Autor Tema: Anem de sobrats o ens piten sobrats??  (Llegit 2673 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Anem de sobrats o ens piten sobrats??
« el: 31 de Gener de 2007, 19:43:50 pm »
Pasejant pels fòrums de futbolcatalunya i altres...he notat que sen's anomenen "els que van de sobrats" i m'he parat a pensar en això...i podria ser que algún jugador vagi una mica "sortidet" a la tercera divisió, però no crec que sigui per tant no? Que opineu vosaltres?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: Anem de sobrats o ens piten sobrats??
« Respondre #1 el: 31 de Gener de 2007, 20:13:38 pm »
La gran majoria dels equips de 3ª han estat sempre per aquestes categories o inferiors. En canvi, el Sabadell ha estat sempre mes amunt, inclus a 1ª divisió. La resta de les aficions veu a la aficio del sabadell de superior categoria, d´aqui que diguin lo de prepotents, señoritos, etc, etc.

Es com el Barça i la resta dels equips (menys 3 ó 4) de primera. Veuen al Barça prepotent, etc, etc, i el veuen aixi perque te molt potencial. Agafeulo com un cumplit i el que realment volen dir es que el sabadell te molt potencial per estar a aquestes categories de 3ª. :dance
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 31 de Gener de 2007, 20:36:17 pm »

Podriem dir que som el Barça de Tercera, per historial, per que som centenaris, per títols.
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2007, 23:21:30 pm per WebTeam SBD »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 31 de Gener de 2007, 20:47:09 pm »
no es pot anar de gest per la vida y menys en un esport com el futbol!!!!!!!! i el moya va dient que ya estem al play off i que pujarem mes humiltat i mes treball perque aixi escalfam als rivals i ens esperen amb el gavinet a la boca
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 31 de Gener de 2007, 20:51:47 pm »
jo dsp de llegir coses com aquestes d'un aficíonat d la Rápita o sento molt pero perdo els papers:

"us dic una cosa que com afició encara no entenem que i aixin jugadors que vulguin defensar el color arlequinats"

literalment això a possat, la meva resposta a estat immediata i molt dura ja ho se , pero veient coses així no es pot contestar amb gaire més educació...

http://www.futbolcatalunya.com/foro/viewtopic.php?p=449316#449316

si q alguns diran q això "només" són critiques d'un forero d la Rapitenca, pero és q va una setmana q d 15-16 foreros només 2 han possat alguna cosa normal... potser si q tothom d'allà pensa així.....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 31 de Gener de 2007, 20:55:05 pm »
ferni, deixa-ho còrrer. La enveja és molt dolenta. JA tindran el que es mereixen.

Per cert, les imatges del'afició de la Rapitenca estan a la FCF, a veure si els sancionen... o fan servir el DVD per mirall.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 31 de Gener de 2007, 21:14:31 pm »
a sigut possar dos missatges el resistencia arlek i jo en el fórum de Futbolcatalunya i han desaparegut al cap d'un moment tan el tema de la RAPITENCA com el q diu q ja se sabien els ascenso, no se, q jo sàpiga un fòrum d'opinió has d respectar les opinions d tothom tan si t'agraden o no, potser els nostres missatges eren ofensius pero els dels rapitencs eren força pitjors q els nostres i no habia pas tancat el tema el moderador... suposo q deu ser ANTISABADELLENC tmb... fa una setmana pensava q antisabadellenc només existia el Terrassa FC i ara vec q hi ha gent molt pitjor i molt més incompetent q stan fanaticament en contra del nostre equip, ja em diran els motius algun dia.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #7 el: 31 de Gener de 2007, 21:15:29 pm »
perdona,pro lo k a dit com el barça es el xavier, kes de vilanova
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2007, 23:23:34 pm per WebTeam SBD »
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #8 el: 31 de Gener de 2007, 21:17:36 pm »
Perdona que te diga que lo de la botella fue una cosa de un expontanio en concreto que después recapacitó...no creo que ese chaval represente a toda nuestra afición :paret
Tu dedicate a tu Andalucia y punto en boca...

Que por cierto mucho decir los de la Rapitenca pero incluso las mujeres de los jugadores insultaron a los aficionados del Mataró :icon_exclaim: :Paletas: :Paletas:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #9 el: 31 de Gener de 2007, 21:20:07 pm »
Xex tu mucho tirar m***** como anónimo, pero no creo que tengas el suficiente valor de presentarte delante de nuestra afición a decir lo que dices, ya que aparte de que no tienes razón eres bastante anormal...

Por cierto ya te recomendaré un librito de repaso de ortografía...ya que almenos hablas, hazlo de forma correcta
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 31 de Gener de 2007, 21:20:55 pm »
Siusplau Webteam expulsa akest personatge anomenat xex k no dexa d donar per c**! :veryangry: Dedicat al teu ekip i si t'aburreixes no tornis per aki pq potser et creus molt valent per venir aki i despreciar tot lu relacionat am el Sabadell :**** Tornat a barberà i no tornis! :**** Realment em sembla k el k parla es un nen d 7 anys! >:(
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #11 el: 31 de Gener de 2007, 21:23:29 pm »
No fue un expontaneo puesto a hablar de invasiones hacemos una lista de aficionados que lo hayan hecho???
HONOR AL SABADELL

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #12 el: 31 de Gener de 2007, 22:09:03 pm »
A veure, jo no he dit que el sabadell es com el barça, nomes volia comparar una situacio de un equip a 1ª i d´un altre a 3ª amb el historial que porten cada equip envers a la resta de la seva categoria. Esta clar que el Barça no es el sabadell (que mes voldrien ells, jejejeje) :cheer
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #13 el: 31 de Gener de 2007, 22:13:17 pm »
D'on ha sortit el XEX aquest??  :****

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 31 de Gener de 2007, 22:44:40 pm »
Però anem a veure, no veieu que s'ho ha inventat tot? Tot es fals! Les suposades declaracions tb! Ho fa pq se'ns tirin a sobre, no sigueu tontos i no li seguiu el joc a akest personatge. No hem de donar mala imatge pq encara es pensaran els demés que el pallo akest de la rapita té raó.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 01 de Febrer de 2007, 00:21:17 am »
birri nose si les declaracions aquestes son textuals pero surten avui al mundo deportivo jo les he vist

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 01 de Febrer de 2007, 00:26:50 am »
No si jo he vist unes declaracions que va fer tb, si no eren les mateixes eren unes de semblants, però estan fora de context, a això em refereixo ;) Un entrenador que té l'objectiu de fer promoció i pujar no et pot vendre la moto de que aconseguirà això, està clar. Però si les declaracions te les adornen tan makes com ho ha fet akest pallo de st. carles... ;)

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 01 de Febrer de 2007, 00:31:16 am »
el que surt al mundo deportivo,paraules textuals,el sabadell jugara el play-off ho dic ara que falten 16 partits i es mes pujara a segona b

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #18 el: 01 de Febrer de 2007, 00:49:08 am »
Crec que no val la pena entrar en discussions....

Ferni 20 et respecto però no estic d'acord en que entris a drap en els fórums d'equips rivals i d'altres de la manera que ho fas, si estimes el SABADELL aquesta manera de defensar-lo, crec que no és la millor per fer amics... INDIFERENCIA i no caiguis en la trampa de les provocacions, el Sabadell està molt per sobre de tot això.

:yes:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 01 de Febrer de 2007, 01:00:54 am »
Xex maxo, para un partido que perdemos y vas a escribir mas mensajes que en toda tu vida en este foro, calmate hombre y que c****** le pasa que 10-15 personas salten durante 40 segundos al cesped para celebrar un gol y vuelvan a sus asientos? eso es violencia? eso es mala aficion? eso es prepotencia? si tienes problemas pegate con una piedra en la espinilla y dejanos en paz.

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa