Autor Tema: SABADELL - SANTBOIA  (Llegit 16880 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: SABADELL - SANTBOIA
« Respondre #100 el: 25 de de 2007, 21:51:54 pm »
ah i al camp del Mataro la poli posava multes als cotxes mal aparcats mentres els seguidors mataronins ens amenaçaven e insultaven
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #101 el: 25 de de 2007, 21:58:29 pm »
a molts camps, que jo recordi , a molts camps ens diuen coses,i no pasa res perque anemo en masa,i aki i ha algun merder y es lia ,no parlem mes  i gaudim que som liders i prou!!! salutacions a tots els arlequinats :clap :clap
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #102 el: 25 de de 2007, 22:03:06 pm »
mira marc,en serio no vull cap polémica amb tu,pero em fa molta rabia que diguis aquestes mentires sobre la gent de sant boi al partit d´anada per intentar justificar l´agressio a la mitja part i els fets del final del partit.

Saps perquè em fa molta rabia?perque puc jurar aqui mateix per la meva familia que el que dius del final del partit a sant boi és mentira marc.

Saps perquè?tinc un nebot que es de la penya,el meu nebot es un dels dos de sant boi que us van vindre a donar la ma al final del partit cuan anaveu al cotxe i us veu acomiadar de bones maneres i un dels vostres els va dir que aveure si veien aqui avui de bon rollo.

Per tant marc,si us plau no diguis que si van vindre a amenaçar amb banderes independetistes,no és cap pecat ser independista,i saps perfectament marc que el meu nebot i l´altre noi es van acomiadar amistosament dels 4 o 5 que anaveu al cotxe fora del camp,si us plau marc que ho vaig veure amb els meus ulls.

Ho sento per haber respós però es que em fa molta rabia que es diguin coses falses d´un familiar meu.

Una salutació a tots i ara si que us deixo,,i marc t´ho torno a repetir,tñ he llegit algun cop per aqui i eres molt coherent,però aixó que dius dle meu nebot no ho puc admetre que ho vaig veure amb els meus ulls.

Petons a tots i que tingueu molta sort!us desitjo l´ascens de tot cor

adeu!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #103 el: 25 de de 2007, 22:06:31 pm »
Bon ambient a la Nova Creu Alta!! vaia partidàs hem fet sobretot a la segona part  :yes: Bona i treballada victòria!! Gran Ollès, Impresionant R.Morales, Crack Montero com sempre!!! Tot l'equip en general ha fet bon partit ! A PER EL EUROPA!! :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat onkelz_fcs

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #104 el: 25 de de 2007, 22:27:15 pm »

Salutacions a tot els usuaris del fòrum.

M'he registrat només per aclarir algunes coses contradictories dites per l'usuari margsihool i algún més.

Primerament, contestant al noi de Reus.

Et diré que sembla ser que tens certa obsesió en fotre m**** sobre naltros, primer insultant i espequlant sobre ideologies polítiques a Red Psikiàtrik de cara a la gent del teu grup al vostre fòrum, posteriorment signar a futcat animant per a la recta de la temporada, i ara, contradient al que havíes dit al vostre fòrum, dient que hi han "redskins" a red psikiàtrik.

Qualsevol persona que tingui mínima idea sobre com ha estat i està el rollo skin a Catalunya (no cal llegir cap llibre de l'ayatollah Viñas... :paret ) sap que a Sant Boi va haver-hi una forta escena skinhead anys enrera, i molt gent que formava part d'aquest col·lectiu havia compartit grada amb red psikiàtrik tot i no ser membres del grup. La gràcia està en que parlo de quan aquest nano de reus no debia saber que era un skin, ja que actualment no hi ha cap skin a red psikiàtrik ni és habitual que hi hagi ningú d'aquest "rotllo" a la grada dels mateixos.

Ja contestant a markgsihool, red psikiàtrik es va iniciar com un grup d'amics que volíen donar més color a l'estadi i donar empenta a l'equip a l'any 98 i per aquella época havia gent al grup ficada al món de les grades (al gol nord amb bbnn, sang culé, etc...) molta d'aquesta gent va deixar tot aixó per centrar-se amb l'equip del seu poble i intentar que el projecte tirès cap endavant, afegint-se poca gent al grup durant els últims anys, però la majoria de la gent que s'hi afegia era totalment aliena a aquestes "mogudes".

Amb aixó vull justificar, que fins i tot gent del grup s'ha vist sorpresa del fet succeït(no entraré a jutjar si l'han patejat, no patejat, o el q sigui, no ho he vist, però em crec el q m'ha dit la gent q conec..) i no arribaven a entendre el perquè d'aixó.

A mí, personalment, no em sorprèn, i entenc que tot i que no és justificable "el modus operandi" del que ha passat, així és el futbol i punt.

Jo tinc entès com va l'asumpte, he conegut des de fa anys algún q altre de hools vallès, tinc amistat amb gent de boixos vallès, amb gent que ha compartit grada amb vosaltres i fins i tot he estat amb alguns dels "més jovenets" (ja sabràs a qui em refereixo..) en alguns altres affairs a la ciutat comtal (m'agrada anar a fer cervesses cada setmana a un bar que comença amb V. i deus conèixer)

El que realment em sorprèn, és que intentis justificar aixó amb coses que van passar al partit de l'anada quan el tracta va estar inmillorable i no se si és per quedar bé de cara a gent del teu pròpi grup o que, però ets 100% conscient d'aixó, quan fins i tot a l'últim moment, quan anaveu als cotxes ens vam desitjar sort mutua a la lliga.

Odio haver d'escriure aquestes coses per internet, però més odio l'hipocresia.

Perdoneu per la parrafada, i molta sort al Sabadell a la promoció d'ascens, que tot i el que ha succeït no deixa de ser un dels equips que sempre m'ha caigut simpàtic, per sobre dels "vermells d'egara"...

BTS

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #105 el: 25 de de 2007, 22:36:06 pm »

Salutacions a tot els usuaris del fòrum.

M'he registrat només per aclarir algunes coses contradictories dites per l'usuari margsihool i algún més.

Primerament, contestant al noi de Reus.

Et diré que sembla ser que tens certa obsesió en fotre m**** sobre naltros, primer insultant i espequlant sobre ideologies polítiques a Red Psikiàtrik de cara a la gent del teu grup al vostre fòrum, posteriorment signar a futcat animant per a la recta de la temporada, i ara, contradient al que havíes dit al vostre fòrum, dient que hi han "redskins" a red psikiàtrik.

Qualsevol persona que tingui mínima idea sobre com ha estat i està el rollo skin a Catalunya (no cal llegir cap llibre de l'ayatollah Viñas... :paret ) sap que a Sant Boi va haver-hi una forta escena skinhead anys enrera, i molt gent que formava part d'aquest col·lectiu havia compartit grada amb red psikiàtrik tot i no ser membres del grup. La gràcia està en que parlo de quan aquest nano de reus no debia saber que era un skin, ja que actualment no hi ha cap skin a red psikiàtrik ni és habitual que hi hagi ningú d'aquest "rotllo" a la grada dels mateixos.

Ja contestant a markgsihool, red psikiàtrik es va iniciar com un grup d'amics que volíen donar més color a l'estadi i donar empenta a l'equip a l'any 98 i per aquella época havia gent al grup ficada al món de les grades (al gol nord amb bbnn, sang culé, etc...) molta d'aquesta gent va deixar tot aixó per centrar-se amb l'equip del seu poble i intentar que el projecte tirès cap endavant, afegint-se poca gent al grup durant els últims anys, però la majoria de la gent que s'hi afegia era totalment aliena a aquestes "mogudes".

Amb aixó vull justificar, que fins i tot gent del grup s'ha vist sorpresa del fet succeït(no entraré a jutjar si l'han patejat, no patejat, o el q sigui, no ho he vist, però em crec el q m'ha dit la gent q conec..) i no arribaven a entendre el perquè d'aixó.

A mí, personalment, no em sorprèn, i entenc que tot i que no és justificable "el modus operandi" del que ha passat, així és el futbol i punt.

Jo tinc entès com va l'asumpte, he conegut des de fa anys algún q altre de hools vallès, tinc amistat amb gent de boixos vallès, amb gent que ha compartit grada amb vosaltres i fins i tot he estat amb alguns dels "més jovenets" (ja sabràs a qui em refereixo..) en alguns altres affairs a la ciutat comtal (m'agrada anar a fer cervesses cada setmana a un bar que comença amb V. i deus conèixer)

El que realment em sorprèn, és que intentis justificar aixó amb coses que van passar al partit de l'anada quan el tracta va estar inmillorable i no se si és per quedar bé de cara a gent del teu pròpi grup o que, però ets 100% conscient d'aixó, quan fins i tot a l'últim moment, quan anaveu als cotxes ens vam desitjar sort mutua a la lliga.

Odio haver d'escriure aquestes coses per internet, però més odio l'hipocresia.

Perdoneu per la parrafada, i molta sort al Sabadell a la promoció d'ascens, que tot i el que ha succeït no deixa de ser un dels equips que sempre m'ha caigut simpàtic, per sobre dels "vermells d'egara"...

BTS

Segurament tindras rao, pero tothom sekivoca i vaig star buscan informacio sobre Red Psikiatriks i smblava una altra cosa a la manera de pensar k tenieu avans...¬¬
i jo nomes busco informacio pel google sobre les penyes k hi han a tercera i segurament les informacions k llegeixo no son acertades, igual que pensava de Hools Valles, pero per aixo esta la gent per aclarir els temes, si al forum del futcat i va verhi una picabaralla entre naltros o algu daketa penya per nse kines raons la veritat.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #106 el: 25 de de 2007, 22:38:41 pm »
  El millor partit de la temporada a casa i una primera part molt més moguda que les d´altres partits.   "Cazagols" Ollés inspiradíssim a l´àrea.  Progressió espectacular de Roberto Morales, Sergio Montero un perill constant, marqui o no marqui i com sempre "el factor Villanova" determinant, en relació al canvi de ritme que s´opera quan ell entra i l´"electricitat" que incorpora al joc d´atac i que ens està donant molt bon resultat a molts partits. Finalment, José Mari, consolidant-se poc a poc.

Vistos els resultats d´avui i la solvència del joc arlequinat (treient el primer quart de la segona part), crec que hem d´apostar clarament pel primer lloc, amb seguretat i tranquilitat. Està vist que ningú cedeix del tot en la lluita pel "play-off" (fixem-nos en les meritòries victòries de Gavà i Vilanova), pero també es veritat que ningú està mantenint la regularitat suficient.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #107 el: 25 de de 2007, 22:42:28 pm »
ok sant boia yo us desitjo molta sort tambe, pero contestant a la clariana no dic cap mentira ni parlu malamnet de tota l'aficio del santboia,no em diguis mentider perque em va pasar i tu no estaves per alla i tinc testics aixo que no em diguis mentider perque e reconegut el que a pasat amb el tiu del teu equip, a vegades tenim que parlar objectivament i reconec que ha pasat alguna cosa i a caigut al terra pero es tan veritat com el que dic jo, salutacions al sant boia dels boixos salut i sort pel sant boi

lopart

• Visitant
« Respondre #108 el: 25 de de 2007, 22:53:23 pm »
clariana mira te  boy a decir que nosotros no nos sentimos muy agusto en sant boia escoltados por los anti distruvios y reciviendo cortes de manga por parte de buestra pequeña aficion pero todo llega saves no boy a desmetir algo que no se pero creo en la palabra de todos los compañeros del forun es decir creo que la sangre no a llegado al rio por lo tanto creo que el tema tiene que quedar zanjado por parte de todos saves a qui lo que cuenta esque en sant boia muestro equipo no pudo tener muestro calor y jugaba con la presion de saber que nosotros sus seguidores imcondicionales estabanos subidos en una **** motaña y a qui en la NCA se a demostrado quien es el equipo grande y quien es muestra aficion una aficion que tiene las mamos bien limpias a si que a mino clariana y no le des mas bueltas al tema

ferni20

• Visitant
« Respondre #109 el: 25 de de 2007, 22:54:29 pm »
el turonet el turonet es coyunuttttttttttt.. . verdad lopart ?  :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #110 el: 25 de de 2007, 22:55:52 pm »
Partidas del centre d' esports sabadell avui, amb arribada, y gols preciosos...

i com sempre, vergonya em fot que sempre hi hagin 4 reprimits que ahogin les seves penes en un camp de futbol... patetic

lopart

• Visitant
« Respondre #111 el: 25 de de 2007, 22:59:54 pm »
jajjaajajajjajjaajj ajaj vistas como desde el palco jajajajjaj partidazo tenenos que llemar el campo del europaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa :botador :botador militu no le des bueltas porqeu havezes las cosas se exsajeran si no acuerdate en la rapitenca

• Entrenador
« Respondre #112 el: 25 de de 2007, 23:00:47 pm »
 :ejem :ejem :ejem :ejem 4 reprimits jeejejeej :ejem :ejem amic a tot arreu pasen coses no toquem mes el tema que no a pasat res greu  ni res va home

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #113 el: 25 de de 2007, 23:01:08 pm »
Pel que he pogut sentir jo del cas (de boca de seguidors arlequinats), la versió s'assembla més a la versió de Clariana que no pas la de Marc... Ja dic, el que he sentit, res més. De totes maneres, començo a fartar-me una miqueta de tot plegat, d'incidents una miqueta extranys... i no vull culpar a ningú, però és curiós que el primer dia en tot l'any que venen aficionats de l'altre equip i hi hagi un incident i una bufanda robada (perquè això si que ho he vist). I per això vull fer una crida al que és l'esport, que no és pas robar bufandes del rival ni insultar (i de segur que jo sóc el primer en dir paraules malsonants a algun jugador o àrbitre de tant en quant a la graderia, però no pas a aficionats, i no se m'acudiria per res del món entrar en baralles simplement per això...). Així doncs, m'agradaria fer una crida en contra de la violència, i estic segur que el 99% de l'afició del Sabadell està amb mi.

Però mira, com dieu, borrón y cuenta nueva, i si algú de Sant Boi no s'ha sentit a gust a les graderies de la Creu Alta, que ens disculpin. Nosaltes no ens vam sentir a gust allà, però era per un altre tema que no tenia res a veure... Així que me n'alegro que s'hagi arreglat amistosament el tema.

I ja per curiositat... Clariana, tens alguna cosa a veure amb el patrocinador del Santboià: Viuda de Lauro Clariana?  ???

Apa nois, amunt Sabadell, que ja som líders, i ànim Santboià ;)

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #114 el: 25 de de 2007, 23:03:20 pm »
:ejem :ejem :ejem :ejem 4 reprimits jeejejeej :ejem :ejem amic a tot arreu pasen coses no toquem mes el tema que no a pasat res greu  ni res va home

a mi mes igual el que passi a fora

jo el que vui  esque no  pasi al meu camp, el que pasi als altres camps mes completament indiferent

• Entrenador
« Respondre #115 el: 25 de de 2007, 23:03:52 pm »
es veritat adry el sponsor aquell , clariana fes-te del sabadell :pilotasso :pilotasso :pilotasso :pilotasso :beer2 :cheer :scut

Desconnectat clariana

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #116 el: 25 de de 2007, 23:10:32 pm »
Pel que he pogut sentir jo del cas (de boca de seguidors arlequinats), la versió s'assembla més a la versió de Clariana que no pas la de Marc... Ja dic, el que he sentit, res més. De totes maneres, començo a fartar-me una miqueta de tot plegat, d'incidents una miqueta extranys... i no vull culpar a ningú, però és curiós que el primer dia en tot l'any que venen aficionats de l'altre equip i hi hagi un incident i una bufanda robada (perquè això si que ho he vist). I per això vull fer una crida al que és l'esport, que no és pas robar bufandes del rival ni insultar (i de segur que jo sóc el primer en dir paraules malsonants a algun jugador o àrbitre de tant en quant a la graderia, però no pas a aficionats, i no se m'acudiria per res del món entrar en baralles simplement per això...). Així doncs, m'agradaria fer una crida en contra de la violència, i estic segur que el 99% de l'afició del Sabadell està amb mi.

Però mira, com dieu, borrón y cuenta nueva, i si algú de Sant Boi no s'ha sentit a gust a les graderies de la Creu Alta, que ens disculpin. Nosaltes no ens vam sentir a gust allà, però era per un altre tema que no tenia res a veure... Així que me n'alegro que s'hagi arreglat amistosament el tema.

I ja per curiositat... Clariana, tens alguna cosa a veure amb el patrocinador del Santboià: Viuda de Lauro Clariana?  ???

Apa nois, amunt Sabadell, que ja som líders, i ànim Santboià ;)

No però és una dóna molt gran que la conec i posa pasta i per això el meu nom..

Gràcies per dir que aficionats mateixos del sabadell t´explicaven una versió smeblant a la meva,i nomes recordar que sino ha passat res més al final cuan alguna aficionats del sabdell han donat la volta al camp per insultar i esperar els santboians ha sigut gràcies als 3 mossos que hi havien,sino arriven a estar no vull saber qude hagués pasat!

En fi,sort a tots,la gent de sabadell sou collonuts!! :anims :anims

• Entrenador
« Respondre #117 el: 25 de de 2007, 23:12:50 pm »
clariana cuants anys tens? ;)estas oltera? :ejem hi han poques dones que parlen a forum i es molt agradable  :pilotasso

lopart

• Visitant
« Respondre #118 el: 25 de de 2007, 23:16:55 pm »
jajajajjja pocas domas
segur
jajajjajajjaja :paret :paret :paret

• Entrenador