Autor Tema: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. canviat  (Llegit 13747 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: URBASA II + ... CAIXA SABADELL !!! BUSTOS FOR PRESIDENT
« Respondre #20 el: 11 de Maig de 2007, 23:15:52 pm »
todo eso esta muy bien pero recuerda que ese dinero es dinero PRIVADO y las empresas PRIVADAS  invierten donde ellos creen que sacaran mayor partido, ¿por que una empresa privada invierte en ciudades? por que el ayuntamiento les facilita las cosas¿a canvio de que? solo tienes que pensar en MARVELLA y la especulacion urbanistica, asi que la unica conclusion que saco de todo eso es que los intereses siempre estan por encima del ciudadano (sobre todo en politica) y que un ayuntamiento no es tan bueno como puede parecer, si las empresas privadas invierten es por que todos sacan tajada.
en definitiva todos son unos malditos mafiosos.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re: URBASA... promocionant el manresa ...??
« Respondre #21 el: 11 de Maig de 2007, 23:19:30 pm »
panso tio...

no soy del PP ni en pintura, no flipes...

es un decir, o no lo has pillado ??

si hay quien hay en el gobierno de sabadell, es por la politica populista que se hace con un tipo de gente que no sabe bien que vota y por que.

pero bueno, en 10 años veras como ciudades que nunca dirias le pasaran la mano a sabadell. eso es lo que a mi me **** !! pero si a vosotros os esta bien...

Desconnectat eljkaer_larssen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #22 el: 11 de Maig de 2007, 23:19:37 pm »
Kitanovsky, tu no pots insultar lliurement a Sabadell dient que és una m**** i una porqueria,
lo teu és gravíssim ,
És més, és que jo et nombrava persona non grata d'aquesta ciutat. M'agrada molt aquest forum i quasi totes les persones que aquí participen, i no acostumo a escriure, però avui la indignació que he agafat veien el que tu escrius m'ha superat. AIXÒ ÉS UN FÓRUM DEl CE SABADELL. Estas insultant a la ciutat, estas insultant al nostre alcalde escollit democràticament, per deu¡¡¡¡ comparant-nos amb Marbella, insultant a la majoria de la població d'aquesta CIUTAT que van escollir democràticament.
T'asseguro que no tens ni punyetera idea del que estas parlant, no sé si ets un id****  o un demagogo sense coneixements. Et podria debatre un a un tots els punts dels que parles i desmontar-te tot el que dius. Si no ets de Sabadell i passes de la política de Sabadell, perquè opines amb aquest desconeixement,.. o potser tens algun interès que no expliques.
Aneu al tanto amb aquests benvinguts i elogiats empresaris que marxen de Sabadell, que de moment entren per la porta gran construint un nou estadi perquè a lo millor us queda Manresa com un "solar",
sinó informa't una mica, xato. No t'has preguntat perquè marxen de Sabadell? Ahhh sí, perquè estan aburrits d'aquesta ciutat......ja, ja, ja.
Bé, et desitjo que us facin un camp ben maco, que pujeu l'equip... i t'entretinguis a casa teva i deixis de venir per Sabadell, ja que gent com tu, que menteix, difama, increpa, i distorsiona les realitats, aquí jo personalment no les vull a prop.
Tu deus ser de l'entorn que parla Moya, no?
I t'asseguro que no voto al Bustos.

Salut J.S.
« Darrera modificació: 11 de Maig de 2007, 23:59:31 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #23 el: 11 de Maig de 2007, 23:22:27 pm »

tu piensas lo que ellos quieren que pienses...

"por que invierten allí?"

pero deberías pensar tambien esto...

"por que no invierten aqui ?"

y te darias cuenta de bastantes cosas. hay gente que quiere mucho al sabadell y que meteria pasta para sacarlo de donde está...  pero simplemente: NO LES DEJAN.

que quien no les deja...?  quien domina el club.
quien domina el club?  la fundación quizás...
quien hay dentro de la fundación?     ejem...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 11 de Maig de 2007, 23:25:01 pm »
Kita, ho sento, però em sona a teoria de la conspiració, i sobre una de les coses que dius m'agradaria afegir alguna cosa més.

Dius que amb el PSC a l'ajuntament, el Sabadell no està a primera. A cas ho estava quan ell va entrar? Perquè que jo recordi, fa 8 anys, primera legislatura de Bustos a l'ajuntament, el Sabadell ja estava a Segona B...

Parles com si a Sabadell tot fos perfecte fins que el tirà Bustos va arribar i va sotmetre la ciutat al caos constant, un Bronx on es blanqueja diners constantment, on no s'inverteix, una ciutat tercermundista, on anem en bicicleta, ens pugem als arbres com els micos, fos una anarkia o què se jo.

Només dic una cosa: NI UNS SON TAN BONS COM SEMBLEN, NI ELS ALTRES SÓN TAN DOLENTS COM SEMBLEN

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 11 de Maig de 2007, 23:30:37 pm »
kitanovsky company pots dir que falten infraestructures,pots dir que falta inversions en pavellons o espais esportius que es veritat...........p ero dir que la ciutat de sabadell es una***** ,noi aqui et pases 2 pobles,per cert si dius que fas politica a manresa doncs dedicat a arreglar "el cor de catalunya".....que els sabadellencs ja arreglarem la nostra ciutat(i no puc ni veure al bustos)...i per cert no crec que el problema de sabadell sigui el bustos,jo diria que anem 20 anys atrasats i que jo sapiga el bustos no estaba d'alcalde
« Darrera modificació: 11 de Maig de 2007, 23:59:56 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #26 el: 11 de Maig de 2007, 23:32:13 pm »
flipa tiu...

sóc de ripollet pero es com si fos de sabadell ja que he estat allà des de ben petit. manresa? hi sóc gràcies a l'especulació immobiliària i els preus de sabadell.

sobre la paraula "m****", dir-vos que no és un insult, sino un calificatiu negatiu. si no sabeu de llengua, estudieu.

ara, si us agafeu al calificatiu i no voleu veure l'essència del missatge, només dir-vos que en aquesta vida sereu simples pagadors d'impostos i currantes mileuristes. si entens el que vol dir aquesta frase be, sino que us vagin molt be les coses en aquesta vida...

es sabadell una m**** ?  no, es la ciutat que m'ha vist creixer i que estimo, molt abans que manresa o barcelona. ara, l'estan deixant feta "trizas" (canviarem el calificatiu per una paraula que vol expresar el mateix)?  ...

tu creus en serio en la democracia? jo si, pero no existeix. es una utopia. sino m'explicaras per que el bush (escollit democraticament) ha fet el que ha fet -democraticament, es clar- a extrem orient.  o m'explicaras per que el PP, escollit democraticament, ha pres les terres a molts valencians a canvi de pràcticament res democràticament. democracia es aixo... una farsa !!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #27 el: 11 de Maig de 2007, 23:35:25 pm »
adry, no he dit res del que dius.

es cert que a tot arreu es couen faves...   pero aquestes faves comencen a fer olor.

ara, ben cert es que NO HI HA MILLOR CEC QUE EL QUE NO VOL VEURE !!
o el qui no li deixen ??

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #28 el: 11 de Maig de 2007, 23:41:53 pm »
jo personalment penso que estas cegat amb el bustos(o psc) per cert diguem tu quin partit politic pujara el sou minim interprofesional per sobre dels famosos 1.000 euros i el voto amb els ulls tancats,per cert ja que tu interpretes,jo tambe ho faig i tu parles com un burges adinerat de convergencia i unio,i company cadascu te uns ideals i pensa diferent pero hem de respectar,i el teu ultim misatge no el trobo del tot encertat,per mi el problema no es el que dius(que en moltes coses tens rao) es la forma que les dius i es poden malinterpretar facilment,de fet ja ho veus que es aixi :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #29 el: 11 de Maig de 2007, 23:51:28 pm »
ja dagar, pero cada un interpreta les mateixes coses de diferents formes, en aquesta vida. suposo que de la millor forma que sap fer, pero justament aixo condiciona el teu futur i que et prenguin mes o menys el pel.

d'adinerat ja m'agradaria...   pero de currante, mare de déu de les hipoteques... i per 23 anys mes !!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 12 de Maig de 2007, 00:03:45 am »
Kitanovsky, et perden les formes.

Sabadell ha perdut molta pistonada, i en això estem i estarem d'acord, però dir que Sabadell és una m**** em sembla una mica fort. Almenys tenen una cosa que es salva... el CE Sabadell!!!!

I per cert... el meu germà és empresari, i està fins als collons de l'ajuntafems de Sabadell. S'està plantejant plegar veles a Sabadell i traslladar l'empresa a Polinyà, Terrassa o Santa Perpètua.

Una ciutat no viu només d'imatge, i els que hi viuen, encara menys...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #31 el: 12 de Maig de 2007, 00:05:58 am »
no em perden les formes, es perden per una sola paraula.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 12 de Maig de 2007, 00:08:26 am »
no em perden les formes, es perden per una sola paraula.

Bé, a vegades ens perd una paraula, això si...

Per cert... t'has donat una volta últimament per els camps de fútbol de Sabadell? Donen PENA! No donen despesa, perquè son de Manteniment 0!!!!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #33 el: 12 de Maig de 2007, 00:21:01 am »
Nomes donen pena?  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat eljkaer_larssen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #34 el: 12 de Maig de 2007, 00:29:01 am »
Kitanovsky i...continues.

T'estàs quedant sol...i definitivament ets de l'entorn.

Informa't una mica:
Els que vam donar les accions del Sabadell, estem mooooolt contents, ja que així no vindran desamprensius com tu o com els que tu defens a ficar el nas.
Sabies que la Fundació de l'Esport Sabadellenc
ha donat (ho acabo de mirar) 300.000 euros a les entitats de la ciutat, capital que ha vingut de empreses de molt prestigi de la ciutat, i als que tu insultes.
El vicepresident no és el tiet, com tu dius sinó el Sr. Josep Ayuso i tots els membres de la directiva són empresaris molt respectats de la ciutat i és una Fundació oberta a tothom.
I si això no ho saps, que està publicat a tot arreu, la resta de dades que dones no em serveixen, potser tampoc són veritat.
A sobre dius que ets de Ripollet i vius a Manresa perquè aquí no pots pagar un pis pels elevats preus, saps que quan la ciutat te més qualitat de vida, la vivenda és més cara, que és més car un pis a Zamora o a Barcelona?.
I no et facis el *****, que saps perfectament que Juan Martínez és d'Urbasa i aquest va ser un dels responsables o el principal de baixar l'equip a tercera. Espero que responguin amb el que t'han ofert perquè sinó no s'enten que et trenquis les vestidures així.
I efectivament deus ser un burgès ja que deus tenir molts calés quan amenaces amb treure'ls de la Caixa de Sabadell, si tinguessis 100 euros vaja amenaça seria, no?
Sabies que Radio Sabadell havia tancat fins que l'actual ajuntament la va tornar a reflotar? Clar potser per fer-la servir de mitjà polític...je,je no te l'escoltes gaire, oi?
A Genís ni el toquis, tot un senyor al que els teus amics van fer fora com un g*s i ell sempre s'ha comportat com un senyor, i sí, és soci de general amb la resta de la seva familia i des de que van nèixer. És que la Nova Creu Alta és com el Titànic? que hi han socis de primera i de segona?, i tot el temps i hores que dedica no valen calés (valora).
Si l'ajuntament controlès l'esport de la ciutat, alguns ja no hi serien.
I per cert aqui no hi han pantanus, però si un llac que ...no va inaugurar aquest ajuntament.
I els parcs que han fet nous, són una passada i tots els caps de setmana són plens de gent, als meus nanos els hi encanten, nen, que no és tot futbol, o em deixaràs venir a berenar amb els nens al vostre super estadi que us faran aquests a Manresa, en mig de la gespa, je, je,
Estic pensant amb els propers que ens compararàs, primer ciutat de m****, desprès porqueria de ciutat, amb Marbella, i ara amb els americans.

Calla ja...c*** ¡¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #35 el: 12 de Maig de 2007, 00:30:08 am »
mira...
els camps del puig-reig, sallent, sant pau manresa, ripollet, cerdanyola, sta pepa, montcada, ...  son molt millors que els camps de sabadell.

potser no interesa l'esport a sabadell ?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #36 el: 12 de Maig de 2007, 00:36:24 am »
no seràs tu un d'ells ?? sino pq defenses tan aferrissadament ?

per cert, qualitat de vida no és igual a un ******* que paga 50 kilos per 70 m2 !! sino, suposo que santa coloma de gramenet és el paradís.

quanta hipocresia...

Kitanovsky i...continues.

T'estàs quedant sol...i definitivament ets de l'entorn.

Informa't una mica:
Els que vam donar les accions del Sabadell, estem mooooolt contents, ja que així no vindran desamprensius com tu o com els que tu defens a ficar el nas.
ha donat (ho acabo de mirar) 300.000 euros a les entitats de la ciutat, capital que ha vingut de empreses de molt prestigi de la ciutat, i als que tu insultes.
El vicepresident no és el tiet, com tu dius sinó el Sr. Josep Ayuso i tots els membres de la directiva són empresaris molt respectats de la ciutat i és una Fundació oberta a tothom.
I si això no ho saps, que està publicat a tot arreu, la resta de dades que dones no em serveixen, potser tampoc són veritat.
A sobre dius que ets de Ripollet i vius a Manresa perquè aquí no pots pagar un pis pels elevats preus, saps que quan la ciutat te més qualitat de vida, la vivenda és més cara, que és més car un pis a Zamora o a Barcelona?.
I no et facis el *****, que saps perfectament que Juan Martínez és d'Urbasa i aquest va ser un dels responsables o el principal de baixar l'equip a tercera. Espero que responguin amb el que t'han ofert perquè sinó no s'enten que et trenquis les vestidures així.
I efectivament deus ser un burgès ja que deus tenir molts calés quan amenaces amb treure'ls de la Caixa de Sabadell, si tinguessis 100 euros vaja amenaça seria, no?
Sabies que Radio Sabadell havia tancat fins que l'actual ajuntament la va tornar a reflotar? Clar potser per fer-la servir de mitjà polític...je,je no te l'escoltes gaire, oi?
A Genís ni el toquis, tot un senyor al que els teus amics van fer fora com un g** i ell sempre s'ha comportat com un senyor, i sí, és soci de general amb la resta de la seva familia i des de que van nèixer. És que la Nova Creu Alta és com el Titànic? que hi han socis de primera i de segona?, i tot el temps i hores que dedica no valen calés (valora).
Si l'ajuntament controlès l'esport de la ciutat, alguns ja no hi serien.
I per cert aqui no hi han pantanus, però si un llac que ...no va inaugurar aquest ajuntament.
I els parcs que han fet nous, són una passada i tots els caps de setmana són plens de gent, als meus nanos els hi encanten, nen, que no és tot futbol, o em deixaràs venir a berenar amb els nens al vostre super estadi que us faran aquests a Manresa, en mig de la gespa, je, je,
Estic pensant amb els propers que ens compararàs, primer ciutat de m****, desprès porqueria de ciutat, amb Marbella, i ara amb els americans.

Calla ja...c*** ¡¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 12 de Maig de 2007, 00:48:05 am »

A sí? Estàs content que la Fundació de l'esport sabadellenc l'any passat possés una directiva que ens va enviar a Tercera i es va carregar el futbol femení?

I em pots dir en que es van gastar? Perquè inversions REALS, de coses tangibles... poquet, eh. Una cosa és donar calés i altre comprovar que s'inverteixen correctament.

Jo TAMPOC vaig poder continuar vivint a Sabadell. Vaig vendre un cinqué sense ascensor i em vaig comprar un pis a Castellar del Vallès. Tinc un pis nou per el que a Sabadell em costava una rèmora al costat de la gran via.
Viure a Sabadell en aquestes condicions és qualitat de vida?

Està bé... dels parcs és menja? Paguen impostos a la ciutat? ens menjarem l'herba dels parcs quan ja no tinguem pressupost?

Calla ja...c*** ¡¡¡¡¡¡

Perquè ha de callar?
Visca la llibertat d'expressió!!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #38 el: 12 de Maig de 2007, 00:50:02 am »
Vaya Kitanowsky , si , de verdad , creo que vivo en el cielo comparado contigo "macho"(te llamo así porque tu me has hablado en ese termino tan cariñoso).
Has tocado un tema que conozco bastante bien como son los campos de fútbol y macho , te diré que sinceramente no están tan mal como dices están simplemente a la altura de cualquiera de esos campos de regional que hay por todos sitios , aunque te aeseguro que cuando era infantil no había ni duchas en el 90%, estaba Bustos en aquella epoca?...mmmmm....creo que no.
Ademas de llamarnos a Sabadell M*****s , t****s por tener a un alcalde democraticamente elegido, compararla con Marbella , compararnos con esos que han empezado la guerra de Iraq parece ser que has cenado mal y no puedes dormir pensando en que mas insultos nos vas a decir , pues mira A MI NO ME LLAMES B*****O por pagar honradamente una hipoteca en la ciudad donde nací al lado de mi familia y mis amigos , y por desgracia no es solo un problema de Sabadell si no un problema nacional , tu mismo has dicho que pagas una hipoteca a 23 años y al fin y al cabo con lo listo que pareces ser , y las veces que vienes a Sabadell , la diferencia te la gastas en gasolina y autopistas , así que creo que el que ha hecho el canelo has sido tú macho.
Un abrazo amigo , me estoy pensando de verdad en empadronarme en Manresa y votar a CiU , tu partido ya que j***r eres mas incansable que nuestro alcalde.
Y por favor no utilices mas ese tono de que yo digo esto y los demás amén , porque pareces al Gimenez Losantos ese de los c*****s de la COPE.
Bueno , me voy de fiesta , porque hay una zona hermetica y un ambientazo en Sabadell que lo flipas y eso con lo descontentos que estamos todos hay que ver.
Bona nit y Forza El CES.
« Darrera modificació: 12 de Maig de 2007, 00:52:55 am per X-Men Aigua »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat kitanovsky

• President
Re: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. canviat
« Respondre #39 el: 12 de Maig de 2007, 01:12:49 am »
pirri...

el losantos lo pareces mas tu, leches.  por cierto, no he votado al CIU ese en mi vida. y asi seguiré. la mayoria de veces que he ido a votar lo he hecho en blanco. que le tomen el pelo a otro.

peajes, gasolina...?  bajar a sabadell me cuesta unos 15 euros de media (ida, vuelta, gas-oil, mantenimiento coche y peaje incluido). bajo entre 1 y 4 veces al mes, por lo que gasto de media 40 euros al mes.

pago de hipoteca unos 400 euros al mes, cuando por un piso similar en sabadell comprado en el mismo momento y mismas condiciones hoy pagaría unos 1100. supongo que esos 700 de diferencia son la calidad de vida que tengo.

ademas, pagamos unos impuestos mas bajos ya que nuestro ayuntamiento nos sangra menos. aunque nos sangra. 30 euros anuales de basuras, 100 de ibi y asi con mas cosas. hace tres años que no hago caravana saliendo del pueblo donde vivo y la ultima vez fue por un accidente mortal que hubo en la autovía. aparco el coche en la calle donde quiero y sin perder tiempo para aparcar. pero bueno, hay que respetar que algunos prefieran la vida de urbanita.

pero no quiero dar lecciones a nadie, cosa que dudo mucho de otras personas por el tono con el que se escribe. yo pongo un punto de vista y cada uno lo mira como quiere. si despues del comentario de hoy me sales con lo de "m*****"...  es que solo sabes leer esa palabra. el resto, un carajo.

sobre la libertad y la democracia os he dicho que por mucho que digan que hay democracia, realmente esa no existe. te he puesto dos casos (u.s.a. y marbella) para demostrarte que son lugares democraticos pero que, a la vista esta, no lo son. pero hay gente que se va por los cerros de úbeda (jaén) y no ve mas que eso...