Autor Tema: Oscar Olles  (Llegit 2611 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Oscar Olles
« el: 14 de Maig de 2007, 11:20:46 am »
Cuants anys feia que un jugador arlequinat no feia 3 gols en 2 partits seguits???

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Oscar Olles
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2007, 11:38:19 am »
des de la epoca molist, diego torres no?? se ke uvieron hattriks pero no recuerdo si dos seguidos... :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2007, 13:59:24 pm »
i apart dels 3 gols fa unes jugades molt bones, a la primera part ahir va fer una jugada amb un regat dintre de l'area que el podia haver firmat el mateix ronaldinho,llastima que després el xut amb rosca el va parar el porter que sino estariem parlant d'uns dels millors gols de la temporada.

Ollés ets el p*** amo !!!!!!  :reverencia2 :reverencia2
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2007, 15:01:44 pm »
Oscar Ollés siempre ha marcado goles sin ser un punta 9,nato..mas bien es un segunda punta.un buen acompañante.y un peazo de jugador..este es muy buen jugador..como decís por ahí tambien hace buenas jugadas..es un futbolista muy inteligente donde todo lo que piensa ademas lo ejecuta bien en movimientos..saludo s..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2007, 15:08:17 pm »
Igualito que el Orife o el Gallo...  :laugh:

Ollés eres un máquina, campeón!!  :reverencia2

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 14 de Maig de 2007, 15:12:39 pm »

i olles mai  ha sigut un davanter centre nat,es un mitja punta

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2007, 15:14:06 pm »
Pena no haber tenido este y otros jugadores de esta plantilla el año pasado, este mismo equipo este año en segundab estaría seguramente ya salvado y siendo optimista luchando bien arriba.

SALUDOS

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #7 el: 14 de Maig de 2007, 20:39:34 pm »

Durant les últimes temporades no em tingut gens de sort amb els davanters... apart d'aquests 2 encara es podrien col·locar algun més.
 :xin-xin
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 14 de Maig de 2007, 22:06:54 pm »
Moltes gràcies per tot Oscar, no havia disfrutat tant amb un davanter arlequinat desde D.Torres!! T'agraeixo tot el sacrifici físic que fas durant els partits i crec que ets un exemple a seguir en el terreny de joc. Tan si pujem com si no el proper any...

Oscar Ollès arlequinat :bandera
The pride of Catalunya

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #9 el: 15 de Maig de 2007, 20:13:02 pm »
Un crak y ademas es que lucha y se deja las pelotas en todas las jugadas, no da una pelota por perdida. (en ese aspecto me recuerda a cañadas, luchador).  :clap2
 :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2

Ahora a por el pichichi. Por cierto en cuanto esta?

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #10 el: 15 de Maig de 2007, 21:44:42 pm »
Un crak y ademas es que lucha y se deja las pelotas en todas las jugadas, no da una pelota por perdida. (en ese aspecto me recuerda a cañadas, luchador).  :clap2
 :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2

Ahora a por el pichichi. Por cierto en cuanto esta?
A 2 goles del pixixi Joel, del gava
VISCA EL SABADELL

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 16 de Maig de 2007, 10:31:27 am »

Un autèntic golejador caracteritzat pel seu oportunisme a l`àrea i intel.ligència al camp. A més, una excel.lent persona fóra del camp.  Farem bé de tenir-lo lligat ràpidament de cara a la temporada que ve.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #12 el: 16 de Maig de 2007, 18:53:56 pm »
Al principio de temporada no me gustaba, no nos vamos a engañar, pero ahora únicamente me tengo que tragar las palabras que tuve con un compañero diciendo que no me gustaba... y la verdad es que no me arrepiento de haberlo hecho :laugh:.
Es un jugadorazo.

!Salud!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #13 el: 16 de Maig de 2007, 19:41:06 pm »
ami el tipus de jugador q es(el perfil) no m'agrada. Pero l'olles m'ha fet canviar d' opinio en el seu cas. Moltes Felicitats   :beer2
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 16 de Maig de 2007, 19:44:46 pm »
yo como llevo diciendo las últimas semanas Ollés cada dia me gusta mas como juega y lo quiero para el aó q viene estemos donde estemos.
Al igual q muchos, nos a hecho cambiar d opinión ya q al principio d temporada lo critiqué bastante diciendo q estye jugador no marcaba un gol ni al arco iris y ahora pues nos tenemos q tragar las palabras.
Weno rectificar es de sabios dicen  :xin-xin

EL PROXIMO HATT TRIK EN EL PLAY OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!   :beer3

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #15 el: 16 de Maig de 2007, 20:21:51 pm »
Si l'Ollès ha aconseguit fer tot això no m'ho vui imaginar si hagués estat més acertat davant la porteria als primers compasos de la primera volta :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #16 el: 16 de Maig de 2007, 20:48:49 pm »
Esperem que estigui així al Playoff.  :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #17 el: 27 de Maig de 2007, 00:32:45 am »
por lo menos lo ha demostrado en el campo!!para mi a ido de menos a mas!!
 :clap2olles!y me gustaria que mañana firmara otro hat trick y pichichi.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #18 el: 27 de Maig de 2007, 10:21:31 am »
Jo tambe vaig criticar a l'Olles i haig de reconeixer, amb satisfaccio, que em vaig equivocar,es dels que mes ha trevallat i pugat mes el seu nivell.
I que m'hen dieu del Morales?, al començament de temporada no m'agradaba gens i ara juga com un crack.
Un que tambe ho a fet molt be es en Guarch,despres d'un primer partit que va fer molt dubitatiu,despres no ha desentonat gens dintra de la millor defensa de la categoria,home per home.(l'ho de Reus es tactica).
De la resta  dire que tots han estat a un bon nivell.
Canovas per mi, l'hi a pres el lloc a Roca,(i ara l'entrenador no sap on posarl'ho,per aixo va donant voltes per casi tots els llocs de l'equip).
L'equip fa gols i aixo que no tenim devanters nats,tots son mitjas puntas,l'unic que teniem va marxar al decembre.
Crec que l'unic punt negre es el de mig-centre o organitzador. Desde que va marxar el Iglesias la cosa no ha funcionat gaire be (els resultats si)el Sergio habia fet bo al Nauzet ,que amb la seva marxa va tenir un petit baixon de joc,pero que ara esta superant dia a dia.
En teoria si no vaig errat el lloc d'organtzador es del Jose Mari, i al seu costat ajudan l'ho i fent la feina "bruta" el Nauzet.
Si compareu com jugan Jose Mari i Juanje, veureu com Juanje sempre s'esta movent per tot el camp per rebre la pilota de cara per ajudar els companys i començar a organitzar el joc, i quan avança sense pilota mai ho fa per davant de la jugada per si hi han problemes i el necesiten,sempre es una opcio de passar la pilota perque continuament la busca per organitzar,l'hi surtira mes be o malament,pero crec que fa la feina que d'ell s'espera.
En cambi el Jose Mari,de moment m'ha dessabut,deixa que la seva feina la faci el Nauzet, i el Nauzet no esta per aixo,Ell agafa la pilota la passa i s'en va endavant com si fos un devanter i aixo no crec que sigui el que ha de fer.
En quan al Pablo Jodar es una situacio que no entenc,es un nano motl jove que ha vingut de fora i no se l'hi a donat ni una oportunitat,el Moya podia haber tingut una mica mes de tacte i deixar que juges alguna estona a la Creu Alta encara que nomes fos per anar alimentant la seva ilusio.