Va calmensa una miqueta tots, ningú farà canviar d'opinió a ningú...jo personalment com ja sabeu tots, no m'agrada el barça, però EM VA AGRADAR, era del barça com el que més...també del sabadell, pero en menor mesura, ara al barça no el puc ni veure...i ho he explicat més d'una vegada...i no penso tornar-ho a explicar, però una cosa tots em de tenir clara, al menys tots els arlekinats encara que també siguin en part del barça..."el barça NO ÉS catalunya", en canvi si que podem dir..."el barça SI QUE ÉS de catalunya", crec que la cosa canvia i molt, i per desgracia més de la majoria dels culés, pensen en que "el barça ÉS catalunya", i això tothom amb una mica de sentit comé i deixant de banda el "fanatisme" (en aquest cas el fanatisme culé) podria dir que si que es veritat que el barça està a catalunya (com el Lepanto, per exemple) però que el barça NO és catalunya, perquè per començar "catalunya" en sí està per sobre del futbol i de l'esport en general, encara que a vegades alguns polítics ho deixin a entre veure...
Salutacions! i Benvingut David al fòrum!