Autor Tema: SANTBOIA  (Llegit 622 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
SANTBOIA
« el: 11 de de 2007, 20:03:05 pm »
Un altre equp que junt amb el mataró es posa en la lluita i es el pròxim partit a casa. Importantisim guanyar pq si guanya aqui s´ens apropa molt i he mirat el calendari i els partits que li quedan són bastant facils menys que ha de jugar amb nosaltres i el ultim partit amb el girona. Encara que també pot ser interesant que entri en la lluita.
Atenció als dos pròxims partits a casa. Santboià i Reus per el que es important puntuar i millor guanyar al prat per estar un mica mes tranquils

ferni20

• Visitant
Re: SANTBOIA
« Respondre #1 el: 11 de de 2007, 20:20:49 pm »
hicks el stboià no s'ens aproparà ni té perq passar-nos a la classificació.
Vale q sigui un ekip més per a entrar al Play Off pero teóricament no ens hauria d'afectar a nosaltres, crec q simplement haurien d ser més problemes per al Gavà o vilanova si és q volen aconseguir la 4ª plaça d'accés a play off, pero q ara mateix no podem patir per akest ekip el qual li portem 9 punts, si el tinguessim a 5-6 seria una altre cosa.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #2 el: 11 de de 2007, 20:32:29 pm »
A casa estem molt forts i esperem que no pasi res, però si que estic d'acord que ara s'ha de començar a guanyar a fora pel que pugui pasar a casa. Jo estic segur que si dels pròxims 4 partits en treiem 9 o 10 punts tindrem un peu al play-off, que ara per ara esta molt disputat.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #3 el: 11 de de 2007, 20:41:01 pm »
si pero si per exemple perdem al prat i el santboia guanya ja es posa a 6 i si venen aqui i ens guanyan doncs ja els tenim a tres. Estaria mes tranquil amb una mica distància