si no fa falta un responsable amb cara i ulls per poder despertar aixo qui ho fara?? si akest tio q fitxem te una certa basde de coneixements en el mon del futbol formatiu, es donara compte q a les primeres de canvi, necesita el club una neteja de entrenadors, perq crec q nomes hi ha un o dos q son bon entrenadors i reballen als jugadors encara q no siguin uns cracks, i fan un molt bon ekip i pinya.
una cosa q hauria de fer el sabadell es anar agafan els millors entrenadors d'aki de la ciutat q per ells seria un honor entrenar un ekip del ce sabadell i no q ho faci un pare d'un jugador. akests entrenadors q jo m'estic referint sobretot es a gent jove q te ganes de fer coses ilusio en akest camp, en canvi si posem un pare d'un jugador... amb aixo no rutlla el futbol base, i per aixo esta com esta!! aixo q estic esmentat el mercantil ja ho ha començat a fer, ha fitxat a joves entrenadors del can rull, sabadellenca, sabadell nord... q akesta temporada han estat entrenant un infantil o alevi i q han fet una tasca notable!!