no hauríem d tenir por al Palamós eh, a veure sta clar q tmp ens em d passar pensant q guanyarem 3-0 o 4-0 pero sta claríssim q torna a ser un partit q si no es guanya serà un autèntic fracàs, si q sta millor el Palamós q a l'inici d temporada pero em d tenir en compte q d'aquest 2007 porta 4 punts d 12 possibles eh tmp és q sigui una gran marca, habent perdut a la Ràpita, dsp a casa contra el Balaguer per 0-2 i weno habent empatat a Gavà i guanyat la setmana passada al Manresa per 2-0, això si q són resultats positius pero weno per una victoria tmp ens em d'espantar, q total nosaltres tmb vem anar a la Ràpita dsp d guanyar 5-1 i ens van ben passar per sobre.
Avui és dia d sobretot mirar d jugar bé, corretgir els errors defensiu q anem tenint les últimes setmanes, donar confiança a De Navas, deixar jugar a Paco Varela i Jose Mª García, i aconseguir una victorieta d 2-0 ja staria prou bé, q poguem possar-nos 3 punts per sobre del Girona i esperar q perdi el Gavà i tmb poder-lo deixar a 4 punts.
Per cert algú sap si la PENYA SPORT apareixerà per la NCA? q segons deien al partit d'anada van ser una penya una mica "pesadeta" al seu estadi.