Autor Tema: Srs. directius, rectificar es de SAVIS  (Llegit 8106 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Srs. directius, rectificar es de SAVIS
« Respondre #80 el: 06 de Abril de 2007, 13:54:48 pm »
murciano totalmente de acuerdo con tigo... :clap :clap :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #81 el: 06 de Abril de 2007, 15:18:03 pm »
A veure... les penyes deuen tenir associats al 30-40% de seguidors i de la massa social del club, per tant, el que diguin les penyes, no representen a la majoria dels socis, aficionats o simpatitzants del club, està clar.

Jo soc d'una penya (@rlekinats.com) perquè m'agrada ajuntar-nos al camp, per a fer més 'caliu', animar més en conjunt (a pesar dels iaios que ens critiquen), i fer més 'espectacle' a la grada, amb banderes,  paperets, paper de vàter, targetes, el que sigui. No soc pas d'una penya per anar llepant els passos de la directiva ni per obtenir beneficis del club.

Per cert, diumenge, demano que massivament portem banderes, bufandes i samarretes arlequinades per animar al club!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #82 el: 06 de Abril de 2007, 15:49:29 pm »
Hola Sr. Murciano .  No cal que em tractis de senyor, a no ser que a partir d'avuí t'hagis decidit a tractar a tothom així  ( Sr. Mutiu, Sr. Panso, Sr. birrero,...) Semblaria això Reservoir Dogs, no ??   No cal, jo fa anys que segueixo el forum arlekinat i si no participo més és pq no tinc gaire temps. Ara he de marxar i no puc donar-te una resposta llarga. Tan sols volia saludar-te i dir-te que he rebut la teva explicació.  Gracies per participar-hi en aquest foro que no és ni teu ni meu, ni de cap penya, sino de tos els SIMPATITZANTS arlequinats que només els uneix un UNIC sentiment. Entre tots farem el club més ric ( no parlo de €) i més plural, mes damunt de encerts o d'errades.  Fins aviat    :xin-xin

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #83 el: 06 de Abril de 2007, 16:50:45 pm »
La veritat és q seria hora de concentrar-se en el Reus.

Igualment hauria de quedar clar q la queixa mai ha sigut per pagar, sino pq el soci i aficionat del Sabadell vol una Nova Creu Alta plena. Aquesta idea, aquest resum és important.

Els números... cadascú farà els q vulgui. El q està clar és q 6x3 és el mateix q 3x6. I q molts q s'estimen el Sabadell de debò dins d'aquest foro si haguessin d'escollir... agafarien 6 arlequinats als camp i 3 euros... i no a l'inrevés.

Passats 3/4 dies s'ha vist q la discussió no ha portat a res... hauríem de buscar l'unió. S'han llençat bones idees (guardioles, nº indeterminat d'entrades al mateix preu pel soci, etc...), però hauríem de començar a passar-nos a l'altre costat si l'entrega de firmes tampoc convenç.
Això sí, dir q amb entrades a 1 euro anirien 2.000 aficionats (s'inclouen adults i nens)... i a 12 euros anirien 1.000 adults (nens no inclosos)... Les darreres temporades ens han demostrat q això és ridícul!
De debò, no s'ha confiat massa en la capacitat de convocatòria dels habituals a la Nova Creu Alta, q haguessin estat (com sempre) els millors publicistes!
Penso igualment q sí estarem a prop dels 4.000 espectadors  :anims
« Darrera modificació: 06 de Abril de 2007, 17:00:43 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #84 el: 06 de Abril de 2007, 16:59:29 pm »
No jornada econòmica i entrades a 1 € : 1500 socis ( els nens no paguen) + 2000 aficionats =  recaptació de  o € + 2000 €

Jornada econòmica ( socis 5 € i entrades a 12 € ) :  1500 socis + 1000 aficionats = recaptació  7500 € + 12000 €  TOTAL = 19500 €

Akestes dades k dones no s'ajusten a la realitat ni molt menys, la diferencia de gent k anira si es posa jornada economica o no es molt mes gran, a mes, s'ha de pensar en els proxim partits i de cara a la temporada k ve, si el k es vol es veure ciment alla vosaltres, pero us ho esteu guanyant, el k guanyeu amb la jornada economica no es comparable amb el k podeu treure si de veritat s'omple el camp, apart de fer mes pressio al rival i veure una nova creu alta k faci goig  ;)
Crec k es una tonteria seguir ja parlan d'akest tema pk dubto k la directiva rectifiki akest gran error, pero per una part tambe em de pensar en el play-off k tambe encara ens posaran jornada economica i ja seria la *****  :ostres
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #85 el: 06 de Abril de 2007, 18:17:52 pm »
jo ho veia com una bonisima oportunitat per atreure més socis un altre any. No vindren sols els socis nous, s´els ha de fer una empenta i crec que s´estava aconseguint pq semblava que la ciutat estava despertant. I això a la llarga són més diners, està clar

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #86 el: 07 de Abril de 2007, 02:15:45 am »
T'entenc, Hicks, i crec que en part tens raó. Aquest és un bon moment perque la ciutat comenci a recolzar a l'equip augmentant el nº d'assistents a l'estadi, però espero que a pesar de la jornada econòmica, siguem mes gent que els que anem habitualment.

Josedv I jos: tan irreal és la meva exagerada valoració de la gent que aniria al camp si es fa jornada econòmica o es posa la entrada a 1 € com la que fa Navarrog. Jo només volia dir que tot son conjetures, que ambdues opcions son exagerades tan per una banda com per l'altra, i que hem de ser més corosos a l'hora de calcular les coses. No podem utilitzar les suposades xifres a favor o en contra d'una determinada idea quan no s'ajusten a la realitat.

Una ultima valoració. Durant els últims anys s'ha utilitzat la tàctica de posar les entrades a 1 ó 3 € amb la idea d'omplir el camp i de captar nous aficionats i socis per la següent temporada. És possible que si que ha vingut més gent al camp amb les entrades barates ( generalment han coincidit en partits qen que ens jugaven possibilitats dramàtiques per no baixar de categoria - ej: Peralta, Peña Sport -), però això NO va servir per captar més socis ( cada any som els mateixos i el que costa mantenir-los).  :xin-xin
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2007, 02:33:09 am per Boss.sbd »

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #87 el: 07 de Abril de 2007, 02:54:50 am »
Serà diferent si es puja. s´engrescarà més gent. Tenim una oportunitat per el resorgiment i no s´ha de desaprofitar
A PER EL REUS, SOM MILLORS QUE ELLS I ELS GUANYAREMi els que hi anem disfrutarem co fa temps que no ho fem. VIBRARÀ LA NOVA CREU ALTA
I que per el play- la directiva ho pensi millor que el important es pujar

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #88 el: 07 de Abril de 2007, 11:25:15 am »
ahir vaig anar a  LA reunio de penyes, i el consell va donar explicacions a les nostres preguntes, i ells van raonar, el seguent:aquesta jornada economica ens servira de cara al juny ,estar aldia de les nomines, i fer alguna pela per oferir una prima als jugadors per pujar, yo ho trobo be,em dona pel sac pagar pero mira si es aixi endavant,despres dir que la directiva esta al dia de pagaments amb tos els proveidors  i empleats del club. cosa molt bona,despres a final de mes vindra al urpi sandro rosell  a fer un col.loqui moderat pel xavi andreu , per fer publicitat del club i treure alguna pela,segons an dit a les penyes,no crec que cara a cara ens enganyin,si pujem l 'any que ve no tindrem un equip de "guitarrerus" segons va dir el consell faran un equip potent, que estigui compensat,aprenent dels errors  de l'any pasat , ami em fa ilusio,pero si aixi pagant ajudem al club per una vegada es paga ,que consti que jo informo e ,anire al camp igualment salutacions a tots

Esa excusa no vale:
Por que si van 1500 socios a 5 euros son 7500 euros + si vienen 1000 no socios (que ya es mucho) a 12 euros son 12000 euros. total 19500 euros y una entrada penosa. Y en cambio si vienen 8000 personas solamente sin contar los socios a 3 euros son 24000 euros. Las matematicas no fallan.
Directiva por favor RECTIFICAR.
PD: Es mas si solo viniesen 6500 no socios a 3 euros ya sacarian lo mismo 19500 euros pero con muchisima mas gente y mejor ambiente.
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2007, 11:37:58 am per mariokey »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #89 el: 07 de Abril de 2007, 12:46:01 pm »
Una ultima valoració. Durant els últims anys s'ha utilitzat la tàctica de posar les entrades a 1 ó 3 € amb la idea d'omplir el camp i de captar nous aficionats i socis per la següent temporada. És possible que si que ha vingut més gent al camp amb les entrades barates ( generalment han coincidit en partits qen que ens jugaven possibilitats dramàtiques per no baixar de categoria - ej: Peralta, Peña Sport -), però això NO va servir per captar més socis ( cada any som els mateixos i el que costa mantenir-los).  :xin-xin
Està clar q baixant de categoria o pujant els preus dels abonaments cada any, o regalant una radio, o un movil on t'has de donar d'alta a una companyia no acaben d'ajudar a que la gent es faci sòcia, i menys si la gent veu q a l'altra temporada li surt més a compte comprar entrades anticipades abans que fer-se sòcia... és que no es veu de lluny això? A mi no m'ha calgut estudiar cap carrera de números per adonar-me'n d'això... Es que no es poden buscar altres vies? Aquest any què hi ha hagut? Res més que el que hem vist tots: que hem baixat de categoria i hem pagat practicament el mateix apart de que els socis pagarem un partit per veure el nostre ekip...i a casa! (i una cosa, jo he vist a molts clubs que ho avisen que es fa una jornada economica a principis de temporada eh!No tenen akesta peazo sorpresa que ens hem endut tots!) Volem tirar pedres sobre la nostra pròpia teulada? Tirem-les. Però després no diguem que volem que l'any que ve hi hagi més socis quan ser soci no ens serveix de res a part de no haver d'anar a les guixetes cada jornada per comprar l'entrada dels partits. Ni el merchandising surt més barat! Jo només demano respecte al soci, i que no em diguin que se m'està protegint quan m'estan fent pagar una entrada eh? No fotem! Clar que així costa mantenir-los! I per part meva akest ja es l'ultim missatge que escric per akest tema, a partir d'ara només parlaré de la part esportiva del partit contra el reus pq ja es torna la cosa massa repetitiva.  :xin-xin

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #90 el: 07 de Abril de 2007, 13:41:21 pm »
hola a tots de nou!
crec que en fem un gra massa d'aixo.....5 euros son 2.5 birretes +/- tampoc es massa,jo crec que ningu anirá o deixará d'anar per 5 ***** euros, i crec que hi ha mes rebot perque la gent no estaba acostumada a jornades "economiques" feia anys, pero de lo que estic segur que després de GUANYAR al Reus, i deixarlo a 5 punts i possiblement al Girona a 8 NINGU S'ENRECORDARA DELS ***** 5 EUROS pel be de tots

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #91 el: 07 de Abril de 2007, 13:50:30 pm »
hola a tots de nou!
crec que en fem un gra massa d'aixo.....5 euros son 2.5 birretes +/- tampoc es massa,jo crec que ningu anirá o deixará d'anar per 5 ***** euros, i crec que hi ha mes rebot perque la gent no estaba acostumada a jornades "economiques" feia anys, pero de lo que estic segur que després de GUANYAR al Reus, i deixarlo a 5 punts i possiblement al Girona a 8 NINGU S'ENRECORDARA DELS ***** 5 EUROS pel be de tots

Mira k alguns sou pesadets amb els 5 euros, esk no serveix de res les explicacions k fan alguns del pk no estem conformes?  :ostres
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #92 el: 09 de Abril de 2007, 17:00:30 pm »
hola a tots de nou!

No és pels calers en sí, sinò pel fet.. i pel que suposa això: menys gent de l'habitual en un partit clau.

Els que escribim per aqui,  els socis "de sempre" hi anirem segur..fagin pagar o no els famosos 5 euros, pero els "menys habituals" s'ho pensaran 2 vegades abans de venir.. això és el que volem? O ens interessa més omplir el camp per intimidar el rival (aquesta pregunta també val pel play-off, eh!)

Tot això s'ha dit aqui 50 vegades ja.. i els partits ens donaran la raó. M'agradarà veure quanta gent que serem davant el Reus (si finalment ens obliguen a pagar 5 euros i fan la jornada economica)  els que serem davant el Girona (on se suposa que no hi haurà aquestes punyetes de jornades econòmiques). Veurem.

Visca el Sabadell!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #93 el: 09 de Abril de 2007, 20:33:01 pm »
Lo que encara ningu m'ha aclarat és el tema invitacions... Valen o no valen??  :mmmm
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #94 el: 09 de Abril de 2007, 20:49:08 pm »
Sisplau, seny.
Estic llegint queixes sobre jornades económiques d'altres clubs.
Quina culpa té la nostra directiva que els altres clubs ens facin pagar més??? Potser sí que tenen la culpa d'estaviar-nos 2 euros cada desplaçament amb entradas anticipades (això no ho fa ni el CLUB SUPER 3).
I ara que el club ens demana que retornem aquest esforç per ajudar a conseguir l'ascens... Tal com diu el Marksighool, volen primar els jugadors per l'objectiu de l'ascens per augmentar més encara la motivació. Jo, soci, pagaré pel meu equip que porto a dins. Apa saludeu-me des de la muntanyeta.
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #95 el: 09 de Abril de 2007, 20:53:25 pm »
Jo no em queixo de pagar pas 5€ per el partit.
Em queixo de que la directiva, si ens volia 'protegir', que hagués ideat algun sistema més lògic per fer-ho.

Crec que ha faltat una mica de coneixement en els despatxos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #96 el: 11 de Abril de 2007, 11:57:10 am »
La penya @rlekinats.com volem fer un aclariment sobre la posició de la nostra penya al respecte de la jornada econòmica, ja que segons sembla no s'ha interpretat correctament:

La penya @rlekinats.com no estem a favor d'aquesta jornada econòmica ja que entenem que farà que els 'menys habituals' a l'estadi encara amb menys raó vindran en un partit tant important com aquest. Entenem que el suport de l'afició i tenir un estadi ple és molt important en aquest tipus de partits i en la situació actual que viu el club ha de prevaler el factor esportiu a qualsevol altre. De fet, només a partir del proper dilluns 16 d'abril podrem dir si la mesura ha estat un èxit o un fracàs. Sota el nostre punt de vist, no és una mesura que resulti efectiva ni per aportar gent a l'estadi (lògicament) ni servirà per fer un gran 'calaix', ja que el més provable sigui que tant sols puguin a l'estadi de la Nova Creu Alta els socis del Centre d'Esports i aficionats de l'equip rival. No ens enganyem, estem a Tercera Divisió.

És evident que la nostra penya es deu a aquest gran club i no volem obrir cap polèmica, de fet ha de ser la directiva qui decideixi aquestes mesures, que per alguna cosa hi és i tanmateix aprofitem per donar-li's les gràcies per retornar-nos la il·lusió per anar a l'estadi i als desplaçament cada setmana. Simplement és una mesura amb la que no hi estem d'acord, però sense cap mena de dubtes farem el que estigui a les nostres mans per aconseguir l'èxit que esperem pel bé del Sabadell, que de ben segur, és el que totes i tots volem.

Salut i VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

joseph

• Visitant
« Respondre #97 el: 11 de Abril de 2007, 22:26:59 pm »
Sisplau, seny.
Estic llegint queixes sobre jornades económiques d'altres clubs.
Quina culpa té la nostra directiva que els altres clubs ens facin pagar més??? Potser sí que tenen la culpa d'estaviar-nos 2 euros cada desplaçament amb entradas anticipades (això no ho fa ni el CLUB SUPER 3).
I ara que el club ens demana que retornem aquest esforç per ajudar a conseguir l'ascens... Tal com diu el Marksighool, volen primar els jugadors per l'objectiu de l'ascens per augmentar més encara la motivació. Jo, soci, pagaré pel meu equip que porto a dins. Apa saludeu-me des de la muntanyeta.

Les coses tenen sempre el seu temps.
No creieu que sería molt millor , haber fet la Jornada Económica, amb el Play OFF, asegurat i el morbo de jugarte una final, amb tot el que implica que la gent ( no habitual), vindría amb molta cantitat, per que a Sabadell, ja molta afició lo que pasa es que estan molt cremats per tots els últims 15 ó 20 anys , que han sigut de pena i an anat marxat del camp.
Ara a part de no tindra encara el Play Off a la butxaca, reduirem a molt personal que pensaba vindra.