Autor Tema: Demasiado justitos  (Llegit 4067 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: Esto no funciona
« Respondre #20 el: 03 de de 2007, 21:52:28 pm »
  :surprised:  esto vuelve a no funcionar.
1 punto de 12 en los desplazamientos de esta segunda vuelta, hoy hemos perdido contra un ekipo q llevaba desdel 28 de octubre sin ganar un partido d fútbol, dando d nuevo una imagen pésima, sin fútbol, sin orgullo propio y sin ganas como solemos estar jugando últimamente fuera d casa.
Se a vuelto a recordar en la grada a Moya la marcha de Manel y se a tenido q volver a recordar al ekipo la camiseta q estan vistiendo y q dentro d unos meses tenemos q afrontar ( si Diós quiere) un Play Off q puede marcar bastante el futuro d este ekipo, si consolidarnos como un ekipo mas d Tercera o bién volver a Segunda División B.
Yo a dia d hoy soy pesimista, y soy pesimista porq veo que mañana estaremos posiblemente de nuevo a 5 puntos del Reus, veo q la primera plaza es una cosa q a nostros sinceramente nos quedaria muy pero q muy grande y d hecho nos queda algo lejos ya, veo a un Girona en crecimiento q mañana nos pasará y posiblemente nos haga olvidar de la Segunda posición en la liga, y en general veo q si acabamos la temporada siendo Terceros o Cuartos aún podremos dar las grácias.... y q pasa si quedamos terceros o cuartos? pues  q jugamos la vuelta d la 1ª eliminatoria en la ida en casa pero la vuelta FUERA D CASA y lo peor jugando contra un Primero o Segundo d Grupo d otro grupo, q me hace pensar esto? q si no nos llevamos un 3-0 de la NCA  ( cosa q veo crudo viendo q este ekipo a ganado apenas 2-3 partidos en la NCA con claridad en toda la temporda) será totalmente imposible q con la vuelta fuera d casa este ekipo sea capaz d pasar una eliminatoria d PLAY OFF contra un primero o segundo d grupo sea del grupo q sea.... en fin........... q siento decirlo pero hace MUUUUUUUUCHAS semanas q veo a este ekipo bastante lejos d poder ascender d categoria.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: Demasiado justitos
« Respondre #21 el: 04 de de 2007, 01:12:58 am »
Lo dije el Domingo pasado y lo vuelvo a repetir hoy no me gusta el asunto .No ganamos fura desde no se cuando , creo k se les deveria dar un toke d atencion a algunos jugadores como Juange ...sino valen para el sabadell fuera :****

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #22 el: 04 de de 2007, 10:43:01 am »
En esto tienes razon, no se puede funcionar bien solamente en casa por que despues a parte de los puntos perdidos fuera de casa en los play off nos van a meter cada paquete... y ayer en el mini quizas havian unos 300 seguidores arlequinados que daban animos al equipo pero en los play off si nos toca un equipo lejano y son pocos seguidores los que se deplazan que pasara? no sabran superar la presion del equipo rival? por que yo lo entiendo por esto, en la NCA 2.000 aficionados se gana, fuera 300-400 se pierde o se empata. Yo sinceramente pienso igual que tu, la primera plaza ya nos queda lejos aunque aun quedan 11 jornadas de liga por delante y el reus aun nos tiene que visitar pero la cosa debe canviar, no podemos continuar funcionando solo en casa, como dije en un comentario que publique en este mismo tema, espero que la cosa se solucione ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #23 el: 04 de de 2007, 11:24:01 am »
lo que pasa que al salir fuera de casa no salimos a ganar... eso es lo que pasa, salimos " a ver que pasa" y si podemos ganamos y sino no...
en casa en canvio vamos a por los 3 puntos a saco...
de todas formas, la primera parte a sido MUUUUY mala... pero en la segunda emos podido marcar 3 o 4 goles... y al final en una jugada desafortunada nos han marcado... no pasa nada, hoy reus y gavà pincharan, seguro

Desconnectat pepelu

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #24 el: 04 de de 2007, 11:41:28 am »
Lo k pasa es k jugamos al pelotazo, asi no vamos a ningun sitio como no empiecen a bajar el balon y tocarla no subimos este año seguro, es una desesperacion ver como la bola no para de ir a un lado y a otro y k nadie tenga cabeza pa bajarla, personalmente el jose mari no me gusta nada de nada y el nauzet no se k le pasa k no da una bien. Ayer un 10 para roger y montero llevaron muxo peligro por la banda izkierdo menos mal k eso si k funciona.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #25 el: 04 de de 2007, 11:43:54 am »
Y ojo que si seguimos asin y subimos montero,roger,sierra... se nos pueden ir a otros equipos y si el play off no sale bien y nos quedamos en 3a ya no quiero ni pensar cuantos jugadores se nos pueden ir.. :-\
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 04 de de 2007, 11:47:03 am »
jo porto dient desde principi de temporada que aquest equip va de sobrat i no possa al camp tot el necessari,no es normal que als partits a casa en molts fins que el rival no marca l'equip no desperta,i aquests problemes fora de casa encara mes,per cert heu escoltat el comentari de radio marca del partit d'ahir? el sabadell parecia muy confiado y los chavales lo aprovecharon al final

friend

• Visitant
« Respondre #27 el: 04 de de 2007, 11:53:12 am »
estic fart de q anem regalant pels camps de tercera punts molt necesaris per nosaltres, i no em val la escusa q posa en moya quan diu q els ekips van molt necesitats i apreten molt!!! aixoo no em val q per aixoo tenim el presupost q tenim la plantilla q tenim i lekip q representem, UN HISTORIC!!!

no podem perdre contra el colista en el seu moment, balaguer, contra el penultim, rapitenca i ara el barsa c un altre q anava penultim, som els seus salvadorss! en teoria akests nou punts eran factibles i si mapureu auriem d'haver aconseguit 7 punts ja q consideru q la devesa es un camp complicat!!!

hem entrat en una rutina molt dolenta fora de casa, perq no sintenten cambis, ja q aixo no rutlla algun cambi aniria be noo?¿?¿?

si tenim posades les mirades cap al playoff no pasarem la primera eliminatoria u sentuu molt pero no la pasarem, no sabem al q juguem, juguem a "venazos" relaxacio es complica el partit i a casa u solventem be pero a fora nooo!!

ahir no teniem escusa, estavam en un camp maravillos per la practica del futbol, laficio  rival no hi havia, en quin camp guanyarem llavors??? ens keixavem camps petitis, gespa aritificial, pero ahir quina escusa posem???

no te molt bona pinta aixooo eee!! :boig

joseph

• Visitant
« Respondre #28 el: 04 de de 2007, 12:03:32 pm »
Encara que fos per avis, jo començaría a parlar de JULIA GARCIA, per exemple, doncs en MOYA el veig una mica xulesc , va una mica de sobrat i crec que al final ens la fotarem.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 04 de de 2007, 12:08:06 pm »
Encara que fos per avis, jo començaría a parlar de JULIA GARCIA, per exemple, doncs en MOYA el veig una mica xulesc , va una mica de sobrat i crec que al final ens la fotarem.

No et precipitis k tampoc es per tant e, si vam aguantar al bonet moltes jornades sense guanyar, ara ja vols avisar al moya per un partit k portem sense guanyar?  :ostres
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #30 el: 04 de de 2007, 12:43:12 pm »
Realment predre amb el Barça C comença a ser una mica greu, i més quan em sembla que el 30% de l'equip va fer la comunió ahir al matí per poder jugar per la tarda...
No fotem! Hi va haver estones en que aquells nens van tocar-la com van voler  i semblaven camicaces llançant-se contra la nostra àrea.
Cal ser justos, i dir també que almenys en tres ocasions el Sabadell va tenir molta mala llet, doncs el Barça C es podria haver marcat més d'un golet en propia porta, i inclús Sergi González podria haver marcat el gol del partit per no dir de la temporada. De totes maneres, el de sempre, llencem la primera part i després a la segona anem a veure si sona la flauta... Mal sistema aquest, hi confiem massa i al final ens enganxarem els dits.
Per mi el problema d'aquest equip està perfectament localitzat: MIG DEL CAMP. Aquest és el principal mal del Sabadell. José Mari va començar molt bé però s'ha anat diluïnt; Nauzet fa dos mesos que no hi ha partit que no em tregui de polleguera, no és ni l'ombra del que era; Juanje... Si per mi fos aquest bon home no jugava ja ni un minut més amb el Sabadell, ho sento, però les seves darreres actuacions no són admisibles. Curiosament, ara per ara, crec que l'únic d'aquest mig del camp que ha de ser titular si o si, i que està malgrat tot, en millor forma que la resta, és el Sergi González. Sincerament, crec que aquest nano amb partits i confiança es pot acabar convertint en una peça important al mig del camp.
I Ollès???????? I Montero????? Dos extraordinaris futbolistes, però tremendament DESAPROFITATS. Sincerament crec que és un miracle que hagin marcat tants gols entre tots dos. Dic miracle, perquè Ollès juga més en defensa que en atac. Un home de la seva edat no es pot passar el partit anant de defensa a l'atac, amunt i avall, tot el partit, per la senzilla raó de que quan vol encarar porteria o pixar-se a algún defensa va reventat. Ollès gairebé no s'hauria de moure d'allà dalt, és el nostre golejador i no es pot passar mig partit baixant a l'àrea pròpia per marcar a no sé qui. Necessita un mig del camp que el nodreixi d'assistències que ell té la responsabilitat de transformar en gol. En el món del futbol cadascú té la seva funció, i no tothom pot fer de tot, defensar, atacar, i no se quantes coses més alhora. I Montero??? Ha fet grans partits a la seva posició, però a la banda és un home desaprofitat. Ell també és un davanter centre, i pel mig faria segur 100 vegades més de mal. En aquest equip Montero ha de jugar en punta i no per banda, així de clar. Ell és un home d'àrea i no de banda, malgrat també hi pugui jugar tranquilament.
Juguem amb un punta, massa allunyat del mig del camp que no pita fot molts mesos, i encara més raó per considerar un miracle que ambdós portin tants gols. La moda aquesta de fotre tot l'equip a la pròpia àrea en córners i faltes en contra, ni l'ha he entés, ni l'entenc ni l'entendré mai a la meva vida. Són sempre dues pilotes pel contrari, la de la falta o corner i el rebuig, a banda de permetre que més jugadors rivals t'envaeixin l'area. És per exemple en jugades d'aquestes on mai un home de l'edat i fisic de l'Ollés ha de baixa a defensar, doncs dos o tres jugades com aquesta i en 60 minuts està fos.
Bé, sento haver-me explaiat tant, i malgrat ho pugui semblar no vull ni molt menys cremar-ho tot, doncs seria del tot incoherent i catastrofista. Estem molt ben classificats, a casa estem imparables i l'equip en línies generals està rendint. Ara, no per això cal passar per alt aguns detalls com els que apunto i que per mi són importants. Si aspirem inclús al liderat partits com els d'ahir no es poden deixar escapar mai de la vida. En fi, paciència, resignació i esperem que la jornada no acabi sent tot lo dolenta que sembla que pot acabar sent pel Sabadell.

VISCA EL CE SABADELL FC, ARA  I SEMPRE!!!!!!!

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 04 de de 2007, 21:38:59 pm »

No va fallar pas el Moya, ni a la Ràpita, ni a Balaguer, ni al Mini ni els partits a casa que hem patit.

El que falta és que alguns jugadors surtin amb les piles posades. El partit es guanya al camp, no abans de sortir a jugar està guanyat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #32 el: 04 de de 2007, 21:51:34 pm »
Desde luego al equipo le falta algo de agresividad desde el comienzo del encuentro, lo de ayer no es normal para un equipo formado para subir de categoría, el Barça C es un equipo muy joven y en formación que es su cometido, pero por su bisoñes es por lo que está tan mal, jugadores del juvenil que desde el mes de octubre no ganaban en el Mini, tuvimos que llegar nosotros para romper el maleficio. Hay que cambiar la actitud de los jugadores sobre todo si se clasifican para los play off que no piensen que todo está hecho, el CE Sabadell FC tiene que subir de categoría, hay mucha confianza en ellos puesta, pues que demuestren todo el fútbol que llevan dentro.
                                                                  :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #33 el: 05 de de 2007, 20:15:48 pm »
Porto tota la temporada observant i callant,a veure com evolucionava la cosa.

A aquestes alçades us dic el que faré jo (i que ho recomano a més d'un dels que volten per aquí):

MENTALITZAR-ME DE QUE AQUESTA TEMPORADA SEGURAMENT FAREM EL PLAY-OFF, SÍ, PERÒ QUE NO PUJAREM.

Hem tingut massa sort en masses partits. Quan no hem tingut la sort de cara (i aixó no vol dir que la haguem tingut d'esquena) hem perdut. No ens ha fet falta ni mala sort per perdre. Quan perdem, perdem merescudament. I hem perdut contra equips d'adalt i d'abaix. I hem guanyat masses punts immerescuts. I masses punt salvadors en temps de descompte gairebé.

Jo no em faig il·lusions. Si acabem pujant, doncs millor, però no ho veig clar. Tenim un entrenador que és un pinyó fixe, inamovible en les seves idees. I una plantilla que és fidel reflexe del que ell vol que sigui l'equip.

Tant de bó que m'equivoqui.

Forero Més Catxondo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 05 de de 2007, 20:45:57 pm »
Doncs espero que el Guti s'equivoqui.
Crec que tots tenim al cap, quan es parla de play-off, als rivals més forts de la Tercera Divisió.
També, i son la majoria, que hi ha equips molt asequibles que faran play-off. Dependria molt de la sort en el sorteig.

Pel que es comenta de l'estadística punts guanyats i punts perduts en minuts finals i de descompte, comença a estar igualada.

Punts guanyats:

Sbd 3-1 Rapitenca 2 punts
Sbd 1-1 Gavà        1 punt i amb dubtes, ja que ells també van marcar en temps final.
Manresa 1-1 Sbd   1 punt
Santboià 1 -1 Sbd  1 punt

Vaja, 5 punts guanyats en temps final o afegit.

Punts perduts:

Girona 2-1 Sbd      1 punt
Barça C 2 -1 Sbd    1 punt

Vaja, 2 punts.
Només hem guanyat 3 punts més en temps de descompte.
Si es contésin els 10 últims minuts, segurament sortiria negatiu. Derrotes a Mataró, Balaguer.....

Per aquesta regla de 3, el Girona SEGUR que no pujaria. Ha guanyat tants punts en els 5 minuts finals, que si li restéssin, estaria en una zona mitja sense cap opció de play-off.
Els partits duren 90 minuts, i el que crec que s'ha de millorar, és que l'equip surti A MORT des del 1r minut.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #35 el: 05 de de 2007, 20:52:27 pm »
Porto tota la temporada observant i callant,a veure com evolucionava la cosa.

A aquestes alçades us dic el que faré jo (i que ho recomano a més d'un dels que volten per aquí):

MENTALITZAR-ME DE QUE AQUESTA TEMPORADA SEGURAMENT FAREM EL PLAY-OFF, SÍ, PERÒ QUE NO PUJAREM.

Hem tingut massa sort en masses partits. Quan no hem tingut la sort de cara (i aixó no vol dir que la haguem tingut d'esquena) hem perdut. No ens ha fet falta ni mala sort per perdre. Quan perdem, perdem merescudament. I hem perdut contra equips d'adalt i d'abaix. I hem guanyat masses punts immerescuts. I masses punt salvadors en temps de descompte gairebé.

Jo no em faig il·lusions. Si acabem pujant, doncs millor, però no ho veig clar. Tenim un entrenador que és un pinyó fixe, inamovible en les seves idees. I una plantilla que és fidel reflexe del que ell vol que sigui l'equip.

Tant de bó que m'equivoqui.

Hem sap molt d greu dir-ho pero penso q tens molta raó noi.
Provablement s'et tracti d pessimista, d poc orgull i del q tots volguem pero tot el q no sigui voler veure això és ser un fanàtic i no voler veure les coses com són.
Primerament teniem l'excusa dels camps q jugàvem, posteriorment es va donar l'excusa dels àrbitres ( q no és una excusa perq a vegades ens han donat bastant pel sac), dsp alguna altre cosa pero la realitat és q em guanyat molts partits per sort, i ja desdel principi quan vam guanyar al Mataró, o a la Rapitenca a casa, o l'empat a Manresa, o la victoria amb el Prat o al Palafurgell o al Palamós q encara no se com vam guanyar sense fer absolutament res, i si em forces encara no se com vam guanyar al Manresa fa 3 setmanes, entre q vam jugar amb 2 jugadors menys ( al final amb 3 expulsats x això) més q pràcticament no vam fer res en 2/3 de partit.... en definitiva q es conten amb una mà els partits amb els quals hem demostrat una superiotat aplastant i em guanyat amb claritat i sense patir, 2-3 a fora i potser un parell a casa, pero res més.
A veure el q em nego a pensar al 100% és d q no pugem d categoria, a veure siguem clars, si jo no tingués cap esperança d pujar possiblement algun partit ni aniria a la NCA, ara ve q igual q el company GUTI o vec molt pero q moooooooooolt difícil el fet d pujar, i al igual q en alguns partits em tingut sort espero seguir tenint sort i poder aconseguir l'ascens, ara ve crec q ara per ara ens toqués l'equip q ens toqués no seríem en cap cas els favorits a aconseguir l'ascens, perq no ens oblidem q per nom no es puja d categoria ( ni es conserva la categoria, si no digueu-li al Real Oviedo q tornarà a baixar a Tercera aquesta temporada provablement)... en fi, m'agradaria q milloressin les coses en aquest final d temporada i poguer disputar el PLAY OFF amb més esperances d les q tinc ara mateix.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 05 de de 2007, 20:58:04 pm »
Respecto la teva opinió Ferni. Però si es guanyen els 3 propers partits, no comencem a dir que som campions del món .... que aquí al foro passa sovint i tu ho fas bastant.
Que ho trobo bé, però fer les valoracions cada setmana no és com crec que s'haurien de fer.

Tens raó que ens hem de fer més forts per augmentar les opcions de play-off. Però i si dissabte passat ens piten 1 penal CLAMORÓS per mans d'un defensa del Barça C al minut 46.... potser tot hauria canviat i ara s'estaria parlant d'una altra forma.
També ens va guanyar el Girona amb bastanta llet.

Espero que no tingueu raó i poguem celebrar al juny un ascens.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #37 el: 05 de de 2007, 21:21:26 pm »
Respecto la teva opinió Ferni. Però si es guanyen els 3 propers partits, no comencem a dir que som campions del món .... que aquí al foro passa sovint i tu ho fas bastant.
Que ho trobo bé, però fer les valoracions cada setmana no és com crec que s'haurien de fer.

Tens raó que ens hem de fer més forts per augmentar les opcions de play-off. Però i si dissabte passat ens piten 1 penal CLAMORÓS per mans d'un defensa del Barça C al minut 46.... potser tot hauria canviat i ara s'estaria parlant d'una altra forma.
També ens va guanyar el Girona amb bastanta llet.

Espero que no tingueu raó i poguem celebrar al juny un ascens.

cada setmana no faig valoracions mutio, a veure diferent és q quan fem una bona part digui q s'ha fet una bona part, pero jo fa bastantes setmanes que dic q no m'agrada el q estic veient al terreny d joc, d fet desdel partit de Premià q vec q aquest equip no rutlla com hauria d rutllar.
Si q jo tinc tendencia a fer analisis massa globals segons la jornada pero weno o faig perq m'agrada i trobo interessant anar fent balanços d l'evolució d cada equip d la part d dalt, a més q el temps passa volant, fa 4 dies q el teu amic Murciano m'acusava exactament del mateix q tu i em deia q quedaven 2/3 d lliga i ja parlava dels PLAY OFF,doncs ara si q stan " a la vuelta d la esquina" q es diu vulgarment.
El q em cansa a mi és llegir cada setmana, avui s'ha d guanyar si volem sta a dalt, avui és una final, si no guanyem avui oblidem-nos de pujar..etc,etc... això si q o trobo subrrealista, d moment encara no considero q haguem jugat cap final, les finals les jugarem a partir d la jornada 30 si és q no portem 6-7 punts al cinquè classificat, llavors si q seran finals.
Però el q sta clar i costa entendre és q un equip abans d'arrivar a un play off t q fer-se respectar una miqueta i q no sempre puja el q queda quart d miracle... sta clar q té les mateixes opcions d pujar el q queda líder d'un grup q el q queda quart pero c***, si tenim temps i podem perq em d quedar quarts si podem quedar segons? apart q tots tenim molt clar q jugar la tornada a casa seria pràcticament un 40 % de la primera eliminatoria ( salvo q a la anada ens fotin un 3-0).

En resum, q ara estem a temps a corretgir els errors home, q no esperem a lamentar-nos al final, això és com els estudis MUTIO, a la part final del curs has d fer l'últim esforç i pensar q si estudies passaràs de curs i passaràs un estiu d maravella, pero q si pel contrari segueixes estudiant poc i no vols estudiar 1 horeta més al dia, pot ser q passis el teu pitjor estiu d la vida i l'any següent tinguis q passar l'infern d repetir curs ( q seria per a nosaltres el fet d tornar a jugar a Tercera una temporada més, camps petits, algunes aficions impresentables, partits aborrits, àrbitres titelles....)

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #38 el: 05 de de 2007, 21:30:45 pm »
Com sou companys, es veritat que el equip a fora de casa baixa força el rendiment pero a casa es gaire be intractable. Vaig a fer una prediccio:

Si es queda primer o segon el ascens està asegurat, ja que la tornada serà a la NCA, i alla amb 10.000 persones animant, els rivals " se acojonaran".

Ara, com es quedi tercer o quart, la cosa ja no la veig tant clara, perque jugarse un ascens a qualsevol camp de tercera d´Espanya pot ser molt complicat. I això ho dic perque veig al equip molt per sota de les seves possibilitats fora de casa.

Això nomes es una suposcio eh? que jo encara vull creure que encara que quedi quart el ascens està asegurat. Be, quart no quedarà mai, perque quart quedarà el Vilanova. Jo crec que lluitarà per el segon o tercer lloc. El primer el veig dificil, en favor del Reus.

Ara, contra el Peralada es te que golejar per treure dubtes, que segur que molts les tenen avui en dia. :beer2 :hurra :clap2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #39 el: 05 de de 2007, 23:20:23 pm »
Bé, jo el que penso es que, els partits de play off seran molt diferents als de lliga, que el nostre equip sortira MOLT mentaliztat tant en els partits de casa com en els de fora,  sense cap mena de relaxacio... y aposto a que ens endurem els 4 partits DE CARRER
i si no, al temps