Autor Tema: 1 er partit playoff jornada economica  (Llegit 1648 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
1 er partit playoff jornada economica
« el: 03 de Abril de 2007, 23:00:04 pm »
han dit a  radio sabadell que el hipòtetic 1er partit del play-off  segurament també seria jornada econòmica

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: 1 er partit playoff jornada economica
« Respondre #1 el: 04 de Abril de 2007, 01:42:11 am »
es que si es veritat que la pasta de la jornada economica es per donar primas als jugadors per l'ascens ja poden començar a fer jornada economica cada setmana sino la prima sera de 4 duros, es tot una locura  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 04 de Abril de 2007, 12:07:29 pm »
com diuen als comics d'asterix i obelix ESTAN BOIXOS AQUESTS ROMANS,fins ara be pero senyors directius arriba el mes important de l'any quant es necessita mes suport,i se'ls gira el cap i ho foten tot  del reves,suposso que tambe pagara l'alcalde i tota la camarilla les jornades economiques no senyors directius? ho nomes pagaran els tontets de a pie?

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #3 el: 04 de Abril de 2007, 12:33:06 pm »
Esperem que si finalment cometen l'error de mantenir la jornada economica pel partit del Reus, que n'aprenguin.. i no cometin el mateix error en un partit de play-off!!!!   :paret :paret :paret
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 04 de Abril de 2007, 13:53:38 pm »
Espero desitjo i demano que NO FACIN PAGAR PEL PLAY-OFF i facin entrades barates per OMPLIR LA NCA

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #5 el: 04 de Abril de 2007, 17:22:55 pm »
 :Hecho_polvo: primer el Reus i ara al play-off mare meva increiblEE!! lo que necessitem es gent al estadi!!!!  :****
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

perditadurango

• Visitant
« Respondre #6 el: 04 de Abril de 2007, 18:58:41 pm »
Jo crec que la gran virtud i a la vegada enveja de tots els equips de futbol és la seva afició però la seva directiva....sempre la cagada. Ostres són uns pesseteros.

A mi el que m´importa és el Sabadell, el Sabadell que portem al cor, no aquest directius que volen fer caixa amb els cors arlequinats.

:scut Visca el Sabdell i la seva afició :scut

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 04 de Abril de 2007, 19:05:23 pm »
Espero desitjo i demano que NO FACIN PAGAR PEL PLAY-OFF i facin entrades barates per OMPLIR LA NCA
No cal que siguin barates, bueno allò d'1€ staria bé, pero crec que fen pagant 5 € vindrà la mateixa gent!  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

joseph

• Visitant
« Respondre #8 el: 04 de Abril de 2007, 22:43:40 pm »
A aquest pas, ens sortirá mes económic anar a veure el Play Off, als camps de fora.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 05 de Abril de 2007, 04:15:48 am »
en fi...  :paret :plora

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #10 el: 06 de Abril de 2007, 23:37:40 pm »
es que a mi m'agradaria veure una nca amb plena de gent animant al sabadell, no una nca amb les jornadetes economiques que vindrem la mateixa gent o menys i aixo no es molt motivant per l'equip veure el camp vuit.

Aixo es mes economic que els partits de fora aquestejornades serveixen per a que vingui menys gent al camp

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #11 el: 07 de Abril de 2007, 22:44:34 pm »
Ja podeu lluitar perque no es pagui molt al play of, que jo penso venir, jejejeje :beer2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #12 el: 09 de Abril de 2007, 12:58:13 pm »
Estic indignat que es faci jornada econòmica amb el partit del Reus. Jo volia veure un ambient com els de l'any passat amb el zaragoza b, osca... Malgrat això, haurem de pagar 5 euros. Jo diria a la directiva que el partit del girona possessin preus populars i que comparessin la diferencia d'ambient. Segurament, recaudarien més diners encara.
Que voldrine un aspecte com el del reus o com el de girona? Quina seria millor per assolir l'ascens?. Crec que el dia del playoof haurien de fer preu populars. Am una NCA amb 8000 espectadors tindriem mes possibilitat d'assolir l'ascens. Imagineu-vos els rivals, que estaran acostumats a veure 1000 espectadors cada partit perque no crec que hi hagi una camp tan gran com el del Sabadell. Aquest es " ca+ar+en " ( sento l'expressió ).
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2007, 14:23:16 pm per X-Men Aigua »

lopart

• Visitant
« Respondre #13 el: 09 de Abril de 2007, 16:09:43 pm »
me gustaria saver los mombres de las peñas que estan de acuerdo con pagar por que me parece que no son todas que den monbres porque supongo que son las peñas de tribunna esas que munca acompañan al equipo en sus desplazamientos a esas que no les an robado el dimero en los campos  de fuera y si son ellas solo les podria decir gracias por  mo pensar en los seguidores imcomdicionales que si estamos dispuestos a pagar fuera pero dentro lo unico que querenos es una creu alta llema de gente com emtradas ecomomicas