Autor Tema: Engantxar-se al CES per 1 euros????  (Llegit 693 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
Engantxar-se al CES per 1 euros????
« el: 08 de Abril de 2007, 20:52:49 pm »
M'estic quedant realment sorprés de les nombroses propostes al forum i realment n'hi ha moltes de curioses...però n'hi ha una que no aguanto ni vull aguantar. quan sento que algú diu que la gent s'engantxarà al nostre estimat club el dia que posem les entrades a 1 euros....només penso...VA HOME VA!!!!!!
Tots aquests que venen els partits d'entrades a 1 euros, són els que no tornen més si no és "gurrejant" alguna entrada, o el dia que les portes estan obertes. Són els mateixos que van al cine i paguen 6 euros, allà sí no???I van al teatre i en paguen 20 o 25...allà si no???Però pagar per veure el sabadell fa mandra????
Reflexionem tots una mica, i si la gent que no és socia ha de pagar 12 euros, doncs que paui 12 euros o que no cal que vingui!!!
El tema de la jornada econòmia ja és un altre tema, que crec que no s'ha fet bé.

ferni20

• Visitant
Re: Engantxar-se al CES per 1 euros????
« Respondre #1 el: 08 de Abril de 2007, 21:18:02 pm »
M'estic quedant realment sorprés de les nombroses propostes al forum i realment n'hi ha moltes de curioses...però n'hi ha una que no aguanto ni vull aguantar. quan sento que algú diu que la gent s'engantxarà al nostre estimat club el dia que posem les entrades a 1 euros....només penso...VA HOME VA!!!!!!
Tots aquests que venen els partits d'entrades a 1 euros, són els que no tornen més si no és "gurrejant" alguna entrada, o el dia que les portes estan obertes. Són els mateixos que van al cine i paguen 6 euros, allà sí no???I van al teatre i en paguen 20 o 25...allà si no???Però pagar per veure el sabadell fa mandra????
Reflexionem tots una mica, i si la gent que no és socia ha de pagar 12 euros, doncs que paui 12 euros o que no cal que vingui!!!
El tema de la jornada econòmia ja és un altre tema, que crec que no s'ha fet bé.

a veure no estic d'acord en q haguem d possar entrades a 1 euro perq la gent s'enganxi al CE Sabadell
Ara ve , tu creus q possant-les a 12 euros la gent s'enganxarà al CES?
mira a mi el bàsquet no m'agrada. Tinc un amic que fa poc temps q viu a Sabadell i curiosament viu davant del Pavelló d'Esports. Va jugar molt temps a bàsquet i és un esport q li agrada i el diumenge de la setmana passada doncs sabia  q hi havia partit de l'Imaje  i va anar a pagar els 6 euros q val el bàsquet.
Quan va tornar em va dir q s'ho havia passat tan bé, q no sabia q hi hauria tan ambient i q tenint el pavelló aprop aquesta temporada tornaria  a anar-los a veure e inclús l'any vinent si es mantenen d categoria potser es faria soci.
jo al dir-me ell això tmb me compromés a anar a veure'ls un dia, encara q no m'agradi el bàsquet.
Weno el q vull dir-te amb això és q per a fer afició s'han d fer preus una mica raonables. Tu penses q el meu amic si el bàsket costés 12 euros ni hauria anat a veure'l el diumenge passat? ni molt menys tornaria a anar-hi un altre dia, 12 euros són 2000 de les antigues pessetes, i això per un partit d Tercera considero q són masses diners per a fer afició. Amb això no et vull dir q algú q sigui mooooolt del Sabadell i no sigui soci no les pagui, clar  q les pagarà, pero les pagarà 1 dia, 2 ya no. Y un q no sigui ni d Sabadell pero ara visqui aquí  per molt aficionat q sigui a akest esport ( igual q el meu amic del bàsquet) doncs no s'acostarà a la NCA per molt q visqui aprop o ve faci bon dia.
El meu avi era extremeny i l'agradava el futbol. Va anar moltes vegades a la NCA quan el Sabadell estava a Primera i dsp a Segona A, pero s'hi va cansar d'anar precisament per akest tema, pel tema preus d les entrades. Doncs l'altre dia amb el meu pare o comentaven, no se si es veritat pero diu q hi va haber una època q potser era més car veure el Sabadell a Primera q el mateix Barça i això són coses intolerables la veritat.
Crec q fa anys q tenim problemes en aket tema, potser no sóm l'únic ekip perq els preus tan a Segona B com a Tercera a tots els camps són similars, pero weno potser tots els clubs del futbol modest s'haurien de plantejar el fet d rebaixar els preus, així estan la majoria d camps q fan pena d segona B i tercera amb 4 gats. Sempre hi ha la excusa del : a camp del ....... són més cares les entrades.
Algorta el diumenge q ve rebem al Reus Deportiu, q si q és el segon ekip de la lliga pero q a qualsevol persona q no segueixi massa la Tercera li dius q rebem al REus i per a ell és un ekip d mala mort, ESTEM A TERCERA recorda-ho i laveritat rebem ekips d futbol q jo fins fa poc temps no sabia ni q hi haguès futbol en segons quines poblacions: Masnou, Blanes, Palafurgell, Prat, Castelldefels....

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 08 de Abril de 2007, 21:33:46 pm »
Esk con 12 euros o 3 euros mas hasta te puedes ir a ver un partido de primera division! Y estamos en tercera ni mas ni menos! K reflexione la directiva pk con esta politica de precios vamos a ver poca gente en el campo  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 08 de Abril de 2007, 22:44:21 pm »

Els preus del Sabadell són els normals per la categoria (banda baixa)

O sinó contesteu-me la següent pregunta;   A quin camp dels que hem visitat, hem trobat entrades a 9 Euros taquilla i 6 Euros anticipades, com a la NCA?.  Resposta, només al Mini-Estadi, que això és matèria apart, perquè sinó el conserje i el delegat de camp estarien sols a la grada.  L´entrada mitja ha oscil.lat sempre entre 10 i 12 Euros.

El tema 1 Euro només correspon a situacions excepcionals, normalment acompanyades de mals resultats.  El futbol té uns costos i s´han de mantindre.  Hi ha molts partits i no sols a Tercera, sinó a Segona B , on les despeses d´arbitratge superen amb molt la recaptació. 

I en quant a que es pugui veure partits de Primera per 15 Euros....  Sí, efectivament, oerò això era fa 10 anys....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #4 el: 09 de Abril de 2007, 10:46:44 am »

I en quant a que es pugui veure partits de Primera per 15 Euros....  Sí, efectivament, oerò això era fa 10 anys....

Perdona blanc-i-blau pero no hace tantos años que se pueden ver partidos de 1ª division por 15 €. La semana pasada ya se comentó por el foro que se podían ver partidos de champions creo que de la Roma por ese precio y además mira este enlace:

http://www.realbetisbalompie.es/noticias/proximopartido.html?id=3411

Tanto 12 € como 1€ son extremos. Yo creo que cada persona tiene su escala de valores y esta claro que los 1500 socios tenemos al sabadell en el 1º puesto y estariamos dispuestos a gastarnos lo que sea en ir a ver un partido de play-off a la otra punta de la península, pero está claro que la mayoría de gente no comparte esta escala de valores, es comprensible.
A partir de aqui hay dos opciones:
1- Poner el precio de las entradas alto y seguir con los 1500 socios de siempre porque si viene gente nueva no van a sentir al sabadell como nosotros...
2- Poner un precio razonable e intentar cambiar el concepto que la mayoría de gente tiene del C.E. Sabadell y que poco a poco se vaya enganchando al equipo, no en 3 ni en 4 partidos, sino toda la temporada, pero claro, ya habría que bajar el precio de los abonos tambien.

Yo esque lo veo clarísimo, en campos como Prat, Blanes, Santboi... se frotan las manos porque llega un histórico del futbol español y hacen jornada económica sólo contra nosotros. Y vamos nosotros y no tenemos otra cosa que hacer que ponernos a su altura.
La principal diferencia es que nosotros tenemos una gran ciudad detras que para mí está desaprobechada.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 09 de Abril de 2007, 14:23:09 pm »

Els preus del Sabadell són els normals per la categoria (banda baixa)

O sinó contesteu-me la següent pregunta;   A quin camp dels que hem visitat, hem trobat entrades a 9 Euros taquilla i 6 Euros anticipades, com a la NCA?.  Resposta, només al Mini-Estadi, que això és matèria apart, perquè sinó el conserje i el delegat de camp estarien sols a la grada.  L´entrada mitja ha oscil.lat sempre entre 10 i 12 Euros.

El tema 1 Euro només correspon a situacions excepcionals, normalment acompanyades de mals resultats.  El futbol té uns costos i s´han de mantindre.  Hi ha molts partits i no sols a Tercera, sinó a Segona B , on les despeses d´arbitratge superen amb molt la recaptació. 

company blanc-i-blau acabo d'arribar de tarragona de passar aquests dies de festa,i el  diumenge al anar a comprar el diari nomes quedaba esportiu el marca......doncs encara que no m'agrada el vaig comprar i seria la edicio de valencia i sortien els preus anunciant el llevant-betis d'ahir i elspreus eren desde els 30euros tribuna als 10 euros gol baix,com pots veure no son preus de fa 10 anys son de primera divisio d'ahir diumenge