és veritat és que el barça podria fer una mica més. En això estic d'acord, però demanem coses que no poden ser.
El Sabadell és a 3a, i el barça es l'actual campió d'europa. Fer aquestes comparacions a dia d'avui és una tonteria.

Només volia puntualitzar algunes cosetes de l'entrevista. Ei, i que RESPECTO profundament qualsevol opinió. El que no m'agrada de veritat és sentir alguns crits al camp en "burla" als barcelonins, sobretot, quan ni l'equip rival ni l'àrbitre son de barcelona. Això ja és queixar-se per queixar-se.
També crec, que si treguéssim del camp del sabadell, aquells qui son simpatitzants del barça o socis del barça, crec que la resta que quedés es podria aglutinar tota a la llotja.

I tot això ho dic sense ànim de voler ofendre a ningú, i només dient el que penso.

Per cert, també trobo simpàtic l'slogan en si:  "Barça is not catalonia".  :ok

Ah, per cert, aquest any he vist el doble de partits del Sabadell que del barça, i quan han coincidit he vingut a la creu alta.  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Cara a Cara de Víctor Colomer a DS
« Respondre #1 el: 29 de Desembre de 2006, 15:49:01 pm »
podeu posar l'enllaç d'aquesta esperada entrevista per a mi... ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 29 de Desembre de 2006, 16:08:46 pm »
Només una matització... l'any passat ens van cedir l'Urko, si.. .però perquè???  Ho recordeu? Perquè l'Albert Tomàs és exjugador del Barça, i tenia contactes allà, i al Bar$a li era ben igual cedir-lo a Cartagena que a Sabadell, al menys aquí jugaria  :ejem

A més, aquest fitxatge va ser un dels detonants de la sortida de Montes, si recordeu... i també de 3 directius. Així que no es tan pel Barça, sino per Albert Tomàs, la cessió de l'Urko la temporada passada.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 29 de Desembre de 2006, 17:59:00 pm »
Bé, per un cop estaré una mica d'acord aml en MUTIO.

A vegades a la NCA algú es passa un pèl amb Barcelona. PErò això sempre és així. Quan nosaltres hem anat al Mini, una minoria, ens ha dit 'pueblerinos, paletos' i evidentment aquí tenim una minoria que els diu el contrari.

Però també us dic (com a vallesà i no sabadellenc) que a vegades Sabadell cau en el centralisme, en creure's el melic del Vallès i deixar de banda a la resta de la comarca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 29 de Desembre de 2006, 19:14:22 pm »
Només una matització... l'any passat ens van cedir l'Urko, si.. .però perquè???  Ho recordeu? Perquè l'Albert Tomàs és exjugador del Barça, i tenia contactes allà, i al Bar$a li era ben igual cedir-lo a Cartagena que a Sabadell, al menys aquí jugaria  :ejem

A més, aquest fitxatge va ser un dels detonants de la sortida de Montes, si recordeu... i també de 3 directius. Així que no es tan pel Barça, sino per Albert Tomàs, la cessió de l'Urko la temporada passada.

Bé, però això tan li fa............ qui ens va cedir el jugador  :icon_question: el Barça.... doncs a això és al que volia anar.

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 29 de Desembre de 2006, 19:24:07 pm »
I tb va venir el victor santos, i van venir pel centenari...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 29 de Desembre de 2006, 22:30:16 pm »
vull recordar que el partit amistos contra el barsa (el centenari) es va pactar per la sortida del nostre preparador fisic. el Sr. Roca va coincidir a l´epoca de jugador amb el  Frank Rijkaard al zaragossa, aixo va fer que el sabadell li demanés al barça un amistos.

pel tema que diu el post del mutio jo voldria dir que aixo del "Barça is not Spain" es molt cert, aixo fa molt mal als catalans i a  catalunya pero no estic gens d´acord en tirar per terra un club com el barsa pel sols fet que no ens cedeix cap jugador, crec que si el barça tingues que cedir algú primer seria a equips que estan a superior categoria que nosaltres (sempre recordan que tenen un filial)
crec que culpem al barsa de mals que nosaltres patim.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 29 de Desembre de 2006, 23:05:33 pm »
Bé, això crec que es conclusió teva lo del roca... A mi em sembla que el roca va parlar amb el rijkaard per fer l'amistós per això de l'amistat i després li van demanar per anar a can barça. En tot cas no podem dir que el barça mai ajuda al sabadell...  :cheer

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 30 de Desembre de 2006, 01:35:38 am »
no birri no.... aixo no es la meva conclussio macu   ::)  aixo es el que van dir fons del club (en aquells moments el germans cano  :tongue3:  )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 30 de Desembre de 2006, 01:49:42 am »
Doncs vam sentir coses diferents eh? ;) Que jo recordi el barça estava fent la seva mini-gira per catalunya per fer "país". Després del "fiasco" dels cano que van dir q portarien el madrit al centenari i que farien una colaboració amb l'ekip merengue (i que al final res de res, weno només amb el b) es va aprofitar que el roca coneixia el rijkaar per fer lo de l'amistós amb el barça com a partit del centenari (no torneig). Després més tard va ser quan el roca va anar a can barça. No crec que fonts del club diguessin que era pq marxava el roca, seria poc inteligent dir que el partit del centenari no va ser pel centenari sino per un traspàs dun preparador fisic i no et dic q la seva marxa després no tingués res a veure amb akest partit eh? ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 30 de Desembre de 2006, 05:41:15 am »
vull recordar que el partit amistos contra el barsa (el centenari) es va pactar per la sortida del nostre preparador fisic. el Sr. Roca va coincidir a l´epoca de jugador amb el  Frank Rijkaard al zaragossa, aixo va fer que el sabadell li demanés al barça un amistos.

pel tema que diu el post del mutio jo voldria dir que aixo del Barça is not Spain es molt cert, aixo fa molt mal als catalans i a  catalunya pero no estic gens d´acord en tirar per terra un club com el barsa pel sols fet que no ens cedeix cap jugador, crec que si el barça tingues que cedir algú primer seria a equips que estan a superior categoria que nosaltres (sempre recordan que tenen un filial)
crec que culpem al barsa de mals que nosaltres patim.

serà barça is not catalonia no??? :tongue3:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 30 de Desembre de 2006, 16:49:01 pm »
  En relació a l´opinió de l´afició del CE Sabadell sobre el Barça, podriem dir que es composa dels següents grups.

1) Un grup nombrós que simpatitza amb el Barça, degut a motius molt respectables com poden ésser proximitat, història personal, o afició pel tipus de joc que pot desnvolupar aquest equip.

2) Un grup també nombrós que per raons també molt respectables, com pot ésser la percepció d´un comportament prepotent, vells pleits històrics, etc., no simpatitza amb el Barça o li manifesta una hostilitat en diferents graus.(i no necessariament han d´ésser madridistes, com no ho són els dos entrevistats, als que fa bastant temps conec personalment).

3) Existeix un tercer grup - on jo m´incloc -, que simplement pensa que la guerra mediàtico-política Real Madrid-Barça no és la seva, i que quan se´ls hi pregunta de quin equip són i contesten que el  SABADELL, i després se´ls hi replica amb la pregunta recurrent de "I de quin equip més?", contesten que del Sabadell i prou, sense necessitat d´"ajudar-se de crosses". I això no vol dir que no es pugui tenir simpatia per d´altres equips(i no necessariament Barça o Real Madrid), que això sempre existeix.

Per tant, l´actitud de l´afeccionat respecte a aquest tema és molt diversa i això de que "els no simpatitzants del Barça hi cabrien a la llotja", doncs jo diria que el tema no va en absolut per aquí....

I et voldria comentar,company  Mutio, que tú això pots no percebre-ho del tot, perquè no vius a Sabadell, però aquests comentaris tipus;  "A veure si desapareixeu d´una vegada", "Per anar a veure el Sabadell, m´en vaig a veure l´equip del meu barri" o "jo no els vaig a veure perquè són uns matats",  jo també els he sentit i el més lamentable és que a vegades et diuen;  "Sí, jo era soci del Sabadell quan estava a Primera Divisió, però em vaig borrar quan va baixar a Segona"....  patètic.
I sóc perfectament conscient de que si hagués nascut i viscut a Barcelona, segurament seria del Barça (o de l´Espanyol, perquè també m´agrada portar la contrària). Per tant entenc perfectament la teva postura,  encara que tu també has d´entendre que aquests comentaris procedents de ciutadans sabadellencs, dolen i molt....

I respecte al tema simpaties-antipaties cap el Sabadell, tinc la convicció i hi ha més gent que ho comparteix, de que al CE Sabadell se l´estima més fóra de Catalunya que a Catalunya....   Aquí se´ns té més enveja en relació al nostre historial i tot el que això comporta.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 30 de Desembre de 2006, 22:48:55 pm »
 I respecte al tema simpaties-antipaties cap el Sabadell, tinc la convicció i hi ha més gent que ho comparteix, de que al CE Sabadell se l´estima més fóra de Catalunya que a Catalunya....    Aquí se´ns té més enveja en relació al nostre historial i tot el que això comporta.

Completamente de acuerdo con ésto último. Y te lo puedo demostrar...   ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 02 de Gener de 2007, 13:31:05 pm »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #14 el: 02 de Gener de 2007, 13:48:39 pm »
Sincerament jo estic d'acord amb aquest dos socis del Sabadell, ja sigui per fer la punyeta al Bar$a o el que sigui.

Birrero si a nosaltres arreu de la Comarca s'ens identifica com a centralistes, als barcelonins llavors que són la capital del país, que una de les seves entitats es repara a tirar-se floretes, com a únics catalans? que hem de dir de ells?

A mi lo que em fa molt de mal, però molt, es que una persona que viu a Sabadell que sense cap raó, et vingui dient el que han comentar a l'entrevista, lo dels edificis a la Nova Creu Alta. Però tranquils que ja invadirem la Rambla i amb raó perquè som el club de la ciutat, cosa que a sabadell el barça no té res a veure com a emblema de la ciutat.

Visca el Sabadell i visca Catalunya
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 02 de Gener de 2007, 14:54:46 pm »
als barcelonins llavors que són la capital del país, que una de les seves entitats es repara a tirar-se floretes, com a únics catalans? que hem de dir de ells?

Això no és cert Erik.
Barcelona, doncs és la ciutat més important de Catalunya, per això molta gent creu que ja té el dret de ser més que algú altre. No és així. Tothom és igual que tothom, ja sigui del poble més petit de Catalunya o sigui de Barcelona. Tan li fa.

El que si que és cert, és que molts dels que diuen només ser del Sabadell, estan equiovcats en creure que els majors mals del Sabadell són per culpa del Barça. Si realment no pensen així, ho sembla..... i el Sabadell està com està, per culpa del propi club, de la gent que l'ha dirigit i per culpa també de la ciutat. Barcelona i el Barça té un porcentatge de culpa MINÚSCUL en la situació actual del Sabadell.

I estic d'acord amb tu, en això que la pròpia gent de Sabadell critiqui el club de la seva ciutat i tan li fagi si tiren el camp, si hi fan pisos, o si desapareix. AIXÒ SI que és trist i d'aqquí venen molts mals. Jo no sóc sabadellenc, però quan sento això, em dol moltíssim.

www.miequipo.es

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #16 el: 02 de Gener de 2007, 20:02:36 pm »
Comparteixo pràcticament el cent x cent del que diuen aquets dos socis al cara a cara del diari. Per a mi, el barça i el madrid haurien de perdre cada setmana i no guanya mai res. Aixi evitariem la vergonya d´haver d´aguantar les seves celebracions extremes a la nostre propia ciutat i de gent que el futbol l´importa un bledo. Barça es igual a prepotencia i si pogués, esborraria a tots el clubs catalans que li resten una mica de protagonisme. Sí, han cedit jugadors a vegades, pero més pel interés dels propis jugadors que per la seva voluntat. I de ajudes, casi mai. Temporada 74/75: no es juguen res a la Creu Alta i venen a per totes per guanyar i enfonsar al Sabadell a Tercera, cosa que aconsegueixen. Després perden amb tots els rivals directes del Sabadell; temp. 91/92: venen amb el guardiola com a reforç sorpresa i a altres camps van amb juvenils. Lamentable. Aquest sentiment anti-barcelonista es bastant ampli entre aficionats del sabadell arrelats. Resulta indignant que a la teva propia ciutat casi sigui un delicte no ser del barça i si dius que ets del sabadell, doncs casi ho has de dir amb boca petita. Es com una reaccio de rabia i de sublevar-se contra el poder establecido que diuen. Els que som del Sabadell i ja veterans, podem parlar amb arguments de pes i ara, amb el gran poder mediàtic i exagerat que dona una televisió com t-v3 que paguem tots, encara es pitjor. El millor, com diu algu al foro, es dir: soc del Sabadell i només del Sabadell. Pero fixeu-se que quand el Barça va malament, el Sabadell va bastante bé. Exemple: any 86: ascens a Primera Divisió i Barça perd la final de la Copa d´Europa a Sevilla. 

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #17 el: 02 de Gener de 2007, 20:19:05 pm »
jo portu desde petit anant a la kreu alta i sempre k e pogut anar i e anat i ara segueixo anant kuan tink temps, pero jo krek k tmb e sentit k la gent li fot kulpa a TV3 k si es kule o no ?... jo pensu k si el sabadell stigues a primera li donarien la mateixa importancia k un klub kom el barsa o espanyol? o no penseu el mateix ? home , es normal k no sentim parlar dels ekips de tercera, po no se si kuan el sabadell estava a la elit els mitjansd de komunicacio u reflectien igual ...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #18 el: 03 de Gener de 2007, 02:57:10 am »
jo portu desde petit anant a la kreu alta i sempre k e pogut anar i e anat i ara segueixo anant kuan tink temps, pero jo krek k tmb e sentit k la gent li fot kulpa a TV3 k si es kule o no ?... jo pensu k si el sabadell stigues a primera li donarien la mateixa importancia k un klub kom el barsa o espanyol? o no penseu el mateix ? home , es normal k no sentim parlar dels ekips de tercera, po no se si kuan el sabadell estava a la elit els mitjansd de komunicacio u reflectien igual ...

Dubto molt k si el sabadell esta a primera ens dedikin el mateix temps k el barça, simplement hi ha una rao i esk el barça dona molta mes audiencia k el sabadell  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #19 el: 03 de Gener de 2007, 09:06:16 am »
doncs els k aneu a favor de¨l espanyol , xk  no us kau be el barça,us rekordeu akella temporada on el espanyol b no si jugava res i va rebre pasta del valencia b xk ens guanyes i facilitar la feina a un valencia us en rewkordeu ? va ser un partit k van kdar 2-4.
konek molta gent k es del barça i sabadell i son kompatibles , xk konek un k no falla mai al kamp del sabadell i es culé i no es el unik