Autor Tema: horari partit contra el Palamós.  (Llegit 1846 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
horari partit contra el Palamós.
« el: 28 de Gener de 2007, 10:33:59 am »
Sense ànims de provocar la habitual polèmica de quan algú sugereix de jugar alguna vegada al migdia penso que el pròxim diumenge és ideal per fer la prova
Ja sé que l´hora del futbol per molts és a les 5 però també penso que sou molt intrasigents amb aquest tema pq penso que ens hem d´adaptar el que sigui millor per al club  i a més només parlem d´un parell de partits al any.
Penso que l´entrada serà molt pobra si és juga a la tarda perque ara si que no es pot negar que farà molt i molt fred i ja han dit que el cap de setmana vinent , segurament,en farà com ara o inclús més.
Ja dic que només és una sugerència que em sembla de sentit comú i no vull entrar en la tipica polèmica de gustos personals sinó pensar en que seria millor per el club i jo penso que s´hauria de provar un o dos partits
« Darrera modificació: 28 de Gener de 2007, 14:48:47 pm per hicks »

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
Re: Partit contra el Palamós.
« Respondre #1 el: 28 de Gener de 2007, 12:04:07 pm »
Si, yo creo =, k para la asistencia de publiko podria ir bien jugar al mediodia. Lo k podria hacer el club es hacer este partido y si va bien se hace 2 o 3 mas, y sino pues no... Pero k tardes de frio en la NCA tampoco e sk keden muxo ya...

:beer2

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #2 el: 28 de Gener de 2007, 13:35:26 pm »
Si ke keden tardes de frio.
jo crec ke es mol bona idea fer els partits a les 12
VISCA EL SABADELL

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 28 de Gener de 2007, 14:00:12 pm »
Doncs jo crec que no. Hi ha bàsquet i la majoria d'ekips de la nostra ciutat juga al matí, a part de que hi ha lligues d'aficionats que juguen també diumenge al matí i molts d'akests van a la tarda a veure els partits del sabadell, més els que surten de festa que si arriben a les 6-7 a casa no s'aixeken abans de les 12, més als que els agrada anar a passejar, anar al mercadillo, etc. Després si hi va gent es demanarà que akesta prova es faci sempre i no ens hem d'acostumar a ser un ekip de les 12 del migdia. Akesta hora l'hem de deixar per als altres ekips i per filials (i fins i tot pel femení!!!!)  pq o una de 2, o els treiem gent a ells (molt egoista per part nostra sabent el que pot passar) o molta gent no vindrà a veure el sabadell per anar a veure jugar a familiars, amics, etc. Per mi avançar el partit mitja horeta encara, fer-lo a les 12 no. A més, jo crec que la resposta del forum en l'enquesta sobre l'hora dels partits va ser clara. La gran amplia majoria volia que fos a les 5, i una gran minoria va demanar una altra hora. A més, pensem també en els jugadors. No és bo anar canviant l'horari dels partits cada vegada segons si fa bon o mal temps.

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=8114.0

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #4 el: 28 de Gener de 2007, 14:42:19 pm »
Si Birri tot això és veritat però per exemple avui i crec que la setmana vinent farà igual o més fred . creus que anirà molta gent? Jo crec que no perque aquest fred es dificil d´aguantar inclús al migdia. I et repeteixo que sinó es prova no ho sabrem mai i que només parlem de 2 o 3 partits al any que després tindras 16-17 partits a les 5.
I en quant als jugadors ja els hi convé acostumar-se jugar al migdia que a fora es juguen la meitat dels partits a aquesta hora i aixi no surten empanats com avui.
Creieu que hagués hagut la mateixa gent i el mateix ambient al camp de la rapitenca si s´hagués jugat a la tarda? Potser haguesim guanyat i tot

ferni20

• Visitant
Re: horari partit contra el Palamós.
« Respondre #5 el: 28 de Gener de 2007, 14:54:27 pm »
és una incógnita saber el temps q farà la setmana q ve, ara q la veritat és q em estat d sort de jugar fora en el dia d'avui perq tela el fred que fa avui eh, jo e sortit a l'Olímpia una estona aquest matí a les 11 i encara tinc els peus glaçats,  i això q estava d peu, imagineu-vos a les 5 d latarda fins a les 7 en el dia d'avui assentats ben quiets a la NCA, la veritat és q si es presenta una setmana com aquesta passada en el tema temperatura no staria malament fer un pensament i jugar al migdia contra el Palamós el diumenge que ve, ara q no se ni perq o diem si sabem q no s'ens farà ni p. cas.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 28 de Gener de 2007, 15:28:35 pm »
Doncs no, crec que si hi ha bàsquet etc... de equips que juguen pel matí del diumenge.. veig normal k es jugui a les 17h00  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #7 el: 28 de Gener de 2007, 15:31:10 pm »
Les perspectives es que diumenge vinent farà aquest fred o més  i la directiva s´ho podria plantejar per intentar que vagi el major nombre de gent al estadi. Que al migdia també farà fred però a la tarda crec que poca gent s´atrevirà a anar al camp (s´haurà de ser molt valent)
Estaria bé que algú de la directiva ens contestés si s´ho han plantejat .

« Darrera modificació: 28 de Gener de 2007, 15:55:09 pm per hicks »

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #8 el: 28 de Gener de 2007, 16:44:29 pm »
Que no, que no. Que el futbol en la Creu Alta tiene que ser a las 17:00.
Yo para combatir el frío me llevo la manta del coxe y tan feliz. Ah y para el frío en las manos, no dejar de aplaudir.

En serio, creo que muchos aficionados tenemos otras actividades o compromisos para el domingo por la mañana. Y ya se sabe, el futbol de los equipos grandes a las 5 de la tarde.

Un poco de seriedad...

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #9 el: 28 de Gener de 2007, 16:51:41 pm »
Si no es juga a les 17:00 es pot provar de jugar a les 16:30 no?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 28 de Gener de 2007, 17:05:54 pm »
Pel basket no hi ha problema ja k akest diumenge no hi ha lliga! :beer2 Pro el futbol sa d jugar a les 17:00 com Deu mana o no. :icon_mrgreen:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #11 el: 28 de Gener de 2007, 17:53:50 pm »
I no voleu ni provar-ho un parell de diumenges?

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #12 el: 28 de Gener de 2007, 19:01:20 pm »
Jo no, una com diu el BIRRI hi ha molta gent que te un munt d'activitats per fer els diumenges pel matí. jo per exemple tinc partit i com que no em dona molt de temps, a mi els diumenges també m'agrada anar al mercat d'antiguitats al que fan al centre, i eñ mes important: fan bàsquet. I si no ens abriguem molt, ens posem la manteta com diuen per a qui i ala a veure el futbol.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 28 de Gener de 2007, 20:52:53 pm »
Ja ha respos molt be Birri, molta gent tenim altres activitats pel mati, encara k no tinc partit de la lliga de l'ajuntament, sortire dissabte i no es plan anar sense dormir e xDDDDD  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3599
  • You will never walk alone
« Respondre #14 el: 28 de Gener de 2007, 22:29:34 pm »
home a mi m'agradaria k fos x la tarda a les 17 pero a les 12 tampok esta malament
Visca el Sabadell!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #15 el: 28 de Gener de 2007, 23:14:54 pm »
Pues que quereis que os diga si se juega a las 12, talvez haga menos frio que a las 17. pera a mi personalmente me da igual, juegen a la hora que juegen ire a la NCA a animar al equipo.

la meva sang és arlequinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 28 de Gener de 2007, 23:16:28 pm »
Home, si juguem a les 12, potser tenim tants borratxos a la NCA com avui he vist al camp de la Devesa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #17 el: 28 de Gener de 2007, 23:18:22 pm »
jo ja n'he tingut pru avui llevantme a les 7 del mati xD a casa s'ha de jugar a las 17 !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #18 el: 29 de Gener de 2007, 17:00:19 pm »
a las 17:00h y el ke tenga frio ke salte i gruite animando al sabadell y veras ke pronto se le pasa! :anims :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #19 el: 29 de Gener de 2007, 17:41:01 pm »
una vegada mes surt aquest tema....i una vegada mes la mateixa resposta,el futbol a la nova creu alta es diumenge a les 5 de la tarda