demà partit molt important a Gavà, d nou tornem a jugar contra un equip dels forts i fora d casa osigui q tenim una prova d foc.
D moment encara no em aconseguit puntuar en cap camp dels 3 q em jugat contra equips fortets d la categoria ( Reus, Girona i Mataró) demà a veure si trenquem la ratxa i aconseguim la primera victoria a domicili pel q fa als enfrontaments directes, destacar q el Gavà no a perdut encara cap partit a casa porta un balanç de 6 victories i 5 empats, d fet els últims 3 partits a Gavà han acabat en empat aquesta temporada. Pel que fa a nosaltres portem ara mateix 2 derrotes consecutives en els partits fora d casa i en resum un balanç de 4 victories 3 empats i 5 derrotes a fora d casa, el q són 15 punts de 36 possibles, la veritat és q són poquets, crec q ja toca guanyar fora d casa i com a mínim intentar tenir un balanç d la meitat d punts possibles aconseguits fora d casa a final d temporada.
A veure si guanyem demà o com a mínim aconseguim un empat q tmp seria del tot dolent, fràncament vec molt difícil aconseguir els 3 punts en el partit d demà pero weno el fet d tenir dsp 2 partits seguits a casa i el fet d saber q encara q perdèssim ens mantindréim en zona play off em tranquilitza bastant, això sumat a que els 2 primers juguen entre ells penso q en la jornada d demà tenim molta cosa a guanyar i la veritat poquet a perdre, ara ve em d intentar millorar la imatge q sta donant l'equip en aquest 2007 i no perdre el 3ª partit a fora.