El Juanje no podria aprofitar el seu treball a la TUS pk l'hipotetic dia d'ascens surtissin busos especials desde els barris kom passava anys enrere??? Aixi no hi hauria tant merder de cotxes , no sé , ara he somiat massa potser jajaja
Totalment d'acord amb tu. Es veu clarament que si només anant 2.000 persones al camp ja hi ha aquesta problemes amb més gent encara més.
Si s'organitzés aquest servei especial de bus ajudaria a reduir la congestió del trànsit al voltant de la NCA, els problemes d'aparcament i a més a més reduiria la contaminació.
I a part de tots aquesta avantatges, si es fes bona publicitat d'aquest servei ajudaria que anés més gent al camp, ja que actualment hi ha barris que tenen molt mala combinació per venir a la NCA en bus i a més a més les línies que hi arriben tenen poca freqüència els diumenges. I s'ha de tenir en compte que no tothom té cotxe.
Jo per sort tinc la NCA a prop i hi puc anar directament a peu, així no tinc problemes d'aparcament i tampoc haig d'esperar el bus