Autor Tema: FIRMES contra pagar el soci contra el Reus  (Llegit 7188 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: FIRMES contra pagar el soci contra el Reus
« Respondre #60 el: 04 de Abril de 2007, 00:02:38 am »
Es clar, pero s'hauria de tenir en compte que els 1810 socis no han tingut acces a aquesta enquesta, o sigui que calcular un % es com a mínim quasi impossible ;), pero podriem dir que tenim uns 150 foreros asidus com a màxim, que aproximadament un 100 hauran vist el post i tenim una bona llista, osigui que tal i com es fan les enquestes, actualment estic quasi segur que més d'un 33% dels socis estarien en contra de la mesura. Potser si que es una massa important la que està en contra :mmmm
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #61 el: 04 de Abril de 2007, 00:06:21 am »
JO crec que la majoria pensa com nosaltres i que no es per els 5 euros sinó pq veuen que va en contra de les posibilitats de pujar i de que la ciutat torni a vibrar amb el sabadell. Han trencat la unió de la afició i el clima de ganes de tornar a ser el que erem que es respirava per tot arreu.
El que no entenc lo de les penyes de que si 5 euros no es res i tot això. Sembla que no ho entenguin

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #62 el: 04 de Abril de 2007, 00:17:21 am »
sense ganes de follons pel que vaig escoltar ahir alguns membres d'aulguna penya es pasan el forum pel forro

Si, això m'ho crec totalment.
Vaja, és que hi ha alguna penya, la qual prefereixo no dir el seu nom, que s'ho hauria de fer mirar. I sense dir-me qui son, alguna ja me l'imagino.
El forum ni és ni millor ni pitjor. Simplement és l'opinió d'alguns -jo crec que molts- socis en diferents temes que afecten al club.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #63 el: 04 de Abril de 2007, 00:27:23 am »
Si tot el forum fos una penya seria la més important i llavors se'ns faria més cas,no?  :ejem Encara que bueno, la gent es pot fer d'@rlekinats.com (gran publi que faig eh manel?) que la majoria ja sap com i per què es va crear (qui no ho sapiga q entri a http://arlekinats.com/ a la secció història i ho podrà saber)... total, és la penya més propera al fòrum i la que més ens representa a tots nosaltres...

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #64 el: 04 de Abril de 2007, 00:32:32 am »
Per cert, aquesta penya que anomenes em sembla que ahir no va assistir-hi a la Trobada de Penyes per informar-se de la situació actual del Club !!!! ???

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #65 el: 04 de Abril de 2007, 00:35:06 am »
Per cert, aquesta penya que anomenes em sembla que ahir no va assistir-hi a la Trobada de Penyes per informar-se de la situació actual del Club !!!! ???

si k es va presentar akesta penya ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #66 el: 04 de Abril de 2007, 00:37:08 am »
Em sembla que no, Jos, em sembla que van marxar abans de començar  :-\

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #67 el: 04 de Abril de 2007, 00:38:51 am »
Em sembla que no, Jos, em sembla que van marxar abans de començar  :-\

doncs nose kuan va marxar, pero alla va estar, aixo el manelinho ens ho pot aclarir  :xin-xin
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #68 el: 04 de Abril de 2007, 00:41:19 am »
Acabo de llegir-me la noticia de Radio Sabadell i estic flipant. Primer m'agradaria saber quanta massa social del Sabadell representen les penyes com per assegurar que com les penyes estan d'acord amb la jornada economica, sembla que tothom ho estigui i sigui la decissió més encertada de la directiva. I després m'agradaria saber quanta gent estava a la reunió, per fer-me una idea de com van aquestes reunions i quina representació real tenen. I després, una petita reflexió, es una mesura que només poden debatir els integrants de penyes? Als no penyistes no ens afecta no?  :-\ Aqui la directiva s'ha escudat en qui sabien que aprobarien la mesura per poder defensar després les seves intencions i vendre la moto de que és necessari per fer noseque. Com ja he dit portem escoltant tota la temporada que s'ha de ser prudent i anar partit a partit ja que passar els play off es molt dificil, i ara em diuen que... necessitem els diners per pagar les primes de l'ascens a segona B  :clap Volem 5000 persones a l'estadi i paguem més :yes: :clap Això si, les penyes ho aproben :oooooo:
Doncs bueno senyors penyistes, 2 dubtes:
Un ja l'he formulat, pero ho torno a dir, com va el tema invitacions?? Ja que aneu a acceptar tot lo que diuen, com a minim us informaran bé de tot no??
L'altre, els integrants del futbol base(entrenadors per exemple), han de pagar com a socis o no fa falta??

Gràcies  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #69 el: 04 de Abril de 2007, 00:56:32 am »
El que vull dir és que per emetre una opinió amb criteri, cal tenir la màxima informació possible. Evidentment després cadascú creurà que la seva opinió és la encertada, però pensem per un moment que l'altra pot tenir raó, i segur que també trobariem motius ( i no MUTIU ) per recolzar-la ( es broma Mutiu, no tinc res contra tú). La situació d'una entitat com la nostra esta composta de moltes vessants, i malauradament una d'elles, prou important, és la vessant econòmica.  Si tinguessim 4000 socis ... , si les entitats i empreses de la ciutat aboquessin més calers, ... si a cada partit anessin 5000 persones ,...  això no és el que passa, i  malauradament, sense diners no podem assolir empreses superiors.  Segur que despres de la resposta tan crítica que s'expressa a aquest forum, estic convençut que pel play-off s'optarà per postures més populars i que apropin als ciutadans a la NCa. 
Pero si ara la Junta creu que es necessita, hem de confiar en que és així.

Ah: algú ha pensat de fer una Penya de la gent que entra al forum per tal de tenir representativitat ?? Pot ser és el moment

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #70 el: 04 de Abril de 2007, 00:59:51 am »
segur que també trobariem motius ( i no MUTIU ) per recolzar-la ( es broma Mutiu, no tinc res contra tú).

Ja m'imagino que no.... bé almenys quan ens hem vist en algun camp o per la Creu Alta, ens saludem  :ok  :hurra

De totes formes.... està bé que es reconegui que es necessiten calers, i per això es fa la jornada econòmica. No passa res per dir-ho.

www.miequipo.es

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #71 el: 04 de Abril de 2007, 01:07:05 am »
hicks, soci 976
PIPO, soci nº 777
Arlequinat_1987 soci nº 608
Mendo, soci nº 521
jose, soci nº 1813
Mayolete, soci nº 660
Erik_Forçero, soci nº 1414
Jos, soci nº 1111
Visi, soci nº 875
Roger, Soci nº 759
Resistencia, Soci nº 951
Navarrog, Soci nº 1134
MUTIO, Soci nº 1.156
adrySBD, Soci nº 903
Xavii, Soci nº 2589
jabo, Soci nº 1511
Dani: Soci 1682
Super Arlekinat Nº soci:2.198
JOSEPH Nº SOCI 2.586
Birrero, Soci nº1253
Pare Birrero, Soci nº 1252
xavi perez, soci n 1443
RRACO nº de socio 1061
Pedrinho nº soci 812
Germà Pedrinho nº soci 1550
Marc Carilla nº soci 814
Buried nº soci 707
Amic PIPO nº soci 996
Amic 2 PIPO nº soci 2217
sabadellfreak nºsoci 2301
germa sabadellfreak nº soci 2300
Ferni20  nº soci 2115
Jaime_sbd nº soci 945
Jaime_sbd pare nº soci 946
Jaime_sbd germà nº soci 947
toni78 nº soci 1065
Vicenç Hernández Morales. Soci número 492
labtec Soci 1.528

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #72 el: 04 de Abril de 2007, 01:08:42 am »
Proposo fer una mena de redactat com per exemple les acertades paraules que va expressar el mutio acompanyat de totes les firmes i entregarla en persona al president per expresar la nostra preocupació

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #73 el: 04 de Abril de 2007, 01:10:49 am »
Per sobre de tot sóc arlequinat i soci ininterrompudament des de l'any 1975.  I  mai deixaré de saludar a un seguidor del meu equip, mai ho he fet encara que no estigui d'acord amb éll ( que no és el cas).
Estic amb el Panso, crec que sense mala intenció s'esta creant un clima que no beneficia gens als interessos del nostre equip, que a la fi sòn els nostres interessos.  La decisió ja està presa i, equivocada o no , és la que és. A partir d'aquí, i una vegada expressada la lluire opinió de cadascú, dediquem-nos a unir les forces per assolir els objectius. En definitiva, el que volem és le mateix, i no és una altra cosa que coemnçar a construir un club fort i una entitat forta amb una massa social que vagi tots a una.
 :xin-xin

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #74 el: 04 de Abril de 2007, 01:16:11 am »
crec que aqui nomes hauriem de posar la llista i les opinions en el post que es diu ractificar es de savis o sabadell-reus per exemple. Ho dic pq la gent no es perdi i vagi firmant i poguem presentar un bon nombre de firmes a la directiva

hicks, soci 976
PIPO, soci nº 777
Arlequinat_1987 soci nº 608
Mendo, soci nº 521
jose, soci nº 1813
Mayolete, soci nº 660
Erik_Forçero, soci nº 1414
Jos, soci nº 1111
Visi, soci nº 875
Roger, Soci nº 759
Resistencia, Soci nº 951
Navarrog, Soci nº 1134
MUTIO, Soci nº 1.156
adrySBD, Soci nº 903
Xavii, Soci nº 2589
jabo, Soci nº 1511
Dani: Soci 1682
Super Arlekinat Nº soci:2.198
JOSEPH Nº SOCI 2.586
Birrero, Soci nº1253
Pare Birrero, Soci nº 1252
xavi perez, soci n 1443
RRACO nº de socio 1061
Pedrinho nº soci 812
Germà Pedrinho nº soci 1550
Marc Carilla nº soci 814
Buried nº soci 707
Amic PIPO nº soci 996
Amic 2 PIPO nº soci 2217
sabadellfreak nºsoci 2301
germa sabadellfreak nº soci 2300
Ferni20  nº soci 2115
Jaime_sbd nº soci 945
Jaime_sbd pare nº soci 946
Jaime_sbd germà nº soci 947
toni78 nº soci 1065
Vicenç Hernández Morales. Soci número 492
labtec Soci 1.528 ?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #75 el: 04 de Abril de 2007, 01:18:41 am »
Per sobre de tot sóc arlequinat i soci ininterrompudament des de l'any 1975.  I  mai deixaré de saludar a un seguidor del meu equip, mai ho he fet encara que no estigui d'acord amb éll ( que no és el cas).
Estic amb el Panso, crec que sense mala intenció s'esta creant un clima que no beneficia gens als interessos del nostre equip, que a la fi sòn els nostres interessos.  La decisió ja està presa i, equivocada o no , és la que és. A partir d'aquí, i una vegada expressada la lluire opinió de cadascú, dediquem-nos a unir les forces per assolir els objectius. En definitiva, el que volem és le mateix, i no és una altra cosa que coemnçar a construir un club fort i una entitat forta amb una massa social que vagi tots a una.
 :xin-xin

Ja ho sé home. Ho deia en broma.

Estic força d'acord en que s'està creant un cert clima de crispació. Pero com que aquesta setmana no hi ha lliga, penso que és bo. Tenim encara més d'una setmana per endavant, per fer veure a la directiva que no és la millor decisió per aquest partit. SEGUR que hi ha altres alternatives i de ben segur que NO es farà caixa. Això que la directiva ho tingui clar.
I com que la decisió està presa, a mesura que es vagi acostant el partit, aquest debat, si més no, anirà baixant de to.
Es un avís per a possibles partits de play-off, que de ben segur aquesta iniciativa esperem que no es repeteixi. Perque llavors si que seria directament de tontos.

I ja per acabar, digueu al nostre president, que fins ara ho està fent fantàsticament bé, però que vigili el que diu per la ràdio.
No em va agradar en absolut, que digués, que mala sort per qui no és soci. Que s'hauria de rascar la butxaca. En som només 1500 o 1600.... d'aquesta manera volem engrescar més la gent  :icon_question:

Penso que entre tots mirem, segur, el millor pel club, però a vegades, em de ser més llestos de com diem les coses.

« Darrera modificació: 04 de Abril de 2007, 01:22:40 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #76 el: 04 de Abril de 2007, 01:20:40 am »
 :ok

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #77 el: 04 de Abril de 2007, 01:23:20 am »
El manel hi va anar però havia de marxar aviat i tot el que havia de dir ja s'ho va dir al soteras (o això tinc entès). I bueno, la posició de la penya es la q es diu a radio sabadell.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #78 el: 04 de Abril de 2007, 01:33:40 am »
Per a Pipo, amb tot el respecte, crec que el sr. Laporta el omnipotente va pujar las cuotes de soci quasi un 40 per cent com a primera mesura per compensar el desastre del Sr. Gaspart. Aixi fa les coses el gran FC Barcelona???????????

perque es per mi aquest missatge? si jo no he dit res del barça xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #79 el: 04 de Abril de 2007, 01:41:30 am »
Què passa, Hicks ? No t'interessa que hagi gent que no estigui d'acord amb la teva posició o simplement n t'agrada escoltar-les . Aquest post té 3 planes, i ara dius que només hauria de ser perque la gent s'apunti a la llista ?
Per altra banda, no crec que sigui necessari arribar més enllà. La Junta ja s'ha adonat que hi ha un grup de socis que no estan d'acord i potser amb això ja n'hi ha suficient. Ara unim-nos per rebre al Reus i derrotar-los, peruqe les victòries , al igual que les derrotes, són de TOTS ( jugadors, seguidors , socis i directius - que també són socis !!).
Ah, i si no renoves el carnet l'any que ve, et perdràs moltes tardes de glòria del nostre equip.