Autor Tema: INTENTANT REBAIXAR LA EUFÒRIA ...  (Llegit 1994 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
INTENTANT REBAIXAR LA EUFÒRIA ...
« el: 30 de Juny de 2005, 11:00:29 am »
Que sembla que estem fent un bon ekipet ? D'acord

Que sembla que les coses es comencen a fer amb cara i ulls ? D'acord

Que ja era hora que tinguèssim una pretemporada il·lusionant pels afeccionats ? D'acord

Que perdem de vista la realitat ? GENS D'ACORD.

I quina és la realitat ? Bé, la meva realitat  ;) Doncs jo amablement us la exposo.

De cop sembla que la resta d'ekips del grup III seràn una kaka, que no fitxaran a ningú i que lo nostre serà un passeig militar cap al play-off.

Estem oblidant, entre altres, dues coses:

1) Que hi han equips potents que encara es reforçaran més.
2) Que els ekips que no van baixar ni pujar també s'estan reforçant, possiblement igual o millor que nosaltres.

També estem oblidant que el Terrassa, malgrat el que ens agradaria, és un ekip potent que acava de baixar de 2ª A i que compten amb una base important. Si fitxen mitjanament bé, per a mí seran l'ekip a batre, i no crec que estiguin fitxant malament.

La resta d'ekips, Alacant, Benidorm, i molts altres que no recordo, inclosos Gramanets, Hospitalets, Sants Andreus, etc. tampoc seran "peritas en dulce" i disposen de pasta i projecte per fitxar.

Jo me n'alegro molt de lo que estem fent, però que els altres no estan creuats de braços admirant-nos, eh ???

Dit això, jo penso que aquest any serà de transició, un any en el que consolidarem la base d'un ekip potent per de cara a l'any següent i amb experiència, podrem iniciar l'assalt a la 2ª A, és a dir, no passarem penes com la temporada passada, però dubto que acabem dels 4 primers. Acabarem contents, classificats per a la Copa del Rei, i poc més.

Per aspirar a un esglaonet més, ens falta fitxar un parell de cracks dels que realment marquin la diferència, i aquests dos han de ser un mig-campista creador (no dels que corren, que només distribueixi) i un lateral que pugi bé la banda i torni boig l'ekip rival

:beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: INTENTANT REBAIXAR LA EUFÒRIA ...
« Respondre #1 el: 30 de Juny de 2005, 18:29:59 pm »
No estic d'acord en això que dius de que l'any que b sigui d consolidació. No es prou consolidació  tots els anys i panys ke portem a la categoria??? Lo unic que hem d fer es anar diumenge a diumenge a pels 3 punts i el temps ens deixarà al seu lloc.... I crec que ens tocarà estar ven amunt aquest any!!

Tampoc hem d tenir por de les plantilles que fagin els altres equips . Penseu que amb els nostres anys d'experiencia en la categoria hauriem d¡haver aprés que els noms no u fan tot en aquesta categoria , i que , només aixi , es pot entendre com un vila-joiosa ( borge i 10 cañes més) acaba aprop del playoff  , i el girona , amb tots els noms ke ha tingut , a baixat a Tercera.

La clau es fer un ekip compenetrat , que desde un principi agafi una energia positiva . La resta u faran els ******* i els historics cuadres arlekinats , que malgrat  passen els anys , segueixen sent claus i determinants en akesta maleida Segona B.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 30 de Juny de 2005, 18:44:47 pm »
Aqui haig de dir que el Hool te tota la raó :yes:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 30 de Juny de 2005, 20:02:24 pm »
Primer anem a assegurar la categoria ràpidament, i desprès veurem fins a on podem arribar. ;)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #4 el: 30 de Juny de 2005, 21:18:52 pm »
Amén HOOL_ARLEKINAT!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 30 de Juny de 2005, 21:48:16 pm »
estic d´acord amb el que diu el guti perque es el que em diu el cervell,encara que el meu cor pensi el que diu el hoolarlekinat.
jo soc dels que pensen amb els peus a terra i la 2ªB sempre porta sorpreses i a tots els equips es fitxa molt i bé.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 01 de Juliol de 2005, 00:34:08 am »
En el fons no hi ha tanta diferencia entre el que opinen els companys Guti i Hool...

El Guti demana prudencia i el Hool que el que cal es anar partit per partit... i despres de 38 jornades, estarem, un any mes, on ens hagi pertocat per merits propis.

La clau es fer un ekip compenetrat , que desde un principi agafi una energia positiva . La resta u faran els ******* i els historics cuadres arlekinats , que malgrat  passen els anys , segueixen sent claus i determinants en akesta maleida Segona B.

Aixo es importantiiiiiiisim ... guanyar els 4 o 5 primers partits i que hi hagi bon rotllo al vestidor... lo demes vindra sol... espero  :angel:

:beer
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 01 de Juliol de 2005, 11:20:48 am »
sou una miqueta massa fanàtics eh ????    ;)

apa birres per a tothom  :beer :beer :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #8 el: 04 de Juliol de 2005, 14:08:51 pm »
Estic d'acord amb el Hool, hem de anar partit i fer de la nova creu alta un forti y despres ya anirem puntuan als desplaçaments, esta cla que nosoltres estem fent les coses be y el demes equips sembla que tambe, pero al camp tot es posible. Partit a partit primer busca la salvacio i despres ya mirarem on tinguem que mirar

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #9 el: 04 de Juliol de 2005, 15:24:57 pm »
Aki no ens em de fixar en els nostres rivals si no en nosaltres mateixos i anar partit a partit, si es vol aspirar a la part alta el k s'ha de fer es guanyar, ja sigui terrassa alacant benidorm o el k toki, s'ha de guanyar i per aixo s'ha de tindre una plantilla bona i crek k la tenim ja k les coses es fan be, i temps al temps, amb la aficio arlekinada i el nostre ekip es pot aspirar a tot.  :yes:

salu2 ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 05 de Juliol de 2005, 11:21:33 am »
Jo crec que té raó el Hool,tothom sap que pot haver sorpreses però ens estem preparant per fer una molt bona campanya
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009