Autor Tema: ekipo de foreros  (Llegit 1547 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat javisbdtr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
  • Gènere: Masculí
  • SabadeLL Mi amiGo Ste aÑo VolverE a Star KntiGo!l!
ekipo de foreros
« el: 16 de Gener de 2007, 22:29:55 pm »
Ola a todos, ayer vi el arlekinat q los foreros aveis exo un ekipo de futbol. Me parecio perfecto; tb escuche q buscais a más gente q pueda echar el ekipo para adelante. Yo ace tiempo q busco ekipo, tengo 18 años y estoy loko por jugar en algun sitio. Me gustaria poder jugar con todos los foreros, conocer gente, pasarlo bien. Algien m podria ayudar para ponerme en contacto con algien para poder jugar con los foreros?

Gracias
~ A PrimeRa, a Segona o a terCera...
Som eL SaBaDeLL ~

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: ekipo de foreros
« Respondre #1 el: 16 de Gener de 2007, 22:40:10 pm »
Al final haureu de fer un foreros B  :paret

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 16 de Gener de 2007, 23:51:18 pm »
HOLA COMPANYS FOREROS us vull comentar un parellet de coses sobre el tema del equip dels foreros:
com la majoria ja sabeu a arrel de quedar uns pocs cops una certa gent del foro (la mes antiga en aixo )varem tenir la idea de formar un equipet de futbol 7 i ens vam apuntar a la lliga nocturna del cercle.al segon any varem tenir un parell de baixes i las varem suplir, ara per ara tenim una ultima baixa del ivan martin(ex- de radio sabadell)el equip va pensar en agafar un altre forero per suplir al ivan, pero ara mateix som 16 jugadors i no creiem oportú agafarne mes  estem parlan sobre el tema si al final creiem que tenim que agafar a algun forero no us preocupeu us avisarem  ;)

per cert aixo que gent "para hechar el equipo para delante"  :o  dons jo crec que no ho ha dit ningu, aixo si si el genis o el oscar olles haguessin dit que si ,seria una pasada jejejejeje  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 17 de Gener de 2007, 00:10:19 am »
Jo és una de les raons per la que l'any passat, vaig decidir no seguir a l'equip. M'ho passava de conya, em reia molt, però disposava de pocs minuts per la qualitat que tinc.

I ara, amb el Murciano, tindria problemes per jugar, ja que sé que li demanaria els minuts que em mereixo com a jugador-estrella i ell és inflexible en aquest aspecte.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 17 de Gener de 2007, 08:47:56 am »
jeje. Además Murciano'o vuelve  ya mismo y se reincorpora al terreno de juego después de su parentesis por lesión. Asi que ya veis, "entrenador-jugador  :tongue3: "
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 17 de Gener de 2007, 12:20:23 pm »
Uoooo! Tendreis a murci-piterman :laugh: :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 21 de Gener de 2007, 20:47:40 pm »
Jo com diu algun company... faria un "foreros B".

S'hauria de parlar potser si es fa com a filiar del A o completament independent. Qui sap si en uns anyets, podriem organitzar un campionat entre equips formats en el forum, no?  :wacky:

Tindriem un torneig interpenyes i un altre torneig interforerus  :laugh:

Que us sembla? qui mou el tema?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #7 el: 22 de Gener de 2007, 16:02:30 pm »
yo no tendria ningun problema en jugar en dixo ekipo de foreros b si alguien se anima o alguien cree buena la idea i se tira adelante contar conmigo!  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #8 el: 22 de Gener de 2007, 22:58:51 pm »
poder el B guanyaria mes partits que el A xD
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 24 de Gener de 2007, 11:43:31 am »
Jo proposaria que aquest altre equip dels CEFA B jugués en un horari diferent del que ho fan els CEFA A (caps de setmana, per exemple), ja que alguns no ens hi hem pogut apuntar precisament per l'horari... :plora
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #10 el: 24 de Gener de 2007, 22:53:09 pm »
El manel te tota la rao... a mes, si no recordo malament, seguiriem els mateixos pasos de quan es van crear els C.E. Forerus Arlequinats:

Patxangues i amistosos matinals entre nosaltres o contra altres penyes i equips en caps de setmana... i d'aqui, a apuntar-se a una lliga "professionalitzada" que es jugues, tal i com diu l'amic Manelinho, en horari diferent del que ho fan els CEFA, per a que qui no es va poder apuntar per questions d'horaris, a l'equip dels CEFA, ho poguessin fer ara.  :yes:

Jo, tal i com vaig comentar als amics del CEFA en el seu moment, nomes m'apunto a les patxangues matinals en caps de setmana ja que no tinc edat (ni m'agraden les obligacions) per "professionalitzar-me".  :smoking:

Si feu llista de possibles candidats per les patxangues (depenent del dia i horari final que es decideixi), en principi m'hi apunteu  :yes:

Tambe es podria anar pensant en un nom propi, ja que els amics del CEFA igual tenen "registrat" el nom ;)

Ja direu...

:beer2

« Darrera modificació: 24 de Gener de 2007, 23:02:56 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 24 de Gener de 2007, 22:56:40 pm »
Home, seria una bona idea, i millor idea que juguessin els caps de setmana, així hi hauria gent que podria optar per jugar entre setmana i altres el cap de setmana.

A la lliga del Cercle, ja juguen els 4 gats arlequinats, els dissabtes, per exemple, i és una lliga que no està malament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 25 de Gener de 2007, 23:39:45 pm »
jo me animo gente si kereis i kuando kerais podemos kedar i exar una paxanguita ke algunos ya nos conocemos del interpenyas pero falta gente por conocer decir dia y hora i alli stare :beer2 manel animat i fes de capi xDxD
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 26 de Gener de 2007, 10:42:28 am »
jo me animo gente si kereis i kuando kerais podemos kedar i exar una paxanguita ke algunos ya nos conocemos del interpenyas pero falta gente por conocer decir dia y hora i alli stare :beer2 manel animat i fes de capi xDxD

Doncs no et dic que no :icon_mrgreen:, però de moment estic fitxat per jugar en un equip també farcit d'@rlekinats :bandera i a més ara justament estic de baixa futbolera per una siàtica que em tindrà fora dels terrenys de joc durant els propers 2-3 mesos (els metges tiren cap els 3 :Hecho_polvo:, però no espero no passar dels 2 :visca)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #14 el: 27 de Gener de 2007, 00:52:45 am »

Doncs no et dic que no :icon_mrgreen:, però de moment estic fitxat per jugar en un equip també farcit d'@rlekinats :bandera i a més ara justament estic de baixa futbolera per una siàtica que em tindrà fora dels terrenys de joc durant els propers 2-3 mesos (els metges tiren cap els 3 :Hecho_polvo:, però no espero no passar dels 2 :visca)
manel la edat no perdona xDDD
y eso q estas mas en forma que yo jajajaja

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #15 el: 27 de Gener de 2007, 12:49:10 pm »
ep nois, si feu un foreros B comteu amb mi... estic desitjos de rememorar aquellas temporadas en las que vaig ser maxim golejador de la lliga amb el palau de plegamans...  y si feu paxangues... també!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 28 de Gener de 2007, 14:46:15 pm »
claro podriamos kedar para acer una paxanguilla :visca

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #17 el: 29 de Gener de 2007, 00:55:39 am »
buenas a mi tambien me gustaria formar parte del equipo b si es que se forma al final y si vais a jugar pachangas tambien me apunto

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 29 de Gener de 2007, 15:52:41 pm »
venga va kien mas se anima a kedar un dia i exar una pachanga los interesados en acer un 'B' :beer2

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #19 el: 29 de Gener de 2007, 16:03:13 pm »
io tengo demasiada calidad para un "B" :P jeje no no es broma, io si kereis kdar pa exar paxangas dcirlo k me apunto siempre k pueda.