Ferni el primer penalt no hi ha cap ull humà que pogui veure penal ni el de Joan Gaspart xDD es un piscinazo del meu estimat Scaloni, el segon doncs es penalt amb el reglament a la mà pero es dels que poques vegades es pita
A veure, no parlem de piscinazos. Toca pilota i no es penal, vale, però l'escombra i no hi ha ésser humà que es kedi dret després del cop q s'emporta i si tu ho aconsegueixes et felicito, però jo segurament m'hagues caigut. I el segon es penal, l'abraça i no hi ha discussió, que es piti poques vegades no vol dir que no ho sigui. En tot cas són jugades que si s'haguessin fet a l'altre area no sé ni si s'haguessin pitat ni res, però son jugades que els aficionats del madrid també haguessin reclamat com a penal. I amb les expulsions 3/4 del mateix. La primera targeta de l'helguera no l'he vist, però a la segona un no es pot arriesgar i aixecar el peu per sobre de la cintura i despres dir que es el cap de l'altre el q et busca el peu... i bueno, l'entrada de l'altre expulsió és criminal i es vermella clara per mi, la pilota està molt lluny per ser jugada, talla un clar contraatac, és pel darrera... són moltes coses com pq només sigui groga. En tot cas pensem que també se li va perdonar l'expulsió al sergio ramos al final de la primera part.
I crec que tothom estarà d'acord amb mi quan dic que el nivell dels arbitres ha baixat molt els darrers anys i al comité no fan res per solucionar-ho, només demanar que volen cobrar més i fer vagues per aconseguir-ho. Son uns impresentables, però ho son per a tots, tan per al madrid, com per al barça, com per al recre i com per a la rapitenca. Aixi q no només diguem que van a favor del barça pq els arbitres els patim tots, fins i tot els q juguem a la lliga de l'ajuntament xD