Autor Tema: PALAFRUGELL - CE. SABADELL  (Llegit 23271 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: PALAFRUGELL - CE. SABADELL
« Respondre #100 el: 05 de Maig de 2007, 15:14:36 pm »
que malament he quedat jajajajjajajajaj :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
« Respondre #101 el: 05 de Maig de 2007, 15:22:56 pm »
akets son els partits que a mi m'agradenn jijjii!!! un hat-trick d'olles impresionanttt,, i un molt bon partit de tots en especial. vinga ekip kada cop estem mes aprop de 2a B.

visca el sabadellll!!!

1-7!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #102 el: 05 de Maig de 2007, 15:23:44 pm »
Un verdadero hat-trick responde a tres goles seguidos... pero el término ha derivado con el tiempo en la simple consecución de tres goles (dentro de la creencia popular). Venga Ollés... a por el pichichi!

Por cierto, ningún equipo había marcado más de tres goles en Palafrugell, pero fuera de casa Vilanova y Europa le habían dado un buen repaso tb.

Buen resultado. Espero que no haga falta tirar del goal average general para superar a Gavà o Vilanova, pero por si acaso ya van bien estos goles a favor (convirtiéndonos en los máximos realizadores).

A ver qué hace mañana el Gavà en Vilanova. Nosotros, si seguimos pensando partido a partido y superamos al Masnou -cerrando la mala racha en casa-, aseguramos el play off y empezamos a luchar por el segundo o primer puesto.  :trebol
« Darrera modificació: 05 de Maig de 2007, 15:29:10 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #103 el: 05 de Maig de 2007, 15:26:54 pm »
si jose al camp de l'europa el palafrugell li va caure un tambe escandalos 8-2

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #104 el: 05 de Maig de 2007, 15:45:01 pm »
Quina gran victòria!! Dóna un gran prestigi guanyar fora de casa 1-7 per molt malament que estigui el rival, és una victoria d'un equip que vol deixar patent la seva autoritat en la categoria y que demostra que es un ferm candidat a pujar a 2ab. no sera gens facil, les coses como son, fallar amb els ekips de dalt suposo molts dubtes pero el partit d'avui ha d donar moral al ekip, a l'aficio i en particular els jugadors..
Gracies a tv3 x donar el partit, els q no som socis i no podem permetrens pagar 12€ cada jornada x verue el sabadell ho agraim poder veurel x la tv pero les coses como son...bastant lamentables els comentaristes, akest gonzalvo es mes egarenc q la mare q el va parir i se li nota a la milla. Ens veiem a la NCA durant als play off pq en akest partit si em val la pena gastar els diners..MOLTA SORT!!  :beer2

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #105 el: 05 de Maig de 2007, 16:14:38 pm »
acabo d'arribar  i etic mirant , les critiques, nanus per una vegada que reventem el marcar ho disfrutem i prou no pensem mes  :clap2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #106 el: 05 de Maig de 2007, 16:20:45 pm »
Ara a esperar a que els demés resultats acompanyin.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #107 el: 05 de Maig de 2007, 16:40:46 pm »
El "Hat-trick" en el fútbol según la regla es cuando un mismo jugador marca tres goles seguidos y su trofeo es el esférico del encuentro, lo que no se ahora si todos los Hat-trick, que hemos visto por la televión fueron goles seguidos o en cambio fueron tres goles en un solo partido, esa es mi duda ahora, de todas formas fueron tres goles que lo colocan en los primeros puestos de la tabla de goleadores exactamente el 3º empatado a goles con Soler, si aquel jugador de la Santboia que llevaba una racha impresionante al comienzo del campeonato.
                                                              :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #108 el: 05 de Maig de 2007, 17:04:40 pm »
Doncs hem dominat coi, tot i k a la segona part ens hem relaxat una mica. Però ja era hora fotre una golejada en condicions! I ara a pel Masnou!!! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #109 el: 05 de Maig de 2007, 17:35:10 pm »
Si señor, buena goleada POR FINNNN     :ok  Solo diré unas cosas: 
Una lástima que no haya marcado Montero. Ha sido el MEJOR del partido, ha estado excesivamente generoso y me hubiera gustado que marcara, porque la confianza es esencial en un delantero y mas de cara a este tramo de la temporada.
Luego, el Pala, si una banda. Pero tan tan malos no me han parecido. En defensa han estado horribles, es comprensible despues de las bajas que tenian, la crisis que llevaban, y mas despues de marcarles 2 goles en 5 minutos que bajaran los brazos, pero le ponian ganas y me ha gustado sobretodo Fede Blanco...
Y tercero, pues ya se que no iba convocado, pero si en un partido como el de hoy no puede tener minutos Pablo Jodar, pues yo de el cogia las maletas y me volvia chinochano para Linares de nuevo...  Moya podia pensar un poco en dosificar fuerzas de algunos jugadores CLAVE...

En fin, no le demos mas vuelta al partido, SIETE golitos SIETE (cuanto haria que no los marcamos??) y a disfrutar por una semana..     ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #110 el: 05 de Maig de 2007, 17:55:27 pm »
Creo recordar que la última vez fué al Calella 7-0 con goles de Guti, Vizcaino ( 2 ), fernandez, Juanin, Muñoz ( 2 ), en su campo ya ganamos 0-6.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #111 el: 05 de Maig de 2007, 17:56:32 pm »
Ya pero murciano kien iba a pensarse q iba a ser tan facil...despues de la derrota del otro día solo nos valía la victoria y si el chico no da la talla no podemos jugarnosla con un 0-1 o 0-2... A alguno había q descartar antes del partido y seguro q moya con un 0-5 lo habría metido en el campo pero bueno, no ha podido ser ;)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #112 el: 05 de Maig de 2007, 17:58:33 pm »
Per vrty, kuants forererus hem anat?? Perque només he vist al Mark.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat arlekinada

• Infantil
  • Missatges: 185
  • Gènere: Femení
« Respondre #113 el: 05 de Maig de 2007, 18:29:31 pm »
Per vrty, kuants forererus hem anat?? Perque només he vist al Mark.

io tmb e anat :yes:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #114 el: 05 de Maig de 2007, 19:16:12 pm »
Acavan de dir al 33 (partit R.Madrid Castilla - Malaga) que hi han 3 tipus de hattricks, el que dieu que es va 'dir-fer' a França, el que tenim aqui a Espanya que són tres gols en un partit(no cal que siguin seguits) i hi ha un altre tipus que es el hattrick perfecte la qual cosa es fer un gol de cap, un amb el peu dret i un amb l'esquerra.  :beer2

PD. no nava jo tan mal encaminat com veieu xDD ^^

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #115 el: 05 de Maig de 2007, 20:56:21 pm »
HOLA A TOTS!

Primer de tot em presento. Potser pel nick alguns ja em coneixereu del fòrum del FutbolPlus, l'únic en què fins ara m'havia registrat. Sóc el Jordi Sunyer, juntament amb el Jordi Gonzalvo i el Sergi Albert ens encarreguem de les retransmissions dels partits de 2a. A per avall al 33. Primer havia enviat un correu a l'amic adrysbd (ell és testimoni que "jo sóc jo") per fer-vos arribar un comentari però, tant per tant, com que és un moment, em registro al fòrum i llestos!  :ostres

Primer de tot. Potser el Navarrog ja ho ha sentit a la retransmissió del Castilla- Màlaga perquè he fet la rectificació. Efectivament he comès una pífia "tremenda" en adjudicar-li a Iván Villanova només 1 gol aquesta temporada a la lliga. N'ha marcat 6. Simplement quan vaig transcriure la llista de golejadors em va "passar per ull" l'Ivan i no el vaig anotar... i d'aquí a pensar que no ha marcat era fàcil! A més, al monitor que teníem al camp del Palafrugell no teníem els rètols informàtics que veieu vosaltres a la pantalla, amb la qual cosa no he pogut rectificar... segur que els informàtics m'haguessin tret de l'error. Per tant, perquè quedi dit i escrit: VILLANOVA HA FET 6 GOLS. No m'ho tingueu en compte  :ejem

Segona cosa, el tema del hat-trick... ja veieu que ha suscitat moltes discussions, ho deixarem aquí. Pel que sembla, originàriament el hat-trick eren tres gols seguits però la gent va començar a utilitzar-ho també per aplicar-ho a tres gols no seguits i així s'ha quedat. Ara, si Òscar Ollés no té la pilota del partit no és hat-trick, és la tradició associada amb fer-lo  :laugh:

Tercera cosa. Aquesta potser m'agradaria parlar-la personalment un dia amb tots vosaltres, a veure si és possible. Heu d'entendre que som TVC, Televisió de Catalunya. De Palafrugell, i de Sabadell, i de Reus, i de Figueres, i de Lleida, i de Barcelona. No podem fer una transmissió "pro" un equip. Per fer una transmissió arlequinada teniu els mites vivents del Sergi, l'Aleix i la Susana a Ràdio Sabadell. Us podem dir per experiència que molta gent se'ns queixa, quan fem transmissions d'equips catalans, que anem en contra dels dos. Sense anar més lluny; als fòrums del Terrassa ens han dit moltes vegades que fem "tufillo" a arlequinat! I ara algú de vosaltres ens qualifica d'egarencs... bé, si hem de fer cas a les normes de la professió, senyal que anem bé. Ara seriosament; puc estar d'acord o no amb moltes coses al voltant de la tele, però una que sí que defensaré "a mort" és que SOM DE TOTS i que no anem en contra de ningú. A més, responeu-me aquesta pregunta: QUIN MOTIU TINDRÍEM PER FER-HO?

Bé, crec que a grans trets és això, jo encara estic per aquí una estona, o sigui que qualsevol cosa que vulgueu comentar us la puc anar responent entre feineta i feineta.

Una abraçada a tots i molta sort!

Jordi S.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #116 el: 05 de Maig de 2007, 21:00:41 pm »
Benvingut Jordi !! espero veure't molt per aqui (ho veig díficil xD)  :xin-xin

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #117 el: 05 de Maig de 2007, 21:04:59 pm »
Bé, intentaré passar-me amb la mateixa regularitat que el fòrum de FutbolPlus, però potser al final no dóno l'abast  :arbit

ferni20

• Visitant
« Respondre #118 el: 05 de Maig de 2007, 21:10:49 pm »
jejejej Benvingut Jordi.
No crec q sigueu de tots precisament... sou del Barça primerament i si sobre una estoneta o bé a perdut el Barça i no us interessa parlar-ne llavors parleu d'altres equips.
Sobre el tema de Villanova és un error q m'he fixat pero q tampoc li he volgut donar importància, errors en cometem tots i sobre el tema Hattrick tampoc remoure-m ara el q és un hat trick. Ara ve, em sembla increible que es parli de " penal rigurós", o de que si no s'arriva a produir el partit hagués pogut tenir un altre caire..... crec q a quedat clar q el Sabadell és més bon equip q el Palafurgell i q potser no 7 però si no es pita el penal doncs 4 o 5 gols cauen igual, no entenc perq voleu negar el q no es pot negar.
Apart d'això tinc q reconèixer q un partit com aquest no és fàcil de retransmetre la veritat, no hi ha massa a dir.
En fi, q no us preocupeu per l'error, i weno sobre els comentaris q es diuen de si el sr. Gonzalvo és egarenc, doncs a veure egarenc no pero q es nota bastant quan un equip no li agrada sigui el q sigui.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #119 el: 05 de Maig de 2007, 21:18:09 pm »
Hola Ferni,

Insisteixo, ja sé que em puc fer pesat, som de tots, i això que comentes crec que no és del tot cert, podem discutir si alguna vegada hi ha "saturació" d'algun equip o no però pel que fa a "l'afició", diguéssim, et prometo que som de tots, i si vols t'ho prometo per l'últim bri de gespa artificial del camp del Guíxols  :Paletas:

Al final del partit, tal com he llegit per aquí que ha dit el Montero, hem continuat convinguent que el penal és rigorós. És a dir, les mans són molt clares, però al jugador del Palafrugell (Pujolar) la pilota li fa un mal bot i li va directe a la mà, si t'hi fixes al replay es queda com amb cara de dir "i ara què faig jo amb la mà". Si vols, també és un penal "*****". Jo crec haver deixat clar a la retransmissió que el Sabadell hauria guanyat amb el penal o sense, però lògicament pel que et deia abans hem d'obrir el ventall a totes les opinions. El tècnic del "Pala" ens deia a la roda de premsa que, tal com han sortit, sense el penal, potser el partit no hagués acabat d'aquella manera. Però en resum; que són opinions i que sense discrepància el futbol no tindria gràcia.

I sobre el que dius del Jordi... jo discrepo, si més no jo no li sé notar això que dius al Jordi, i porto gairebé dos anys fent partits amb ell. Però això li hauries de preguntar a ell, lògicament.

Fins ara!

J.