Autor Tema: JORNADA DE LLIGA 14-15 D'ABRIL  (Llegit 6837 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: JORNADA DE LLIGA 14-15 D'ABRIL
« Respondre #20 el: 15 de Abril de 2007, 13:22:24 pm »
Kien decia k los arbitros iban a favorecer al madrid?¿?¿?  :mmmm
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #21 el: 15 de Abril de 2007, 13:29:19 pm »
sigue 1-1 el Gavà - Girona? seria un resultado perfecto ese empate  :dance
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 15 de Abril de 2007, 13:36:14 pm »
sigue 1-1 el Gavà - Girona? seria un resultado perfecto ese empate  :dance
[/quote

si, de momento todo sigue igual... :visca
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #23 el: 15 de Abril de 2007, 13:44:29 pm »
amigo labtec no vi el partido del madrid,me encanta que perdiera........per o he visto las imagenes de los penaltis y si al sabadell le pitan esos 2 penaltis hablamos de robo historico,para mi no fue penalti ninguno de los 2,el segundo se podria pitar.....pero el primero esque le toca el balon limpiamente

Es evident que no eren, al primer esta clar que NO TOCAR al jugador, el segon tenia dubtes i creía que no, al veure la repetició vaig veure que NO ERA penalti.    ENCARA NO M'ENTRA AL CAP COM LA GENT DIU QUE FAVOREIXEN AL MADRID, QUAN GAIREBE ES AL CONTRARI. :mmmm

:beer2 :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 15 de Abril de 2007, 13:53:02 pm »
aiii aiiiii se adelanta el gava....

gava-2 girona-1 :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #25 el: 15 de Abril de 2007, 13:53:44 pm »
aiii aiiiii se adelanta el gava....

gava-2 girona-1 :-\

No es malo del todo, mejor a k gane el girona  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #26 el: 15 de Abril de 2007, 13:54:52 pm »
Bueno preferia el empate pero si tenia que ganar alguien mejor que sea el Gavà  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #27 el: 15 de Abril de 2007, 13:58:14 pm »
Gavà 3-1 Girona
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

ferni20

• Visitant
« Respondre #28 el: 15 de Abril de 2007, 14:15:43 pm »
finals:

BARÇA C 0 - 2 EUROPA
RAPIM..... 2 - 0 MASNOU
GAVA 3 - 1 GIRONA

Bé, si guanyem avui ens fotem 6 punts per sobre del tercer, cosa q crec q tmb és molt positiva per nosaltres, potser no tan pel Xavier  q és del Vilanova i si perd avui es quedaria a 5 punts del play off ja pràcticament descartats....

Sobre la Primera Divisió només dir q no he vist encara els penals que es van pitar al Sardinero, quan els vegi ja opinaré. He parlat amb algunes persones, alguns m'han dit q el primer penal no era, altres q el segon, altres q cap dels 2 i altres q els 2, nose, ja els veuré akest migdia suposo.
El q si vaig veure es el regal de Garay que li dona a Raúl perq marki a plaer el 0-1.
Per una banda dir q m'extranyava labtec q diguessis q els penals no eren  :laugh: :laugh: :laugh:, la teva opinió la sbia jo abans d llegir-la d sobres jeje, els colors són els colors....
I per altre banda dir q el Madrid amb aquesta derrota s'autodescarta per la lluita pel títol de lliga ja q avui molt provablement el Barça es possarà 5 punts per sobre dels blancs i ja tornen a ser bastants punts tenint en compte les jornades q queden i el calendari dels dos.
Sta clar q el Madrid aquesta temporada no pot ni es mereix mai d la vida guanyar la lliga, sta fent una temporada desastrossa i només podia arreglar-la guanyat els últims 10 partits d lliga, si en el primer asalt ja perden, com volen guanyar la lliga?  :Paletas: a part seria molt injust q un ekip q porta anys sense guanyar una lliga la guanyès en la temporada q a jugat pitjor d totes.
Aquesta lliga és pel Barça, perq? doncs perq és l'únic ekip q de tan en tan sap jugar a fútbol i sap guanyar 2-3 partits seguits tmb. Avui el Sevilla caurà a Mestalla lógicament i tmb pràcticament es despedirà del títol... ara només queda per veure la interessant lluita per a entrar a Champions i Uefa ( amb el Racing q pot plantar-se a Uefa ojuuuuuuuuuuuuuuu) i la més q interessant lluita del descens q ahir va començar amb una Reial Societat guanyant a la Cartuja, sense fer gaire fútbol pero 3 punt d'or q donen ales als vascos. a veure si amb una mica d sort baixen Llevant i Bilbao i tots contents.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #29 el: 15 de Abril de 2007, 14:27:19 pm »
Ferni el primer penalt no hi ha cap ull humà que pogui veure penal ni el de Joan Gaspart xDD es un piscinazo del meu estimat Scaloni, el segon doncs es penalt amb el reglament a la mà pero es dels que poques vegades es pita  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

ferni20

• Visitant
« Respondre #30 el: 15 de Abril de 2007, 14:29:47 pm »
ja he vist els penals del partit d'ahir.
El primer penal no es penal ni res q si assembli, és una auténtica inventada de l'arbitre q ni pot veure'l aket penal.
El segon penal el vec molt clar, és tal com diuen per aki un placatge de rugbi així q penal claríssim. Osigui q el resultat just era un empat a 1.
Sobre les expulsions la primera és clara i la segona no tan. Weno era partit d'empat tal com he dit.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #31 el: 15 de Abril de 2007, 14:34:47 pm »
ferni el primer es per enviar l'arbitre a siberia en calçotets,el segon jo deia abans que es pot pitar per carrega,pero tampoc el veig clar,per cert soc antimadridista a morir

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 15 de Abril de 2007, 14:40:01 pm »
ferni el primer es per enviar l'arbitre a siberia en calçotets,el segon jo deia abans que es pot pitar per carrega,pero tampoc el veig clar,per cert soc antimadridista a morir
jo tmb en sóc d'antimadridista i ahir quan va marcar Raul em vaig ca.... bastant amb el defensa del Racing, pero sta clar q el sr Villar no vol q se li escapi la lliga al seu amic Laporta.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #33 el: 15 de Abril de 2007, 15:38:25 pm »
Ja començem amb les tonteries de si el Villar es amic del Laporta i etcetera..Estic d'acord que el primer penal es bastant discutible, pero crec que el segon no admet discussió..les explusions clares les dues, culpa de la extrema contondència amb la que juguen els defenses madridistes..

Pero pq ningu parla d'un clar fora de joc que no era i que van pitar al zigic kuan akest es quedaba absolutament sol davant del casillas? era 90% gol i el arbitre va pitar fora d joc que no era..jo admeto els errors dels arbits encara q perjudiquin al madrid pero diguem-ho tot, no em val opinar només pel que interessa...

El madrid va fer una segona part horrenda i ho va pagar car, menys culpar al arbitre i mes culpar al capello x treure dos davantes i fotre dos defenses per voler jugar a la italiana.

Espero que es sigui mes just en els comentaris encara que pel que sé estic demanant algu impossible..

Tota la sort pel Sabadell i pel barça akesta tarda!!

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #34 el: 15 de Abril de 2007, 15:39:19 pm »
el primer penal l'arbitre la va *****, vale...   pero, llavors que ha de fer?? no ha de pitar el segon perque ja els havia afavorit abans???   nonono... jo tinc entès que l'arbitre ha de pitar lo que veu. Altres arbitres farien les "chapuzes" esmentades... pero el que va fer l'arbitre d'ahir em va a donar a entendre la seva professionalitat, i tb va donar a entendre que es humà.

No entenc el perquè de tant enrenou. Si només hi hagués hagut un únic penal (el primer), segur que no se n'hagués escandalitzat tant,  i aixo tenint en compte que el segon igualment ho era... Que passa??? NO SE LI PODEN PITAR DOS PENALS EN CONTRA AL MADRID???

NOR-MA-TI-VA!!
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #35 el: 15 de Abril de 2007, 16:13:08 pm »
Aquí cada uno lee lo que quiere y lo interpreta como quiere, ya en el primer mensaje mío sobre la presunta polémica va el reportaje-resumen del partido, del cual nadie hace mención lo que da a entender que nadie lo ha visto, donde se oye el comentario del mismo que está muy claro y sin polémica. En el primer penalti se ve que toca el esférico pero luego va por el jugador, el tocar el esférico no da el derecho a que metas la pierna, donde está recogida esta normativa, hablamos sobre el reglamento de fútbol o de la opinión de cada uno, ¿quién se ha leído el reglamento?.
                                                           :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #36 el: 15 de Abril de 2007, 16:18:35 pm »
labtec debes ser el unico ciudadano del pais que piensa que es penalty el de scaloni  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 15 de Abril de 2007, 16:23:17 pm »
Pues nose como lo miras labtec pero me da k eres el unico k ves penalti en esa jugada  :ejem

ferni20

• Visitant
« Respondre #38 el: 15 de Abril de 2007, 16:25:05 pm »
Pues nose como lo miras labtec pero me da k eres el unico k ves penalti en esa jugada  :ejem
lo debe decir supongo d guasa para picar un poco a los q sois merengues por aki  :mmmm

media horita para el derbiiiiiiii eh Jabo?  :laugh: :laugh: :laugh: vais a perder y sufrireis como put..... para salvaros  :ok

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #39 el: 15 de Abril de 2007, 16:30:04 pm »
lo debe decir supongo d guasa para picar un poco a los q sois merengues por aki  :mmmm

media horita para el derbiiiiiiii eh Jabo?  :laugh: :laugh: :laugh: vais a perder y sufrireis como put..... para salvaros  :ok

Debe ser eso o k los colores del bar$a le ciegan lo evidente ;D

Animos celta!!! don ferni solo es pa llevarte la contraria y picarte un poco xDD  :-[