Autor Tema: PALAFRUGELL - CE. SABADELL  (Llegit 23261 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: PALAFRUGELL - CE. SABADELL
« Respondre #140 el: 05 de Maig de 2007, 23:39:26 pm »
Ah ok, Dagar!

Bé, respecte a la marea arlequinada, vagi on vagi... doncs endavant! Al cap i a la fi estem especulant, no sabem com anirà el tema del playoff, si hi haurà tele o no, però evidentment si és possible retransmetre l'ascens d'un equip català a nosaltres ens agradaria molt...

Ara bé, deixeu-me dir-vos que a vegades tinc una certa sensació, amb moltes aficions, que si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem... espero que aquest no sigui el cas!

J.

personalment que feu partits del play-off de fora perfecte,pero si feu un de casa que sigui en un horari mes normal

ferni20

• Visitant
« Respondre #141 el: 06 de Maig de 2007, 15:51:21 pm »
Ah ok, Dagar!

Bé, respecte a la marea arlequinada, vagi on vagi... doncs endavant! Al cap i a la fi estem especulant, no sabem com anirà el tema del playoff, si hi haurà tele o no, però evidentment si és possible retransmetre l'ascens d'un equip català a nosaltres ens agradaria molt...

Ara bé, deixeu-me dir-vos que a vegades tinc una certa sensació, amb moltes aficions, que si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem... espero que aquest no sigui el cas!

J.

jordi, respecte això que has possat en el últim parràgraf et donaré els motius pels quals no m'agradaria q donguessin els partits del Sabadell del PLAY OFF, ni per tv3 ni per cap canal.
Sabadell és una ciutat on apart d'anar al futbol hi ha molta diversitat de coses per a passar l'estona: bars, cinemes, discoteques, bolera,teatre.... i on per desgracia doncs dels 200 mil i pico habitants que hi ha doncs menys del 10%  de població ( 2000 aficionats) acostumen  a anar a la Nova Creu Alta jornada rere jornada.
El PLAY OFF es jugarà durant el mes de juny, mes en que comença a fer bastanta calor, les platges s'omplen, la gent surt més fora els caps de setmana, etc... apart d tot això la directiva té pensat fer almeys per a la primera eliminatoria del PLAY OFF una jornada económica on tan socis com no socis passarien per taquilla.
Si dsp de tantes "contres" a més a més li sumes la possibilitat de que el partit sigui retransmés pel canal 33, ja em diràs quins aficionats q no siguin socis i q no siguin habituals a la NCA vols que vinguin en una ciutat com la nostra, en el mes de juny i donant el partit per la tele?
Està clar q la NCA tindria un bon aspecte encara q donguin el partit per la tele hi hagi jornada económica pero q dubto molt q passessin dels 5 mil aficionats poguent esser uns 8 o 9 mil. És una proporció gran la d gent q es quedaria a casa o de cap d setmana i veuria el partit per la tele igualment, és per això q no vull q donguin cap partit del SAbadell per la tele.
I sobre els partits d fora d casa, a mi i molts particularment ens aniria molt bé poder-lo  veure en directe pel c33 pero q llavors ja ens podriem oblidar de desplaçaments massius per enlloc on anem al PLAY OFF i això és una cosa q o notarien molt els jugadors, no és el mateix jugar a fora amb 3000 aficionats en contra i 20 del Sabadell, que jugar a fora amb 3000 aficionats en contra i 200 o 300 persones desplaçades a Pamplona o Navarra o on sigui ( weno si és més aprop potser serien 500 o més les que i anessin) q es farien notar moltíssim i donaria un colorido arlekinat increible per pocs q fossin.
Tal com he dit anteriorment, em d mirar per l'equip i no per nosaltres, hi ha mi potser m'aniria molt bé veure un partit d anada o d tornada del PLAY OFF nostre a casa assegut davant la tele amb un wisky al costat pero q a l'equip li interessa més q vinguin aficionats juguem on juguem, és com estan acostumats tota la temporada i no s'els pot fallar ( i qui sap, si és un desplaáment no massa llunyà doncs jo mateix tmb i aniria potser).
Crec q a quedat clar el perq no vull la tele en els nostres partits d PLAY OFF, no t'ho prenguis malament, pero ens juguem molt com per a donar el plaer a tot Catalunya d veure el PLAY OFF del Sabadell  desde casona.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #142 el: 06 de Maig de 2007, 16:52:06 pm »
Benvingut al foro Jordi, la veritat que es d'agrair que et registris en aquest forum, després de que mes o menys "et posem a parir" jeje, jo el primer. la veritat es que jo em vaig indignar amb el numero de vegades que veu dir lo del penal, que per mi es penal com una casa, el jugador del Palafrugell fa el moviment del braç perque Roberto no remati. ja se que no teniu cap motiu per anar en contra nostre, o això espero, pero quan un es posa davant del televisor a veure al seu equip sempre es veuen fantasmes on posiblement no n'hi han, el meu pare esta indignat amb els del plus pk diu que son merengues i un colega merengue esta indignat amb els mateixos i els tilda de cules ... o sigui tothom s'ho mira amb una mica de forofisme. en fi gracies per les teves respostes i perdo si te pogut cabrejar en alguns dels missatges posats durant el partit.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

CNS7

• Visitant
« Respondre #143 el: 06 de Maig de 2007, 17:39:59 pm »
Increible victoria del CE Sabadell , 1 - 7  :icon_exclaim: :icon_exclaim: :clap :clap

Feliciats a la part que us pertoca.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #144 el: 06 de Maig de 2007, 22:16:38 pm »

Una victòria impresionant.  Per molt desmotivat i destrossat que estigués el rival, avui dia sempre és MOLT DIFICIL, marcar una xifra de 7 gols en camp contrari, perquè vulguis o no sempre és baixa el pistó.

Es un resultat de prestigi i un cop d´autoritat. A més a més d´una bona inyecció no solsament de moral, sinó també de diferència favorable de gols, que ens pot ésser molt útil de cara a un possible empat a punts amb el Gavà, que tant podria ésser pel 2on. lloc com pel 3er.

El que puc certificar és que en els 37 anys que porto seguint al Sabadell, és la victòria més contundent que s´ha aconseguit en camp contrari.  Els precedents més propers són;

Avilés Industrial-Sabadell     0-5    Segona B  (83-84)
Real Murcia-Sabadell            1-5    Segona B   (94-95)
Girona-Sabadell                    2-5    Segona B  (2004-05)
Mollerussa-Sabadell             0-4     Segona A   (88-89)

Per tant, el resultat d´ahir, amb tots els "peros" que s´hi vulgui posar, té un valor HISTORIC.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #145 el: 06 de Maig de 2007, 22:26:54 pm »
victoria dedicada

a tota la gent que deia que aquest equip no sap guanyar holgadament
a tota la gent que diu que no tenim equip per fer play off
a tota la gent que diu que no el guanyarem
a tota la gent que xiula a la nova creu alta cuan fem 2 pases malament
a tota la gent que critica als jugadors
a tota la gent que diu que el entrenador es un cagat
atota la gent que no creu en un equip, que de 35 partits na guanyat 22, sen el equip que mes partits a guanyat del grup, i tambe el que mes gols ha marcat
a tota la gent que desconfia per perdre contra reus i girona ( gol en fora de joc, i error del nostre porter, els 2 gols )
a tota la gent que no senrecorda que el girona en el seu camp ens va guanyar c una pasaban 2 mintus del temps, i que ni de bon tros va ser just

i finalment, a tota la gent que cuan es perd un partit per 0-1 en un error puntual despotrica dels jugadors, entrenadors i hasta els presidents, pero cuan es guanya per 1-7 a un camp de fora, en lloc de felicitar a uns jugadors i entrenador que no han tret el peu del acelerador en tot el partit tot i el resultat, el que fan es treure merit a la victoria, i dir que el palafrugell esta enfonsat, que no te cap merit guanyar 1-7

va por ustedes

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #146 el: 06 de Maig de 2007, 22:35:19 pm »
Bé, no ha estat Toni Mora pero sí Ollés, jejejeje! Tant se val, s'ha guanyat i amb ganes, que és el que ens faltava!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #147 el: 06 de Maig de 2007, 23:21:49 pm »
Hola companys,

Sobre el que diu Ferni, entenc la teva opinió i l'accepto. Però després que no vingui ningú dient "per què no fem", perquè és el que comentava ahir, sovint tinc la sensació que si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem. Espero que ho entenguis.

I sobre el que diu Pipo, ho subscric tot excepte el tema del penal...  :paret (que pesats que som!)  :Paletas: T'ho dic de veritat, quan comentes això de les transmissions, jo no ho hauria explicat millor.

J.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #148 el: 06 de Maig de 2007, 23:28:13 pm »
El penalt, és un penalt *****, però des de la posició de l'àrbitre es podia haver apreciat com que el jugador s'apropava la bola cap al cos. Per a mí, és un penalt pitable, sense expulsió, perquè no hi ha mala fé, però hi hauria algun àrbitre que no l'hagués pitat i ningú s'estaria estirant dels pels.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #149 el: 07 de Maig de 2007, 00:10:35 am »
victoria dedicada

a tota la gent que deia que aquest equip no sap guanyar holgadament
a tota la gent que diu que no tenim equip per fer play off
a tota la gent que diu que no el guanyarem
a tota la gent que xiula a la nova creu alta cuan fem 2 pases malament
a tota la gent que critica als jugadors
a tota la gent que diu que el entrenador es un cagat
atota la gent que no creu en un equip, que de 35 partits na guanyat 22, sen el equip que mes partits a guanyat del grup, i tambe el que mes gols ha marcat
a tota la gent que desconfia per perdre contra reus i girona ( gol en fora de joc, i error del nostre porter, els 2 gols )
a tota la gent que no senrecorda que el girona en el seu camp ens va guanyar c una pasaban 2 mintus del temps, i que ni de bon tros va ser just

i finalment, a tota la gent que cuan es perd un partit per 0-1 en un error puntual despotrica dels jugadors, entrenadors i hasta els presidents, pero cuan es guanya per 1-7 a un camp de fora, en lloc de felicitar a uns jugadors i entrenador que no han tret el peu del acelerador en tot el partit tot i el resultat, el que fan es treure merit a la victoria, i dir que el palafrugell esta enfonsat, que no te cap merit guanyar 1-7

va por ustedes

Sobretot li dedico al GONZALBO, que es foti aquest "entès del futbol".
Senyor Sunyer, entenc que el defensi perquè és el teu company de feina però tothom que ha vist el partit per la tele m'han dit que era evident que no li feia molta gràcia el resultat.
Segons m'han dit el Gonzalbo va comentar que amb el gol del Palafrugell tenia possiblitats de refer-se i remontar, quan és evident que de cap manera pot ser així.
És com si diguès que el Nàstic pot remontar un 0-4 al Barça, Madrid o Sevilla pel simple fet de marcar un gol. És de tocapilotes, així que es quedi a TV3 però que no ens torni a narrar cap partit.

Vaja, que TV3 segueixi amb els recitals dels entesos del futbol com Reixach que diu unes quantes bestieses també.
Honor al Sabadell

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #150 el: 07 de Maig de 2007, 00:19:56 am »
Grimber,

Primera cosa, si "dius que t'han dit" crec que ja no anem bé, perquè jo et puc dir que un forero m'ha dit que l'altre li ha dit que hi haurà 2.000 persones al pròxim desplaçament del Sabadell i no serà cert. Per tant, crec sincerament que el millor és que puguis veure la retransmissió i analitzis per tu mateix. Veuràs que en cap moment el Jordi va dir això.

En segon lloc, el tema de "senyor" no cal, que molts jugadors de l'actual plantilla del Sabadell em superen en edat (Xavi Roca, Juanje, crec que també De Navas, José Mari...).

I en tercer, aquesta tarda a Badalona he parlat amb el Jordi i us puc jurar que ha "flipat" quan li he traslladat els vostres comentaris. Ja vaig comentar en un post anterior que el fet que hagi entrenat el Terrassa no el converteix en egarenc... "por un gato que maté, matagatos me llamaron", sona una mica a això, i així m'ho ha confirmat. I, d'altra banda, dit amb carinyo,  ;D no m'has de traslladar a mi la petició que no transmeti cap més partit del Sabadell, en tot cas als que manen aquí, i jo no sóc d'ells. Ara bé, no crec que vulguin prescindir d'una persona que ha fet més anys d'entrenador de futbol a Segona B, i a Tercera, que molts foreros i jo mateix junts.

J.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #151 el: 07 de Maig de 2007, 00:33:22 am »
jordi ahir mentre veiem el partit i feiem aqui al foro comentaris nosaltres tambe flipavem amb els comentaris del gonzalvo,podra dir el que volgui pero els comentaris son els que son,es mes segur que tv3 te la cinta del partit no? doncs li recomano que la miri i no flipara amb el que li has dit,personalment no volia dir-ho pero la vena d'ex-entrenador del terrassa li surt i en continus comentaris,i curiosament tots en demerit nostre,jordi siusplau que es miri la cinta del partit i despres et digui si segueix flipant amb el que diem aqui dels seus comentaris

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #152 el: 07 de Maig de 2007, 00:36:48 am »

Molt bé, ja li ho faré arribar, però encara que no em volgueu creure insisteixo en el que he dit i, en aquest sentit, el comentari que ha fet abans el Pipo el trobo molt encertat. I toooooorno a insistir: penseu que no fem només el Sabadell, que tenim dos equips catalans al davant i que depèn de com plantegis les coses els "contraris" (vostres en aquest cas) també es poden ofendre. La línia és molt prima i fàcil de trencar.

(Ara m'agradaria que l'històric forero xac també pugués dir-hi la seva, amb molta més autoritat que jo, és clar, en aquesta qüestió).

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #153 el: 07 de Maig de 2007, 00:44:30 am »
Per cert, un petit apunt (per això el poso en missatge a part), si us sembla, quan vulgueu comentar altres coses amb mi que no siguin referents al partit Palafrugell- Sabadell podeu obrir un post en alguna altra línia (la de futbol, p.e.? sempre que els administradors ho acceptin, clar), ja m'hi aniré apropant periòdicament (de la mateixa manera que al FutbolPlus hi ha el "Post del FutbolCat" i el "Post dels partits televisats" i aquests sé que són els "meus").

Gràcies!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #154 el: 07 de Maig de 2007, 00:48:56 am »
Si , estaria molt be crear un post per parlar amb tu d'altres coses que no siguin del partit  :laugh: entre tots et farem soci del Sabadell i acabaràs cantant els gols del nostre equip amb mes força que mai jejeje  :xin-xin per cert tu de kin ekip ets? si es pot dir
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #155 el: 07 de Maig de 2007, 00:58:36 am »

Ostres, és la primera vegada que m'ho pregunten... t'ho dic en sèrio!  :yes:

Resposta: Pipo és al Sabadell el que Jordi S. és al... (algú de per aquí ja ho sap). També tinc una simpatia (bé, en sóc seguidor) per la Fiorentina i per l'Sporting de Lisboa. Amb un altre arlequinat com és el Toni Padilla, del diari El 9, ja hem tingut alguna "batalla dialèctica" com a tifoso que és ell del Pisa  :anims

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #156 el: 07 de Maig de 2007, 01:05:57 am »

Ostres, és la primera vegada que m'ho pregunten... t'ho dic en sèrio!  :yes:

Resposta: Pipo és al Sabadell el que Jordi S. és al... (algú de per aquí ja ho sap). També tinc una simpatia (bé, en sóc seguidor) per la Fiorentina i per l'Sporting de Lisboa. Amb un altre arlequinat com és el Toni Padilla, del diari El 9, ja hem tingut alguna "batalla dialèctica" com a tifoso que és ell del Pisa  :anims

jordi jordi que mes d'un cop ja has dit que ets del guixols jejeje

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #157 el: 07 de Maig de 2007, 01:07:57 am »
Doncs ja està! No era tan difícil eh...  :anims

Per cert que avui hem perdut amb el Canovelles 1-0 i tornem a caure de la zona de promoció, però bé, com canteu vosaltres, "a primera (catalana) Guíxols, a Preferent Guíxols, a Regional Guíxols..."  :D

Sincerament crec que és IMPRESCINDIBLE que tothom tingui com a primer equip preferit el del seu poble o ciutat, sigui un històric com el Sabadell o un equip més modest com el Guíxols (tot i que fundat el 1914 eh!!!)  :beer2

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #158 el: 07 de Maig de 2007, 01:13:08 am »
Doncs ja està! No era tan difícil eh...  :anims

Per cert que avui hem perdut amb el Canovelles 1-0 i tornem a caure de la zona de promoció, però bé, com canteu vosaltres, "a primera (catalana) Guíxols, a Preferent Guíxols, a Regional Guíxols..."  :D

Sincerament crec que és IMPRESCINDIBLE que tothom tingui com a primer equip preferit el del seu poble o ciutat, sigui un històric com el Sabadell o un equip més modest com el Guíxols (tot i que fundat el 1914 eh!!!)  :beer2

i tant aqui ens deixem enlluernar per tot lo mediatic i barça madrid i no veiem(veuen) res mes,en aquest pais falta seguir l'exemple d'anglaterra on la gent es de l'equip de la seva ciutat i no dels grans,al contrari que esta mal vist si no ets de l'equip de la ciutat(el mateix que aqui)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #159 el: 07 de Maig de 2007, 01:15:27 am »
Bueno de fet alguns del forum miren malament a alguns altres pq a part del sabadell tb simpatitzen amb algun gran...  :ejem