Jo he estat col·laborant en organització d' espectacles de tota mida, i la veriat es que la organitzaciód'aquest concert ha tingut un petit error, us explico...
El preu de l' entrada està a 20 euros. No es gens excessiu per a un concert així, per que sinó caldrien unes 10.000 persones a 15 euros o unes 12000 a 20 euros, cosa més complicada d'assolir tot i els preus.
L' error, al meu entendre, està en que el preu és el mateix a taquilles que anticipades. Això està fent que tothom deixi la compra de l'entrada fins al darrer moment, ja que no té cap benefici el comprarla abans. Més encertat haguès estat 17 anticipada 22 taquilla o algo així, on un es pot estalviar 4 o 5 euros per tiquet. I més el tipus de gent que vindrà, que seran molt joves i es miren la pasta.
A més, fixeu-vos en grans festivals tipus "Groove Parade Monegros", "FIB", Sonar o altres. Si que es va venen anticipadament, però els dies que més es venen son els últims, tot i que els preus son molt superiors.
Jo crec, personalment, que caldrà bastanta gent treballant a les taquilles el dia del concert, més que res per que tothom la comprarà aquest dia. A més, també penso que es massa aviat encara per fer balanç i que el ritme d'entrades no es gens dolent.
Bueno, despres de fotrus la tabarra, ens veiem tots en el
concert. jeje