a veure vàries coses sobre el tema afició, estic molt d'acord amb el missatge d q la policia es va dedicar a possar multes a fora del camp en comptes de mirar que no hi pogués haber cap incident al camp ( q no i va ser per sort), pero s'ha d tenir en compte q hagues pogut passar algo gros tenint en compte q tan els aficionats del Mataró com els del CE Sabadell podien anar per totes bandes del camp amb llibertat, d fet a mitja part tothom va haber d passar pel costat dels "Mataró Fans" per a cambiar d banda, no entenc com aquest tipus d penyes les deixen possar-se en qualsevol lateral sense cap tipus d vigilant d seguretat ni mirant d q no i pugui haber algun tipus d'energumen d'un o altre equip buscant merder, SORT Q L'AFICIÓ DEL CE SABADELL EN GENERAL SÓN TOTS PACIFICS q si no.... d fet allà mateix ja podria haber hagut algun problema a la primera part quan 6-7 niñatos de 15 anys q staben darrere de Nando li tiraven troços d pipes i s'en enfotien dels crits d'animació d'alguna d les nostre penyes, nose a vere ja o dic perq a Sabadell sóm tots bonifacis q si no.... cap d nosaltres tenim q permetre q 5 criajos fotin pipes sobre el nostre porter.... pero we no, es molt trist la veritat i ja ni això és q a més a més tmp hi ha cap seguretat en el terreny d joc osigui q si vull saltar al camp a pegar a un jugador en un moment d calenton ho puc fer perfectament.. no se q diuen d tribuna on la veu veure la tribuna? a veure no m'en enfoto de les condicions d'aquell camp ni molt menys però és lamentable el panfleto q tenien per a la premsa, lamentables grades, q no costaria gens fer-ne encara q només fos una en un lateral pero una mica decents i q t'hi puguis assentar còmode no amb esglaons d'un pam.... en fin...q abandonat q o tenen tot això, en raó ens va dir la policia local quan vam anar a reclamar la multa del cotxe q akell camp el volien treure d'alla perq els veins es queixaven.. una ciutat com Mataró mereix un camp una mica millor, és una pena i per favor demanaria q entenguessiu els aficionats del mataró q fèssim alguns comentaris de les condicions del camp, començant pel marcador q la hora del partit vaig sta fins a mitja part intentant esbrinar com anava o si era un marcador o un SU TURNO de la peixateria... en fin, a veure si pujem.