Autor Tema: He passat d'estar registrat a visitant  (Llegit 1639 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

josep Mª (Jo)

• Visitant
He passat d'estar registrat a visitant
« el: 21 de Gener de 2007, 01:07:37 am »
No sé per quin motiu, però de cop i volta ja no sóc considerat com a usuari registrat. Aquesta és la segona vegada que em passa. L'anterior vegada m'ho vareu solucionar amb gran rapidesa. Espero que aquesta vegada ho pogueu també solucionar.
Agraït i felicitats per la tasca que feu per mantenir aquest caliu al costat del Centre d'Esports.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: He passat d'estar registrat a visitant
« Respondre #1 el: 21 de Gener de 2007, 01:32:57 am »
Vamos a ver compañero Jo, no entiendo del todo tú mensaje, no se si eres tú el que se quiere ir y pasar a visitante o que el Forum te da como tal, si es la segunda opción, tienes que registrarte de nuevo en la cabecera del forum y problema solucionado, si es así no te preocupes pues es la dichosa maquinita la culpable de todo, me gustaría que siguieras como arlekinat que eres, conectado al forum pero si es tú voluntad u otro problema no te puedo dar la solución.    saludos
                                    :anims  :anims  :anims  :anims  :anims      :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #2 el: 21 de Gener de 2007, 02:01:35 am »
Salutacions company del fòrum!

Doncs el teu cas és ben curiòs. No t'he trobat com a registrat enlloc. Intentarem solucionar aquest problema amb la màxima brevetat possible, disculpa per les molèsties.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #3 el: 21 de Gener de 2007, 20:18:10 pm »
Hola Josep Maria,

Doncs a diferencia dels companys, jo si que et veig registrat i sense problemes aparents per a que t'hi conectis  :surprised:

La teva fitxa esta activa, l'ultima conexio es del dia 1 de gener i portes 45 missatges en el forum.

No entenc on es el problema  :no:
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #4 el: 21 de Gener de 2007, 23:28:03 pm »
Sembla haver-se solucionat el problema. He anat a l'opció "ingressa", m'ha demanat el nom d'usuari i la contrasenya i al fer-ho ja torno a sortir com a usuari registrat.