Autor Tema: per curiositat  (Llegit 700 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
per curiositat
« el: 11 de Febrer de 2007, 23:05:02 pm »
l'altre dia aqui es diu que el gava no facilita entrades anticipades i que es jornada economica al preu de 12€...........be doncs resulta que avui un directiu del gava diu que aixo es mentida que el mateix gava es va possar amb contacte amb el sabadell i desde el club es va rebutjar vendre entrades anticipades per aquest partit(per 10€)

podrieu dir si aixo que un directiu del gava a explicat en una conversa es veritat? qui diu aqui la mentida?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: per curiositat
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2007, 00:35:58 am »
No crec que sigui veritat això, tenint en conte que en tots els desplaçaments ens han vengut l'entrada anticipada no hi ha motiu per no fer-ho en aquest, que a mes es sabia que seria un dels desplaçaments mes massius d'aquest any  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

friend

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de Febrer de 2007, 10:08:19 am »
pfff... mare meva!!! com us podeu creure aixo... els directius del sabadell sempre intentaven rebaiaxr els preus de les entrades i en akesta setmana an rebutjat agafar entrades anticipades... vingaa vaa!!

no se..pero sempre hi ha algun q vol desestabilitzar la bona direccio q esta portant la directiva dakest any...

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #3 el: 12 de Febrer de 2007, 12:04:40 pm »
Vaya tela Dagar!!!!
No tens ni idea, des de la directiva es va dir que el Gavà no va voler rebaixar les entrades, els socis també pagaven.....no sé amb quin directiu devies parlar però no inventem coses eh?????

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2007, 14:27:43 pm »
Pues yo no se si sera verdad , pero lo k se es k en el partido d ida en Castelldefels sacamos las entradas anticipadas en la NCA con la excusa k aki serian mas baratas k en el mismo campo y despues resulta k en Castefa eran mas baratas k en las oficinas del Sabadell . Y lo increible del tema es k en las mismas takillas d Castefa estava el hombre este k se jubilo hace poco d nuestras oficinas y ante la pregunta mia d k pasava con el precio directamente paso d mi y miro para otro lado. Asi k no me extrañaria tanto...

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 12 de Febrer de 2007, 14:52:54 pm »
Y lo increible del tema es k en las mismas takillas d Castefa estava el hombre este k se jubilo hace poco d nuestras oficinas y ante la pregunta mia d k pasava con el precio directamente paso d mi y miro para otro lado. Asi k no me extrañaria tanto...
Et refereixes al Playan o algo axi :icon_question:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 12 de Febrer de 2007, 17:55:32 pm »
Te refieres a la entrada femenina,  no RRACO? Eso la directiva del sabadell a lo mejor no lo sabía y les dieron solo las que tu dices para todo el mundo. O tu crees que nuestra propia directiva kiere engañarnos para pagar más en los desplazamientos? I dagar, si això que dius es veritat doncs ves a saber kines altres condicions va posar la directiva del gavà per donar-nos les entrades. En tot cas no em crec res d'akesta historia, si això ho va dir un directiu del gavà seria per kedar bé.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 12 de Febrer de 2007, 19:16:21 pm »
Es mentida.

Aquesta setmana passada, em vaig moure per a veure si podia aconseguir entrades anticipades i em van dir que NO n'havien entregat al Sabadell (només van donar les entrades per a directius).

Simplement el Gavà va anar a fer 'caixa', però més educadament que a Sant Boi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 12 de Febrer de 2007, 21:31:08 pm »
Amigo dagar, sobre todo esto tengo que decir que barro para casa, nuestros dirigentes no tienen nada que ganar por no poner las entradas anticipadas, además entre los comentarios hay contradicción si no los he entendido mal, por un lado pues el hecho mencionado que no quieren las entradas anticipadas y por otro que las ponen más caras que en los campos donde se va a jugar, pues nada de esto me lo creo, hay comentarios que pueden hacer daño a la Institución deportiva y malestar entre el entorno del Club y hasta ahora siempre cada uno ha estado en su sitio, los socios y seguidores detrás del equipo apoyando y animando y los directivos facilitando la labor, ya te digo que no me creo nada de lo dicho por ese directivo del Gavá  :xupet.    saludos                                             
                                               :beer2   :beer2   :beer2      :ostres       :mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 12 de Febrer de 2007, 23:42:58 pm »
que quedi clar que no afirmo res,nomespregunto perel que  deia un directiu del gava tambe em semblava extrany