Autor Tema: aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu  (Llegit 25169 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
  • Gènere: Masculí
Re: Incompatibilitat històrica....
« Respondre #80 el: 16 de Febrer de 2007, 09:41:29 am »

Jo sóc BLANC-I-BLAU, encara que durant uns dies, espero que pocs, usaré aquest compte, per raons tècniques de tipus informàtic.

En relació al tema que es comenta, voldria exemplificar-lo de la següent manera;

El futbol català és com un gran aqüari on hi ha un peix molt gros i d´altres de petits, de diferent tamany.  Mentre el peix gros es manté dintre d´unes dimensions, els demés peixos poden més o menys circular per l´aqüari.  En canvi, quan es sobrealimenta i aumenta massa de tamany, bloqueja completament la circulació dels demés peixos i ofega totalment l´espai......  Es això el "gran repte"?....   Que vol diraixò?.  Que les grans èpoques del Barça, han tingut la seva correspondència en una decadència de la resta del futbol català, que en el cas de Sabadell podria mostrar-se en alguns exemples;

1) A la temporada 1992-1993, el Barça de Cruyff es passeja per la Lliga i el Sabadell baixa a Segona B i després a Tercera als despatxos.

2) La primera època de Cruyff com a futbolista (per cert, excelent jugador), coincideix amb el descens del Sabadell a Tercera a la Temporada 1974-75.

3) A la temporada 2005-2006, el Barça guanya Lliga i Champions.  Sobren comentaris sobre la trajectòria i destí del Sabadell....

Massa casualitats, no?....   Per contra;

1) L´ascens el Sabadell a Primera a l´any 1986 coincideix amb un decliu del Barça posterior a la pèrdua de la final de Sevilla.

2) La llarga estància del Sabadell a Primera als anys 60, coincideix en un periode en que el Barça ni tan sols compte en la lluita real per la Lliga.  Una mica a l´estil del que passa ara amb el Getafe i un enfosquit Real Madrid.

I si, es pot tenir simpaties per els dos equips, però a mi al menys em costa entendre que el mateix que el Sabadell va abandonar la Segona A després de perdre a Marbella 4-1, es pugui estar eufòric celebrant aquella mateixa nit, la tercera Lliga del Cruyff....

I en quan a la pancarta, possiblement no pinta res al camp, però és una expressió llògica de "pataleig" davant de molts desprecis i prepotència de molt "culés" de Sabadell, com aquí s´ha comentat sobradament.   Tot i això, recomano interpretar la pancarta sense "filies" ni "fòbies", sinó amb sentit del humor, que això sempre és molt bo i necessari.

,

L'has clavat

:clap2  :clap2  :clap2
SANGUI

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
Re: PANCARTA BARÇA IS NOT CATALUNYA
« Respondre #81 el: 16 de Febrer de 2007, 09:48:27 am »
amb tots els meus respectes i reconeixent l'influència del Barça... limitant la massa social del Sabadell,
el lligam entre els resultats esportius pot resultat una miqueta (i q ningú s'enfadi) demagògic. Aquesta correlació de casualitats es podria establir amb molts més equips i això no significaria res  :smart:
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #82 el: 16 de Febrer de 2007, 10:28:30 am »
A  veure companys  una mica de tranquilitat, cadasqu pot posar la pancarta qui vulgui sempre que no ofengi a ningu.Despres esta las simpatias que cadascu tingui per un o altre club apart del sabadell,pero no mesclem les coses ,a catalunya els aficionats de madrid no mes podian anar a veure al madrid a sarria i a la novacreualta i ara a lleida i tarragona pero aixo es logic no aniran al nou camp pero aixo no vol dir que el sabadell sigui filial de ningu i respecte al barça es normal que tambe hi hagi gent arlekinada que tingi algo de rabia perque una cosa esta clara part de culpa que el sabadell no sigui mes gran es per la nostra cercania amb barcelona per que no cal que us recordi quans socis del barça son de la ciutat de sabadell per aixo dic que no mescleu les coses son molt mes sencilles de lo que sembla ,l,unic important ara es estar amb el nostre club que esta pasant un moment dificil de la seva historia y sobre tot animeu a la gent del vostre entorn que s,animi i passi a formar part d,aquesta gran familia arlekinada,sumar i no dividir aixo tenin que fer entre tots.SEMPRE AMB TU SABADELL. :scut

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #83 el: 16 de Febrer de 2007, 13:44:16 pm »
la portareu al mini estadi?

yo me situo en la NCA al lado de la pancarta y conozco al k la lleva, y si, seguramente k si va la llevará... Aunk ya se lo preguntaré este domingo...

:beer2

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #84 el: 16 de Febrer de 2007, 20:20:06 pm »
Jo tinc molt respecte pels arlequinats que simpatitzen també amb el Barça, però que van a la Nova Creu Alta cada setmana i senten verderament el club. Ara ve, no me'n mereixen cap tots aquells que diuen que són dels dos equips però que es traguen tots els partits del Barça per la tele i del rival del Sabadell se n'enteren el dilluns llegint el resultat al diari. I com que aquests últims són la majoria, a mi el Barça no em pot caure de cap manera simpàtic.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #85 el: 17 de Febrer de 2007, 12:58:24 pm »
Al miniEstadi no creo k tenga ***** a llevarla...
« Darrera modificació: 17 de Febrer de 2007, 14:00:02 pm per X-Men Foc »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #86 el: 17 de Febrer de 2007, 13:46:57 pm »
Us aneu una mica del tema...   :-X
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #87 el: 17 de Febrer de 2007, 15:30:51 pm »
Jo tinc molt respecte pels arlequinats que simpatitzen també amb el Barça, però que van a la Nova Creu Alta cada setmana i senten verderament el club. Ara ve, no me'n mereixen cap tots aquells que diuen que són dels dos equips però que es traguen tots els partits del Barça per la tele i del rival del Sabadell se n'enteren el dilluns llegint el resultat al diari. I com que aquests últims són la majoria, a mi el Barça no em pot caure de cap manera simpàtic.

Me lo puedes explicar, es que soy hispano parlante y no te entiendo, "yo también te quiero".   saludos                                :ko  :P   :D  :yes: ::)   :icon_idea:   :icon_question:     :balla   :balla   :balla   :balla
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #88 el: 18 de Febrer de 2007, 15:34:03 pm »
si partim de la base que aquesta persona que a fet la pancarta anava  a la rambla a celebrar lligues del barça ya esta tot dit ademes es un personatge acollonant i flipant que senva d'un extrem a un altre es bon xaval pero no es controla gaire
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #89 el: 18 de Febrer de 2007, 17:32:38 pm »
segur que la pancarta es del del dani, aixo es evident el barça no es l'unic club de catalunya pero amb el barça o sense anem al camp molta gent, hi han molts socis del sabadell i del barça que compartim  el seguiment amb el sabadell i el barça primer el sabadell esta clar pero treu la pancarteta aquesta perque no pinta res saps i ademes el culers arlequinats ens sentim insultats, fes una del pericus que dien terrassa terrassa cuan coincidim pensa una mica

Visca la democracia i la llibertat de expressió. Que jo sápiga la pancarta reflexa una opinió no un insult.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #90 el: 18 de Febrer de 2007, 19:42:55 pm »
Avui l'hem tornada a veure!  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #91 el: 18 de Febrer de 2007, 22:43:59 pm »
si partim de la base que aquesta persona que a fet la pancarta anava a la rambla a celebrar lligues del barça ya esta tot dit ademes es un personatge acollonant i flipant que senva d'un extrem a un altre es bon xaval pero no es controla gaire

Avui he parlat amb el Dani i M´HA DESMENTIT TOTALMENT que mai hagi celebrat cap lliga del Barça.
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #92 el: 18 de Febrer de 2007, 23:00:32 pm »
asi? jajaja erem uns cuants amb el dani , quina mala memoria te  deixem el tema perque el dani es bon xaval amic meu ya parlare amb ell la gent que el coneix ho sap d'aquella epoca  mai et pots arrepentir del teu pasat i menys per cosas de futbol
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #93 el: 20 de Febrer de 2007, 18:30:28 pm »
Yo estoy totalmente de acuerdo con la pancarta porque no ofende a los culés sino que solo dice que el barça no es Cataluña ( hay muchisimos mas equipos catalanes que por desgracia no cuenta para el Barça ni para Joan Laporta.)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #94 el: 21 de Febrer de 2007, 01:32:32 am »
si partim de la base que aquesta persona que a fet la pancarta anava a la rambla a celebrar lligues del barça ya esta tot dit ademes es un personatge acollonant i flipant que senva d'un extrem a un altre es bon xaval pero no es controla gaire

Avui he parlat amb el Dani i M´HA DESMENTIT TOTALMENT que mai hagi celebrat cap lliga del Barça.

yo era unio de los que iba con el y se de dos mas que tambien venian ese dia con nosotros aparte de marc y si que fue estuvimos en la rambla
visca el sabadell

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #95 el: 22 de Febrer de 2007, 02:08:21 am »
 Després de l´entrevista al cara a cara del Diari de Sabadell i de la polémica i la controversia que ha provocat el famós lema i la pancarta al Estadi del Far$a is not  Catalonia de la qual en som responsables el Dani i jo mateix,vull aclarar els següents punts:  El lema de la pancarta NO ES OFENSIU NI ES CAP INSULT a cap seguidor del Far$a.El Barça NO ES CATALUNYA,NI HO HA SIGUT NI HO ES, NI HO SERA MAI,simplent es un gran monopoli on tot hi val per aconseguir certs beneficis polítcs -molt allunyats del món de l´esport-fins el punt de que molta gent,sobretot de can fanga,no entenen que es pot ser català i no del far$a o català i no nacionaliste,per posar un exemple. Catalunya no comença al Tibidabo ni acaba a Montjüic i el far$a no té l´exclusiva de la catalanitat absoluta.Per una altra banda,dir que la pancarta es seguirà penjant a l´Estadi, i més després de les mostres massives de recolzament rebudes per un 80% més o menys d´arlekinats,els quals entenen i recolzen un lema que no només és vàlid a Sabadell,sino a qualsevol indret del nostre país.Per últim felicitar la iniciativa d´afeccionats i socis del RCD Espanyol de col.locar a les graderies del Olímpic de Montjüic una pancarta amb el lema "CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB".                   RESISTENCIA ARLEKINADA.VISCA LA LLIBERTAT D´EXPRESSIO.       
VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :scut :bandera :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #96 el: 22 de Febrer de 2007, 03:07:49 am »
D'aqui dues setmanes espero veure-la en el Mini Estadi  :ok que allà fara molt goig  :visca
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #97 el: 22 de Febrer de 2007, 13:10:26 pm »
Sí, la nostre intenció es portar-la al Mini Estadi, sino la gran, una altre més petita que també vàrem portar a Reus,i crec que va tenir una bona acollida per part de l´afició local,cosa que ja sabem que no passarà a can fanga amb els quatre pixapins que van a veure el filial.Salutacions :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #98 el: 22 de Febrer de 2007, 15:37:26 pm »
El tema es tan vell com ho son els dos club. Jo soc del Sabadell i prou. Crec que el Barça perjudica al Sabadell i la resta de club de Catalunya. Peró això no vol dir que el Barça ens tingui mania ni que siguin males persones. I si hi ha un pastis i ells aconsegueixen una part més gran que els demés, doncs chapeau per a ells. Si jo pogués aconseguir el mateix pel Sabadell, tb ho faria.

Pel que fa a les pancartes, que es veuen en algun camp de futbol català del tipus "Barça is not Catalunya" o "Catalunya més que un club" jo les suscrebeixo, peró entenen que no van dirigides al Barça, ja que tenen tot el dret de ser tan gran com volguin, sino a unes institucions politiques i medis de comunicació que en teoria haurien de ser neutrals, i per mi mai no ho han sigut. Sempre he posat l'exempre que podem comparar el Sabadell amb aquell sastre, que es guanya la vida pencant com una formigueta i al costat de casa seva, les institucions donen totes les facilitats perque hi posin un gran superficie o un Corte I... i li fa mal.

Podriem explicar mil batalletes amb putadetes que ens han fet durant l'historia el Barça, però que crec qualsevol tb pot explicar les vegades que ens han donat un cop de mà (d'aquestes segones només ho imagino pq no em ninguna al cap) el que fa que sigui una discusió estéril.

Fa ràbia que aqui a Sabadell hi hagi gent que passi del Sabadell i sigui del Barça o del Madrid. però per contra coneixem a gent que es del Sabadell, i son de Madrid, de Salamanca o de les Canaries, o veiem com ve a NCA gent de Vic o de Matarói això tb ens omple d'orgull.

En definitiva, que les pancartes estan be, si son per exigir el que es nostre, pero no si son per fer el ploricó devant el Barça

Visca el Sabadell!!!!!
SANGUI

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #99 el: 22 de Febrer de 2007, 15:39:11 pm »
si ja m'enrecordo de la de Reus, em vaig guardar la foto perque hi surto jo  :xin-xin
http://img507.imageshack.us/my.php?image=191106afisaba1ug7.jpg  :reverencia2
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa