Autor Tema: sorteo play off en directo  (Llegit 33460 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: sorteo play off en directo
« Respondre #40 el: 25 de Maig de 2007, 13:45:30 pm »
Crec que no els i vindrà de aquí eh! perquè ve que a 2a-b ens retransmitien cada 15 dies els partits de fora de a casa, a vegades amb nits d'hotels pagades, i anaven dues persones, a Madrid anda i tornada el mateix dilluns, i només que viatji una persona... :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #41 el: 25 de Maig de 2007, 14:00:04 pm »
Jo ho deia perque el any passat on el Vilanova es va classificar, Canal Blau va estar, i una vegada sabiem els resultats anaven entrevistan als representants dels equips que habien tocat, cosa que es molt interesant. Si Radio Sabadell no hi va suposo que será perque hi han eleccions.

I parlant d´eleccions, aquest diumenge que es el ultim partit em toca ser president en una taula electoral :paret :**** :**** :**** :****

Algu sap si el president pot anar amb la radio per escoltar els partits?

Como si te gusta la F1 y te quieres llevar un televisor jeje.

En el Referéndum del Estatut me tocó en una mesa y vimos el GP de Catalunya de Motociclismo en una tele que llevaron...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #42 el: 25 de Maig de 2007, 14:06:11 pm »
Crec que no els i vindrà de aquí eh! perquè ve que a 2a-b ens retransmitien cada 15 dies els partits de fora de a casa, a vegades amb nits d'hotels pagades, i anaven dues persones, a Madrid anda i tornada el mateix dilluns, i només que viatji una persona... :paret

es que esta clar que si no hi van es perque no volen. pero es segur que no hi aniran? igual estem parlant per parlar.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #43 el: 25 de Maig de 2007, 14:09:02 pm »
A veure, no perdem el cap... Em direu que és el mateix pagar un viatge per retransmetre un partit de lliga a Saragossa que anar a Madrid per presenciar un acte que dura 20 o 30 minuts i que es pot seguir en directe des d'altres ràdios que estan allà a prop????

Parlar amb responsables dels rivals??? Estem a 2007, una trucada i llestos, tens les declaracions de qui vulguis, no cal comprar un bitllet d'avió d'anada i tornada, taxis, despesses en àpats, si es fa una nit d'hotel o el que sigui....

Vaja, crec que no és imprescindible anar a Madrid, perquè es pot cubrir quasi igual de bé des d'aquí. Últimament ho critiquem tot...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #44 el: 25 de Maig de 2007, 14:12:16 pm »
Jo ho deia perque el any passat on el Vilanova es va classificar, Canal Blau va estar, i una vegada sabiem els resultats anaven entrevistan als representants dels equips que habien tocat, cosa que es molt interesant. Si Radio Sabadell no hi va suposo que será perque hi han eleccions.

I parlant d´eleccions, aquest diumenge que es el ultim partit em toca ser president en una taula electoral :paret :**** :**** :**** :****

Algu sap si el president pot anar amb la radio per escoltar els partits?

Como si te gusta la F1 y te quieres llevar un televisor jeje.

En el Referéndum del Estatut me tocó en una mesa y vimos el GP de Catalunya de Motociclismo en una tele que llevaron...

JAJAJAJA, gracias, yo me llevare la radio. este domingo toca futbol, las eleciones las deberian dejar para otro dia.

Veig que el sr. Bustos vol seguir com alcalde. Quan vaig venir a Sabadell a viure (que ja fa uns quants anyets...) habia de alcalde aquell tio alt (Ferre crec que es deia), despres Bustos i suma y sigue. Deuen tenir la oposicio una mica aburrida, ja que no es canvia amb facilitat el alcalde. I ho dic a tall de curiositat, que a mi no en desagradava el Bustos.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #45 el: 25 de Maig de 2007, 14:16:47 pm »
no fa falta tants apats ni nits d'hotel adry amb un pont aeri en 50 minuts estas aqui. o simplement que una persona del sabadell que es desplaci li vagi radiant per mobil el sorteig als de la radio i encara que no estiguin a Madrid el podriem seguir per la nostra radio.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #46 el: 25 de Maig de 2007, 14:16:51 pm »
Hola adry, jo no vull criticar, simplement com que la radio de vilanova ho va fer donava per sentat que aqui es faria igual. Es veritat que es un acte de pocs minuts i la despesa molt gran. Tambe es veritat que a Vilanova es va viure tot això com un premi i a Sabadell es un pas obligat per pujar de categoria.

De fet el mes important es saber amb quins rivals et tindras que jugar el ascens. El sorteig es pot seguir en altres mitjans, com la radio Henares que han posat per aqui. :beer2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #47 el: 25 de Maig de 2007, 14:36:44 pm »
no fa falta tants apats ni nits d'hotel adry amb un pont aeri en 50 minuts estas aqui. o simplement que una persona del sabadell que es desplaci li vagi radiant per mobil el sorteig als de la radio i encara que no estiguin a Madrid el podriem seguir per la nostra radio.

Trobaràs un avió que surti d'aquí a les 2 (has d'estar a l'aeroport abans per facturar, amb la qual cosa t'estalvies un àpat però tens putejat al periodista que dina a les 12), i que torni a les 7? I si ho trobes, a quin preu? Un cop allà, t'hauràs de desplaçar de Barajas a Las Rozas, suposo. O llogues un cotxe o taxi.

Tot plegat, són calers per una ràdio municipal i això que estem anant al preu més tirat que podem trobar. A més que varies tota la programació del dia i que si el periodista en qüestió té anotador al mig dia o a la nit, tampoc pot fer-lo perquè està volant...

No sé si anirà algú o no, però jo si no van ho entenc. No és tan fàcil com sembla, i com ja dic, no es perd molt no anant.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #48 el: 25 de Maig de 2007, 16:27:33 pm »
Jo, Adry, més aviat em referia a que aquí a Catalunya (també a Espanya en general) estava segur que no el farien ni per radio, però segons mostra la peli "The Football Factory" a Anglaterra fan en directe i per TV el sorteig de la Cup com si fos un aconteixement. A Catalunya si de debó s'estimen els equips catalans dels diferents esports, ja podrien fer una vegada a l'any els sortejos en directe dels emparellaments més importants dels equips catalans en els diferents esports. Cada vegada es fa menys país i cada vegada em fa més fàstic els que van de super mega catalanistes i després són tots una autèntica m**** que prefereixen fer president a qui tenim (i ens mereixem per idiotes).

Res, m'he anat del tema em sembla....
Honor al Sabadell

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #49 el: 25 de Maig de 2007, 18:41:37 pm »
!Gracias por la información!

!Salud!s

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #50 el: 25 de Maig de 2007, 20:14:17 pm »
Jo, Adry, més aviat em referia a que aquí a Catalunya (també a Espanya en general) estava segur que no el farien ni per radio, però segons mostra la peli "The Football Factory" a Anglaterra fan en directe i per TV el sorteig de la Cup com si fos un aconteixement. A Catalunya si de debó s'estimen els equips catalans dels diferents esports, ja podrien fer una vegada a l'any els sortejos en directe dels emparellaments més importants dels equips catalans en els diferents esports. Cada vegada es fa menys país i cada vegada em fa més fàstic els que van de super mega catalanistes i després són tots una autèntica m**** que prefereixen fer president a qui tenim (i ens mereixem per idiotes).

Res, m'he anat del tema em sembla....

Grimber no nos engañemos estamos en Tercera Division, que más quieres... Ya me gustaria a mi tambien que lo hicieran en directo pero es lo que hay.
En caso que estuvieramos en Primera o incluso en Segunda y no lo hicieran, entonces si que seria para quejarse...Pero estando donde estamos no podemos pedir mucho la verdad.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #51 el: 25 de Maig de 2007, 21:06:21 pm »
Nomes es pot seguir per Internet? o hi ha algun numerdo de FM que tingui aquest canal?  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #52 el: 26 de Maig de 2007, 00:28:02 am »
No se si es tan importante seguir el sorteo en direccto, sera a la 4,30  y a las 5 en cualquier emisora de radio de Catalunya y tambien el el Boletin informativo de Radio Sabadell ,como en la pagina Web de Radio Sabadell como aqui en el foro se dara lo que ha deparado el sorteo, creo que por media horita mas o menos de tiempo no pasa nada.
la meva sang és arlequinada

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #53 el: 26 de Maig de 2007, 03:37:45 am »
Tinc molta por del sorteig hem de pujar com sigui però jo crec que és molt i molt complicat ja veurem.....

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #54 el: 26 de Maig de 2007, 11:36:36 am »
haber una reflexion estamos diciendo que somos una gran aficion, que nos merecemos todo,que casi llenamos campos de tercera¡¡ leñe pues por esa aficion y esa  masa social deberian de tener una pequeña consideracion y dar en directo el sorteo, que es una p****a tener que ir por 30 minutos a madrid ( yo estube en glasgow por 120 minutos y tambien fui a currar ) pues nada vas en tren( si no se estropea) pasas todo el dia de turismo haces el sorteo y a la noche vienes en tren con tu camita y al dia siguiente como nuevo, y  al dia siguiente se oira el run run de osti que guay lo de radio sabadell ayer en madrid.  :clap2 :clap2
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

arlequinat_1990

• Visitant
AL SORTEIG ES PODRA SEGUIR DESDE LA RADIO
« Respondre #55 el: 27 de Maig de 2007, 20:38:09 pm »
AIXO ES QUE ESTARE EL COLEGI I VOLIA SABER SI ES PODRA SEGUIR PER LA RADIO RK 20  107. 7 FM  O NOMES PER INTERNET

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: AL SORTEIG ES PODRA SEGUIR DESDE LA RADIO
« Respondre #56 el: 27 de Maig de 2007, 21:15:16 pm »
Quina era la web d'internet per seguir el sorteig en directe?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #57 el: 27 de Maig de 2007, 23:00:52 pm »
Jo tinc un dubte, per aqui han dit que el sorteig es a les 17:30 i x rs an dit q el sorteig es a les 16:30, algu sap l'hora real??
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #58 el: 27 de Maig de 2007, 23:04:08 pm »
Es a les 16:30 iniesta
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT