Jo tambe vaig criticar a l'Olles i haig de reconeixer, amb satisfaccio, que em vaig equivocar,es dels que mes ha trevallat i pugat mes el seu nivell.
I que m'hen dieu del Morales?, al començament de temporada no m'agradaba gens i ara juga com un crack.
Un que tambe ho a fet molt be es en Guarch,despres d'un primer partit que va fer molt dubitatiu,despres no ha desentonat gens dintra de la millor defensa de la categoria,home per home.(l'ho de Reus es tactica).
De la resta dire que tots han estat a un bon nivell.
Canovas per mi, l'hi a pres el lloc a Roca,(i ara l'entrenador no sap on posarl'ho,per aixo va donant voltes per casi tots els llocs de l'equip).
L'equip fa gols i aixo que no tenim devanters nats,tots son mitjas puntas,l'unic que teniem va marxar al decembre.
Crec que l'unic punt negre es el de mig-centre o organitzador. Desde que va marxar el Iglesias la cosa no ha funcionat gaire be (els resultats si)el Sergio habia fet bo al Nauzet ,que amb la seva marxa va tenir un petit baixon de joc,pero que ara esta superant dia a dia.
En teoria si no vaig errat el lloc d'organtzador es del Jose Mari, i al seu costat ajudan l'ho i fent la feina "bruta" el Nauzet.
Si compareu com jugan Jose Mari i Juanje, veureu com Juanje sempre s'esta movent per tot el camp per rebre la pilota de cara per ajudar els companys i començar a organitzar el joc, i quan avança sense pilota mai ho fa per davant de la jugada per si hi han problemes i el necesiten,sempre es una opcio de passar la pilota perque continuament la busca per organitzar,l'hi surtira mes be o malament,pero crec que fa la feina que d'ell s'espera.
En cambi el Jose Mari,de moment m'ha dessabut,deixa que la seva feina la faci el Nauzet, i el Nauzet no esta per aixo,Ell agafa la pilota la passa i s'en va endavant com si fos un devanter i aixo no crec que sigui el que ha de fer.
En quan al Pablo Jodar es una situacio que no entenc,es un nano motl jove que ha vingut de fora i no se l'hi a donat ni una oportunitat,el Moya podia haber tingut una mica mes de tacte i deixar que juges alguna estona a la Creu Alta encara que nomes fos per anar alimentant la seva ilusio.