Ho sento, però jo no veig normal que tenim que pagar 150 eur., estic molt decepcionat. Jo, particularment, no puc pagar-ho i estic molt cremat.
Resulta que el Terrassa, que també serà un aspirant a pujar a segona té aquests preus:
Soci general: 100 eur.
2 socis familiars: 167 eur.
I a nosaltres ens cobreu un 50% més car.......
Ho trobeu lògic?? Doncs jo no....
Més val que pujem aquest any, pq sinò es liarà una grossa....
VISCA EL
Noi, no sé ben be d'on surts però vaja... anem a pams:
El carnet de soci de la temporada passada era de 135 €, per tant l'augment és de 15 €, quantitat més que raonable si tenim en compte el que es va fitxar la temporada passada i el s'ha fitxat aquesta.
Alguns pensareu que defenso més del què fa falta a la directiva, però aquí tothom diu que ens hem de mullar, que si això i que si allò... Doncs aquesta directiva ja s'ha mullat. És hora de que ho fem nosaltres, els socis i després vindran els aficionats i després gent nova...
Que 150 € son 25.000 peles de les d'abans i mirat d'aquesta manera fa "més mal"
potser si, però quan diem que hem de fer el nostre club més gran, vol dir que a nosaltres també ens correspon posa el nostre granet de sorra.
Us queixeu quan aneu al cinema
i quan aneu a sopar
i a la disco
i les birretes al bar
Tot és qüestió de prioritats si la llibreta d'estalvis no està tan plena com voldríem. Jo tinc clar quina és la meva prioritat.
Després ens surts amb els preus de l'equip del poble veí. Sincerament, sembla que vinguis a fer propaganda d'ells.
I per últim: què vol dir això de que "si no puguem aquest any es liarà una de grossa
" això del futbol és un esport i una competició que precisament la gràcia és que per més diners que et gastis, per més bons jugadors que tinguis, no t'assegura absolutament res.
La veritat és que aquest missatge m'ha indignat força.