Doncs si, es indignant, explico tot el succes, ens uns quants forçeros en mirat cap al costat esquerre a on se situen els hooligans i em vist una tira trencada, jo rapidament me acostat a repararla i els avis que hi havien m'han començat a dir comentaris en veu baixa que no me enterat el que era, despres em comensat a repararo i tots els avis diriginse a mi man comensat a faltar el respecte quan els hi he tret el tema, m'han tret expresions com: ets molt lleig, seras mes guapo amb la boca callada, calla i deixans tranquils, jo soc soci des de que era petit, etc etc, l'ambient s'ha anat escalfant quan me dirigit a ells i els hi he dit que no els hi costaba res moures una mica cap a la dreta i ells man contestat dienme, jo fa mes anys que soc del sabadell que tu i em sento a on em dona la gana, i he tret la tira per que no podem veure el futbol... simplement penos, ells han continuat amb els insults envolt a mi i alguns forçeros m'han tingut que ajudar, tambe com diuen per aqui donar les gracies als hooligans que ens han ajudat, tret de les idees que puguin tindre son molt bones persones, al menys amb els que he pogut tractar
weno cada vegada s'ha anat caldejant més lambient fins que he tingut que dir, aixo no es estimar al sabadell, estimar al sabadell es animar, i els avis han continuat amb els seus insults i amb expresions com: jo tinc tracte directe amb la directiva i fare que no ho pogueu tornar a fer... despres uns forçeros els hi hem dit que ells no sabien la de diners que costaba montar tot aixo i tindres que pasar el matí de un diumenge, pujat a un andami gens segur i ploven a bots i barrals per que vinguin 5 xulus de la vida i ens ho trenquin, ells ens han contestat amb: calleuvos i aneu a *****... nose, que una persona de avançada edat dongui aquest exemple ho veig penos, ja no nomes per nosaltres i la gent que ho pugui aver sentit, sino com deu tractar als seus nets i familiars, si en té. Finalment ens em mogut de posició i ens em posat davant dells per que ara tinguesin motius de no veure el futbol, per que crec que la dignitat es l'ultim que s'ha de perdre de una persona i em tingut que reaccionar aixins, la resposta d'ells? com? creman les tires... simplement... PENÓS
PD: He fet algunes fotos per que vegeu en quin estat han quedat les tires i per que vegeu que no els hi molestaben pas a cap del 5 personatges, entre avui i demà les penjare