Autor Tema: HEU PENSAT EN NO RENOVAR EL CARNET?  (Llegit 1791 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
HEU PENSAT EN NO RENOVAR EL CARNET?
« el: 03 de Abril de 2007, 12:10:47 pm »
Se que es molt fort i que cada any renovem però jo que porto molts anys se m´ha pasat per el ap pq m´ha sentat molt malament aquseta jornada económic.
Jo materix pago el carnet i no puc anar a molts partits pq treballo un diumenge i un no. Tinc la mala sort que em coincideix treballar quan juguem a casa. Vaig als desplaçaments i pago.
Em sortiria molt més econòmic pagar la entrada quan puc anar.
M´ho estic plantejant vist com em tracten i que no fan ni p*** cas al soci. A vosaltres us ha pasat per el cap? Espero que d´aqui a setembre em pasi aquest emprenyament però aara no renovaria

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: HEU PENSAT EN NO RENOVAR EL CARNET?
« Respondre #1 el: 03 de Abril de 2007, 12:19:57 pm »
jo com dic en unaltre missatje ja no l'he renovat aquest any,surt mes barat comprar entrades anticipades,i aixo es simplement lamentable i com mesura de protesta no vaig renovar el carnet.......vaig pagant entrada i perfecte

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 03 de Abril de 2007, 12:24:05 pm »
ara que parle d'entrada anticipada dagar, per aquest partit també en fan al preu de 9€... per als no socis....o e llegit al diari de sabadell de avui...

jo si que renovaré...encara que nosé si ja deixaré de ésser juvenil o no...però més que res encara que no pugui anar algun...(aquesta temporada al del santboià) és l'única ajuda econòmica que podem fer al club els socis "treballadors" nosé si mexplico...i fan uns anys recordo que també feien jornades econòmiques, com contra un barça-b fa 4 anyets crec... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #3 el: 03 de Abril de 2007, 12:33:34 pm »
Feia anys que no hi havia de jornades economiques.
A mi em tercera aqest any em surt caret la veritat

125 euros per 4-5 partits de casa pq molts no puc anar per feina +jornades economiques+play-off

10 euros com a minim per entrada a fora de casa x 12 partits que he anat a fora- 120 euros

+benzina, peatges, autocar. Aneu sumant... I estem a tercera que a casa hem vist palafrugell, perelada..... I un partit una mica interesant ens fan pagar.
Es per pensar-ho o no? sere igual d´arlekinat amb carnet o sense i no em sentiré maltractat.
Ja dic ara no renovaria però espero que d´aqui a setembre em pasi el mosqueig

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 03 de Abril de 2007, 15:02:52 pm »
jo estic igual d'emprenyat perque ens privaran d'un gran ambient al nostre estadi, pero si que renovaré el carnet l'any que ve,pagar 5 euros mes exactament igual pero no es un tema de 5 euros o 9 o 10 es un tema d'unió d'una afició que esta cremada i quan estem en el millor moment de l'any fan això nomes per desestabilitzar perque per guanyar calers?kins calers? si com a molt serem 3000 i mes de la meitat seran socis.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 03 de Abril de 2007, 19:28:30 pm »
Això ni em passaria per el cap.

He estat soci algunes temporades que he anat només 5 partits al camp.
L'any passat em vaig perdre uns 4 partits.
Fa dos anys em vaig perdre uns 6-7.
Fa tres anys m'en vaig perdre bastants més.
I quan ens van baixar a Tercera, em vaig fer soci i vaig anar 5 cops en tota la temporada.

Els dirigents poden passar, però la institució és a la que estimes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 03 de Abril de 2007, 19:31:38 pm »
no, no he pensat en NO fer-me ... com cada any m'hi faré!!!  :scut
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 03 de Abril de 2007, 19:58:57 pm »
jo si no pujem no crec q em faci soci.
Aquesta temporada m'he n'he fet perq porto molts anys venint a gairebé tots els partits ( amb un carnet d soci d'on treballa mon pare) i weno dic total és baratet i vas a casi tots els partits, surt més a compte fer-te soci.
Ara ve, si pujem d categoria si q em farà ilusió venir cada 15dies a la NCA i em faré soci, pero q si no pujem no em faig soci, i vindré al camp només quan em vingui d gust ( q segur q seran 12-13 partits) pero weno pagarem entrada i ja sta, q tmp hi ha tanta diferencia, doncs anticipades 13x6 = 78 euros i no anticipada 120-130 euros , i del carnet en pago 95.. q l'any q ve al tenir ja els 23 anys pagaria ja com adult crec i serien més diners, osigui q......
Jo passo moltíssim d tornar a fer-me soci per veure partits contra ekips tan patètics com els d'aquesta temporada ( només 3-4 ekips han jugat minímament bé al fútbol), i és q al ser soci encara q no tinguis ganes vas al camp per " cumplir".

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 03 de Abril de 2007, 20:46:41 pm »
  Per descomptat que RENOVARE el carnet. "La duda ofende"....

Un club està per sobre dels encerts o desencerts puntuals  (i no oblidem que aquest any han estat molt més els encerts) de qualsevol Junta Directiva.  Treure´t el carnet és una forma de vinculació, una manera de participar en un projecte històric comú.

A més a més, jo estic disfrutant molt més al camp que a altres anys. Es guanyen partits, es juga bé a estones, es marquen alguns gols espectaculars....  I tant s´em fot que sigui el Perelada com el Palafrugell.  L´any passat es perdia amb el "gran Badalona", el "gran Barça B" o el "gran Osasuna B" i l´impresió no podia ésser més decebedora.    De que ens queixem aquesta temporada a nivell esportiu, senyors?

120 Euros + 2 jornades econòmiques a 5 Euros, no es tampoc "calderilla", pot representar un esforç per certes economies, com ara el més joves, però tot és relatiu i sino us explico una anècdota.

El carnet de la temporada 2003-2004 , em va costar 150 Euros.  Doncs bé, en un dels últims partits, un Sabadell-Cartagena que per cert es va perdre 0-2, la grua em va retirar el cotxe.  Conseqüència:  110 Euros de taxes i 63 de multa, total 173, més que un carnet sencer.   Un altre exemple podria veure´s analitzant el que gastem tots en telefonia mòbil (i jo m´hi incloc....).  Tot és valorable però relatiu.

L´opinió és lliure, però per mi la renovació del carnet ES INQUESTIONABLE.  Tant si es puja, com si es dongués el cas de que no pujessin.   O es que no va ningú al camp del Girona....?
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 21:48:50 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #9 el: 03 de Abril de 2007, 20:51:20 pm »

El carnet de la temporada 1993-1994 em va costar 150 Euros. 

Creo que en esa temporada todavía no estaba el euro... los años pasan muy rapido eh?   :beer2

Yo si que renovaré el carnet porque las personas pasan y el club queda. Si con cada cagada que hace la directiva tengo que dejar de ser socio...buff... ya haría muchos años que hubiese dejado de serlo.

P.D.: Mi voto vale doble porque vivo en granada y sólo voy a 2 o 3 partidos al año.   :motorista
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2007, 20:55:04 pm per liraju »
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #10 el: 03 de Abril de 2007, 20:54:14 pm »
Yo la verdad tambien tengo la tentacion d no renovar el año k viene el carnet , me estoy cansando de siempre lo mismo , asi yo tambien dirijo el club , no te **** , meto jornadas economicas cuando haga falta y ya esta . Y despues se apruevan las cuentas ...no te **** . :****

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #11 el: 03 de Abril de 2007, 20:59:10 pm »
Yo como representante de un sector femenino (amigas mias) , estoy enfadada por el tema de la jornada economica. No hay derecho. Ah pero seguro que a los amiguitos no les faltara un pase o invitacion , esos nunca pagan...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 03 de Abril de 2007, 21:17:38 pm »
Cuando empiece la época de renovación, seré el primero en renovar, los empleados del Club ya tienen mi número de cuenta y ya saben lo que tienen que hacer.
                                                      :beer2

VISCA EL CE SABADELL FC.   :oooooo:   :scut       :oooooo: :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #13 el: 03 de Abril de 2007, 22:34:08 pm »
Jo vaig dir l'any pasat que no el renovaria i aquí estic, el proper any i tornaré i així fins que pugui i si hi han jornades econòmiques també vindré. Segurament no hi ha cap raó sensata per fer-ho, simplement un sentiment... :bandera :bandera :bandera
The pride of Catalunya

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #14 el: 04 de Abril de 2007, 02:42:43 am »
Ja jo al final sempre renovo però aqusetes coses et fan emprenyar

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #15 el: 04 de Abril de 2007, 12:40:01 pm »
Aixo ni es pregunta.

Jo mai dubtaré en renovar el carnet, encara que a vegades et fagi rabia veure que es cometen aquests "errors" i t'indignis... el C.E.Sabadell està per damunt de tot

:bandera :yes:
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #16 el: 04 de Abril de 2007, 13:58:30 pm »
Bé, jo seré sempre soci del Sabadell, i això que per motius de feina no puc venir gaire a l'estadi.

Penso que potser n'estem fent un gra massa.
Crec que els preus per a veure un Sabadell - Reus, són tant raonables com els emoluments que cobren els jugadors dels equips de 3ª Divisió, potser, en la meva opinió, sobrevalorats.

Volem tenir jugadors de qualitat, que el Sabadell estigui a dalt, qu8e pugi de categoria, però ens consta pagar uns euros per a colaborar en que sigui així.

Llavors la meva pregunta és, la plantilla s'ha de financiar exclusivament amb els ingressos atípics, incloent els diners que posen de la seva butxaca els directius?

Tenim els socis alguna responsabilitat en colaborar amb que l'equip estigui al dia de pagament, i poder tenir un equip competitiu?

oriolh

• Visitant
« Respondre #17 el: 04 de Abril de 2007, 16:04:38 pm »
Depen si no es massa car si.  :beer2

joseph

• Visitant
« Respondre #18 el: 04 de Abril de 2007, 22:41:43 pm »
Bé, jo seré sempre soci del Sabadell, i això que per motius de feina no puc venir gaire a l'estadi.

Penso que potser n'estem fent un gra massa.
Crec que els preus per a veure un Sabadell - Reus, són tant raonables com els emoluments que cobren els jugadors dels equips de 3ª Divisió, potser, en la meva opinió, sobrevalorats.

Volem tenir jugadors de qualitat, que el Sabadell estigui a dalt, qu8e pugi de categoria, però ens consta pagar uns euros per a colaborar en que sigui així.

Llavors la meva pregunta és, la plantilla s'ha de financiar exclusivament amb els ingressos atípics, incloent els diners que posen de la seva butxaca els directius?

Tenim els socis alguna responsabilitat en colaborar amb que l'equip estigui al dia de pagament, i poder tenir un equip competitiu?

Estic en part d'acord que no solament els directius tenen que posar els diners, però pensa que el soci ja paga el seu carnet, o sería normal que per anar al Club Natació, tinguesis que pagar un mes extra, perque els i cuadresin els números .
Aixó o tenen que calcular abans.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #19 el: 04 de Abril de 2007, 23:55:23 pm »
PER DESCOMPTAT QUE RENOVARE EL CARNET.I LO DE LES JORNADES ECONOMIQUES O D´AJUDA AL CLUB, ES NORMAL QUE ES FACIN UNA O DUES PER TEMPORADA. :bandera :scut
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...