Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Bueno, parece que ahora si que me va... He hecho un simple Reiniciar en el pc... toquem fustamerci a todos
Os funciona el msn correctament?Es que tots els meus contactes tenen el mateix problema, que escrius algo i no s'envia.
Cita de: Xandri en 14 de Setembre de 2009, 22:13:50 pmOs funciona el msn correctament?Es que tots els meus contactes tenen el mateix problema, que escrius algo i no s'envia. pues dejad de escribir cosas en el nick e iniciar y cerrar sesion para hablaros, porqe no veas como rallais macho.. y encima todas son chorradas..
Cita de: INIESTA en 14 de Setembre de 2009, 22:51:02 pmCita de: Xandri en 14 de Setembre de 2009, 22:13:50 pmOs funciona el msn correctament?Es que tots els meus contactes tenen el mateix problema, que escrius algo i no s'envia. pues dejad de escribir cosas en el nick e iniciar y cerrar sesion para hablaros, porqe no veas como rallais macho.. y encima todas son chorradas..Yo no soy Iniesta ¬¬
Cita de: Xandri en 14 de Setembre de 2009, 22:51:50 pmCita de: INIESTA en 14 de Setembre de 2009, 22:51:02 pmCita de: Xandri en 14 de Setembre de 2009, 22:13:50 pmOs funciona el msn correctament?Es que tots els meus contactes tenen el mateix problema, que escrius algo i no s'envia. pues dejad de escribir cosas en el nick e iniciar y cerrar sesion para hablaros, porqe no veas como rallais macho.. y encima todas son chorradas..Yo no soy Iniesta ¬¬y tanto que eres.. uno mas.. pero tambien lo haces.. con el presi y noseque cubatas por medio..