Enquesta

Quin nou marchendaising nou faries?

bufandes
21 (12.5%)
banderes
26 (15.5%)
gorres
18 (10.7%)
clauers
19 (11.3%)
pulseres de goma (la que esta tan de moda ara)
23 (13.7%)
pins
9 (5.4%)
cassette amb els himnes
2 (1.2%)
Joc de PC i/o Play
18 (10.7%)
joguines
3 (1.8%)
sabatilles d'estar per casa
9 (5.4%)
figures de porcellana
3 (1.8%)
posters amb jugadors del presen i passat
13 (7.7%)
altres (especifiqueu el que sisplau)
4 (2.4%)

Total de vots: 35

Autor Tema: marketing  (Llegit 6873 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
marketing
« el: 26 de Juny de 2005, 13:01:21 pm »
Deixan de banda el tipic marchendaising (samarretes, polos, etc) quin posaries a la venda? Teniu 5 vots
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: marketing
« Respondre #1 el: 26 de Juny de 2005, 16:48:55 pm »
A la venda no ho sé, però a mi m'agradaria que quan es facin els posters oficials de la plantilla hi sortissin les firmes dels jugadors tb, jeje ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 26 de Juny de 2005, 19:02:24 pm »
Jo crec que el club hauria de "subvencionar" d'alguna manera que es veges mes el blanc i blau per l'estadi... i em refereixo a colors i no a que el company blanc-i-blau es passegi mes per l'estadi :D

Crec que amb la retirada del carnet, sigi infantil, adult o el que sigui, tindria d'incloure un descompte substancial en la compra d'una bandera o samarreta...
Us veu fixar al camp del cadiz? tot groc... Us heu fixat al camp de l'Oviedo? tot blau... jo crec que la directiva hauria de facilitar, subvencionar que la gent vestis d'arlequinat o que es vegues mes color blanc-i-blau per les grades.

Crec que aquest "val descompte" podria ajudar una mica a que es veies mes coloridu a la NCA.

Vaja, es una opinio...  :smart:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 26 de Juny de 2005, 20:21:57 pm »
Estoy contigo Power. Se deberian hacer gran variedad de banderas de todos los tipos y algo asi como camisetas "no oficiales" arlequinadas, me explico, que no haga falta que sea la del primer equipo de 50  euros y que pudiera ser algo mas economica para que las lleve todo el mundo y dar mas colorido.

En cuanto a algo mas minucioso, se podrian hacer cositas como bolis, al alcance de todos, mecheros varios, pegatinas o colgantes para el coche, o algun muñequillo como el que tiene el amigo Birri por ejemplo, jeje. A veces estas pequeñas cosas, al poderlas comprar todo el mundo, se pueden vender mucho mas.

No se, son opiniones, ya se me ocurriran mas, ya.
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 27 de Juny de 2005, 10:58:09 am »
Banderes sobretot!!!!

Posters i les pulseres que possin Arlequinat Power

Ami el que porto en ocasions especials son les pancartes quant vingui el Egara fare una que possara:

ESTIL CABELLO? NO GRACIES

« Darrera modificació: 27 de Juny de 2005, 11:03:45 am per Erik_sbd »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 27 de Juny de 2005, 21:15:42 pm »
Samarretes  :bandera de cotó, d'aquestes baratetes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 27 de Juny de 2005, 22:58:19 pm »

Camisetes, sobretot, però tambe;

Pulseres i Play;  pel seu impacte mediàtic
  Porcel.lanes;  pel seu valor artístic
  Altres;  Videos de partits històrics del Sabadell
              (p.e. Ascens a Primera, Binéfar, Peralta,
                repetició del partit amb l´Osasuna, etc.)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2005, 00:45:41 am »
Esta molt be l'enquesta i els comentaris/respostes/suggeriments dels companys pero aqui tenim un problema i es la poca massa social que tenim.

Sempre parlem dels 1500 fidels que van cada 15 dies al camp, 1200 si fa fred o 1000 si plou... i amb aquests numeros, poc marqueting es pot fer. Si vols un preu decent, has de fer tirades d'objectes de 500 o 1000 unitats i despres pasa el que pasa: que fa 20 anys que a les oficines venen el mateix clauer (es un dir, pero quasi-quasi)

No crec que es puguin fer grans negocis amb marketing arlequinat, no... es tindria de saber, per exemple, quants jocs del Centenari es van vendre (ull, no els regalats) i segur que ens quedariem sorpresos de les xifres que es bellugen.

Un exemple que va fer la seva gracia en el seu moment: una botelleta de vi amb l'escut arlequinat... per que no es va repetir l'experiencia a l'any seguent? de ben segur pq aquest vi es va convertir en vinagre amb el pas del temps tancat al magatzem de les oficines... vaja que no debian quadrar els numeros, no? (si una cosa funciona, la repeteixes).

No intento dir en cap moment que no es faci marketing arlequinat, pero s'ha de fer amb humilitat i poc a poc... vull dir:

-El joc per a pc, nintendo, sega o lo que sea: Es una idea genial pero deu ser carisima de fer i penseu... quants s'en vendrien? 100? 150? al meu parer no gaires mes...

-Videos historics: Normalment, aquestes imatges es tindrien de comprar a la tele que en tingues els drets a uns preus que acostumen a ser bastant cars i estem amb lo mateix: seria un producte que es tindria de vendre "relativament" car i en vendriem uns altres 100 o 150... tampoc no seria rentable.

Penseu una cosa... si teniem fet un DVD del Centenari que "nomes" valia -segons es va dir per radio makuto- uns 18.000Eur... perque no es van pagar i aixi poder-lo vendre? doncs jo crec que les possibles vendes no cobrien el gasto...

La realitat es que, de moment, som pocs  :(
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #8 el: 28 de Juny de 2005, 21:24:14 pm »
Desgreciadament en Power te tota la rao del mon :disappointed:, em d'anar poc a poc, si de cas, fer moltes varietats de marketink pero coses simples (pulseres, cromos,etc) coses barates que segur que es venen més, les altres coses doncs fer poqueta cantitat primer, per mirar viam quina surtida te...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #9 el: 20 de Juliol de 2005, 20:42:32 pm »
JO CREC KE SORTIRIA RENTABLE LES PULSERES PERKE ESTAN MOL DE MODA  PRO ELS JOCS DEPC NO SORTIRIA RENTABLE ENCARA KE ME FA MOLTA ILUSIÓ
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 20 de Juliol de 2005, 21:51:40 pm »
El Power té raó. Però hi ha dues formes que la cosa comencés a anar endavant. La primera i que seria la més "fàcil", seria  1 ascens a la 2a A.
L'altre opció seria fer despertar a la ciutat i rodalies i fer-los saber i sentir altre cop que tenen 1 ekip amb aspiracions.
Com? De moment està clar que el merchandising si no és a les botigues (Corte inglés, botigues del centre, centres comercials propers a Sabadell....), no és possible de vendre, i que només es vengui a les oficines em sembla massa pobre.
Primer i pas més important seria col.locar 1 petit stand -d'aquests de kita i pon- al Corte Ingles de Sabadell. Ubicar-hi productes tipus pins, samarretes, el k sigui, però d'una forma simpàtica i amb els colors ben presents. No crec que fos gens car i crec que seria una bona manera de començar. De fet de formes de fer o utilitzar el marketing via merchandising n'hi ha moltes, i avui en dia les grans empreses mouen molts calers perque la seva imatge sigui la mes maca, moderna.... del mercat. En definitiva, la imatge és el valor  un dels valors mes importants d'avui en dia!

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 20 de Juliol de 2005, 23:48:20 pm »
podrien regalar a tots els socis la samarreta de la campanya d'aquest any: SOM EL SABADELL!! en comptes de regalar-la només al que porti un soci nou

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 21 de Juliol de 2005, 09:05:06 am »
Totalmet d'acord Adrycoma minim els que paguem 150 EUROS

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #13 el: 21 de Juliol de 2005, 10:39:36 am »
Hola companys !

jo he votat clauers, pulseres, sabatilles d'estar per casa i altres, però com que no es pot especificar lo de "altres" ja no me'n recordo del que volia posar  :(

Els clauers són bàsics, els fariem servir totssssssss, no ? i a més són molt pràctics per regalar, per promocions d'empresa, etc, a l'igual que les pulseres.

Les sabatilles també tindríem sortida, perquè són un producte que es fa servir a la intimitat i molta gent s'atreviria a comprar-les.

Bufandes, gorres etc són merchandising bàsic, sempre ha d'existir, sinó no seríem un club de futbol, seríem de petanca.

Pilotes de futbol amb l'escut i colors del sabadell també tindria sortida.

Es tracta en resum que hi hagi un tipus de producte que no només comprem per nosaltres, sino que el podem fer servir per regalar per reis, nadal, anniversaris, etc, escampant la imatge del Sabadell per tot arreu.

Les samarretes de cotó no oficials també tindríen una sortida acollonant, són molt regalables, ja m'enteneu, a més de més barates.

En el tema que diu l'Adry, per suposat que té tota la raó del món. Les samarretes han de ser regal per tots els socis, és més, si algun soci porta una persona per fer-se nou soci, ha d'haver-hi una samarreta perl nou soci i una altra per qui l'ha portat, un doble incentiu, o almenys que tinguin la possibilitat de triar entre la radio i la samarreta.

També hi ha d'haver un merchandising bàsic, que hi sigui sempre, com els videos, himnes, etc, que no dependen de dissenys que canvien cada any, etc.

Si el  problema es que no tenen qui ho faci, ja en parlaríem, que aixó és fàcil de fer, m'ofereixo a parlar amb un gran empressari que es dedica a això i que es de la nostra ciutat, presentar-lo a la directiva, perquè inclús podria arribar a fer les ekipacions oficials perquè té una línia esportiva pròpia, però que sigui el club qui s'encarregui.

Crec que els resultats d'aquests post, junt amb els comentaris dels forerus, s'haurien de penjar a LA DIRECTIVA RESPON dirigit a l'Andrew Gil i veuríem resultats ràpidament.

Una salutació per tothom !
Forero Més Catxondo

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #14 el: 21 de Juliol de 2005, 11:40:39 am »
Jo també voto perque es regales la samarreta per fer-se soci o renovar el carnet, ja que donaria molt de color a la grada.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #15 el: 21 de Juliol de 2005, 14:38:32 pm »
Banderes sobretot per que es impossible trobar ara per ara i bufandes i els posters es una bona idea
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 21 de Juliol de 2005, 16:28:20 pm »
Banderes sobretot per que es impossible trobar ara per ara i bufandes i els posters es una bona idea

La última bandera me la vaig d'haver de fer jo.
Costa trobar merchandising del  :scut.

Per cert, pilota de futbol amb els colors i l'escut, fa anys que existia, jo en tinc una a casa.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #17 el: 25 de Juliol de 2005, 11:53:53 am »
em descuidava un producte que pot estar bé:

******* EL TANGA  :bandera ARLEKINAT  ******* 

;) ;D :yes: :laugh:

P.D.- No, no ho dic per que se'l posin el Birri i el Cudi els dies de partit, la meva idea era una altra més .... més .... més ..... no sé com dir-ho però segur que m'enteneu  ;)
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 25 de Juliol de 2005, 16:54:56 pm »
em descuidava un producte que pot estar bé:

******* EL TANGA  :bandera ARLEKINAT  ******* 

;) ;D :yes: :laugh:

Jo en vull 1 ara :icon_exclaim:

Seria la p...a :icon_exclaim:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 25 de Juliol de 2005, 19:18:29 pm »
jo crec k banderes s'haurien de fer mes pk..pe exemple kuan va ser el centenari no es va fer cap k poses 1903-2003 100anys d'historia...i coses aixi i nomes la tipica bandera  :bandera amb lecut al mitg, nose les banderes son tipikes al futbol i sinomes fan una sola imatge...despres el tema sabates desta per casa jo entink unes en les k surt lescut i posa "centro de deportes sabadell"...sense komentaria sisplau ia k es fan es podrien fer bé!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona