Autor Tema: Multiderbies l'any que vé  (Llegit 2475 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Multiderbies l'any que vé
« el: 27 de Juny de 2005, 22:21:19 pm »
La propera temporada hi hauràn molts derbies catalans al grup tercer de segona B.

Al molt benvingut...  :yes: descens del Terrassa, s'hi ha d'afegir els ascenguts de tercera a segona B: Reus, Sant Andreu i Hospitalet.

Si afegim els equips catalans que ja eren a segona B a més del Sabadell, es podria dir allò de que ja erem molts "y encima parió la abuela". Esperem guanyar-ne bastants de derbies, seria bona senyal, i molts punts...

Amb el bon equip que està formant ara el Sabadell, no em de témer a cap d'aquests rivals (Terrassa, inclòs, total per estar tres anyets a segona A, si en total tenen un palmarès de m.rda, molt inferior al Sabadell  :smoking:), ni als de fora, tampoc els hem de témer. Si de cas, tots ells haurien de témer al Sabadell  O0. Que així sigui, seria un bon símptoma, malgrat les darreres declaracions de Mora en plan una mica desengrescador. Potser és ell (i la seva tàctica) el qui no s'hi veu en cor de realitzar una gran temporada.

Aquesta temporada amb play-off o no i amb els peus a terra, toca realitzar una bona temporada i quedar almenys, entre els 7 primers (millor entre el 1 i el 4  ;) ). Tampoc no és demanar gaire.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Multiderbies l'any que vé
« Respondre #1 el: 27 de Juny de 2005, 22:29:48 pm »
Que ha dit el Mora???
 ???
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 28 de Juny de 2005, 01:22:43 am »
Ves tu a saber, d'akest pallo...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #3 el: 28 de Juny de 2005, 09:09:48 am »
Mora: "Objectiu: La permanència."

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 28 de Juny de 2005, 10:17:12 am »
Doncs si tothom pensés així segur q ens emportaríem més alegries q decepcions l'any q ve ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 28 de Juny de 2005, 10:57:26 am »
Home jo crec que tenim i estem fen un equip per jugar el playoff no se vosaltres...
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #6 el: 28 de Juny de 2005, 12:12:31 pm »
Millor anar de tapats....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2005, 13:23:10 pm »
Es clar q si. Sempre ens dona rabia veure la prepotencia d'altres ekips i ara hi ha gent que sembla q vol anar de prepotent. Més val pensar q som un ekip modest i després quan veiem que els resultats van bé ja direm que aspirem a grans coses, més val anar passet a passet ;)

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 28 de Juny de 2005, 13:35:42 pm »
jo spero q no anem de gallets, no m'agrada anar de sobrat per la vida, i a mes, sempre es millor anar fent , poquet a poquet i despres el temps ja ens posara on ens toca realment!!
pero crec q akest any tenim un bon ekipet y podem fer grans coses!!
Serà aquest any, l'any de l'ascens? Espero q si!! ;)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #9 el: 28 de Juny de 2005, 13:58:55 pm »
Jo també penso que estem fent un bon equip, amb aspiracions, però crec que dir que l'objectiu és la permanencia no està tan malament dit. El 80 % dels equips de Segona B tenen el seu objectiu en la permanencia perque pujar és molt dificil i baixar molt facil, sino que li diguin al Espanyol B, Girona i Gramanet, que ha estat a punt de caure... Ja veurem quin diuen que és l'objectiu de la Grama l'any que vé, jo crec que no diràn l'ascens. Jo firmo la permanencia... això sí, aconseguida a la primera volta i el play-off a la segona  ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 28 de Juny de 2005, 20:23:12 pm »
sobre tot el peus a terra, els peus a terra senyors. anem poc a poc i tot anirá bé.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 28 de Juny de 2005, 20:25:29 pm »
Primer anem a per els 48 punts que ens assegurin sortir de problemes, i desprès, poquet a poquet, a veure que cau ;)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 28 de Juny de 2005, 21:55:19 pm »
Es cert que la prepotència no es bona, però jo crec que l'objectiu hauria de ser viure a la zona tranquila. Si ve algu més, doncs millor que millor  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #13 el: 28 de Juny de 2005, 22:28:53 pm »
El que en de fer (i deixan de banda els objectius que es diguin ara) es aconseguir la permanencia el mes aviat posible, despres tindrem mes (o menys, segons de cuan obtinguem la permanencia) per fer grans coses ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #14 el: 28 de Juny de 2005, 23:38:04 pm »
Vaig encetar el tema parlant dels multiderbies de l'any que vé i el tema va anar derivant en el que va dir Mora. A vegades, poden passar aquestes coses.

El que va dir Mora fa molt pocs dies, segons vaig llegir en un diari esportiu de BCN, va ser molt aproximadament: "Hi ha massa eufòria, el primer objectiu del Sabadell ha de ser la permanència, assolir 45 punts.",...  :-\

Particularment, el Mora no em cau malament, però tampoc em sembla l'entrenador més idoni en aquests moments pel Sabadell, i més que per la seva tàctica conservadora (bastant llògica a segona B), és pels canvis que acostuma a realitzar a les segones parts, alguns d'ells molt sorprenents, apart de que és un dels molts tècnics que quan li agafa mania a un jugador, encara que aquest rendeixi al camp, ja no el deixa jugar més o molt poc més.

De totes formes, amb la plantilla que s'està formant, encara que amb els peus a terra i passet a passet, s'ha d'intentar quedar entre els 7 primers, ja n'hi ha prou d'anar per segona B fent el pallasso, per no dir una altra cosa...

:bandera Endavant Sabadell  :bandera
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 28 de Juny de 2005, 23:51:22 pm »
Potser ha dit això dels 45 punts però tb ens va dir que només seguiria si es feia per akesta temporada un ekip de garanties així q el q demostra es q vol ser prudent però té en ment un projecte ambiciós ;)

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #16 el: 29 de Juny de 2005, 11:40:06 am »
Acaso l'any del playoff es va dir a principi de temporada que l'objectiu era quedar entre els quatre primers?
No. Aquell any també en Mora es va referir a buscar primer la permanencia. Un cop aconseguidar, si esta adalt, perque no lluitar per el playoff. Aquest any igual, i sobretot intentar rebaixar aquest aire de euforia i optimisme que hi ha, que veure si després pasar com el Girona.
Un altre exemple, la Gramanet algun any ha sortit predicant a principi de temporada que l'objecitu era el playoff. No, mai fer una plantilla que en principi tinguir que estar adalt, pero després acabant jugant el playoff (aquest últim any ha sigut una excepció). I això que han jugat 4 o 5 playoffs.
Les paraules del Mora son prodents i amb seny, i com en diu en Birri, ell ha renovat perque el Sabadell siguir un club ambicios, no per lluitar per la permanencia.