vinc del camp i la veritat és un partit difícil d treure'n cap conclusió.
Partint d la idea que l'àrbitre a estat de lo més lamentable q he vist en bastant temps, a la primera part ja e vist q treia molta targeta i q això acabaria com el rosari de l'aurora i així a sigut, ens a deixat ben bé en pilotes aquest àrbitre amb 9 jugadors durant 30 minuts mare meva, i el més greu q no e vist jo cap motiu d pes per a expulsar als nostres jugadors pero weno, sort hem tingut d q avui em estat força bé, almenys a la segona part en defensa i hem sapigut frenar i aguantar molt bé al Manresa ( potser hem estat més aprop nosaltres del 3-1 q ells del 2-2), el Manresa no a trobat manera d crear ocasions tot i jugar amb dos jugadors més durant gairebé mig partit i nosaltres em estat espectaculars especialment De Navas, gran partit i molt bones parades les del nostre porter.
Pel q fa a la primera part doncs un partit força igualat, em marcat molt aviat, ens han empatat i weno poca cosa, una mica d joc dels despropocits i molt penjar pilotes per a la nostra part, ah i una mica inocents en defensa nosaltres.
I res la segona meitat el q e dit, s'ha carregat el partit l'àrbitre i gràcies a Deu del gol q em marcat a l'inici de la segona meitat q si no avui podriem haber perdut fins i tot per culpa d'aquest personatge q ni diuen àrbitre, i q s'ha jugat la seva integritat física, especialment al final q a afegit un munt d minuts i no pitava mai...
FELICITAR A TOTS ALS JUGADORS PER AL GRAN DESGAST inesperat q han hagut d patir en el dia d'avui, pero weno 3 puntets q es queden aquí.
Pel q fa a l'expulsió de Valera no se com a pogut anar la cosa pero s'ha d ser una mica "tontet" per a sortir i al cap d 20 segons q t'expulsin, alguna cosa gorda i sense motiu deu haber dit el nostre davanter.
un 0 pel Valera avui.