Autor Tema: RESOLUCIÓ GRUPS DE TERCERA I POSSIBLES RIVALS  (Llegit 5424 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
  • Gènere: Masculí
Re: RESOLUCIÓ GRUPS DE TERCERA I POSSIBLES RIVALS
« Respondre #40 el: 27 de Maig de 2007, 20:41:19 pm »
Para miedo el que nos tienen ellos a nosotros,me da igual el rival.....A MUERTE POR EL QUE TOQUE!!!
Millor Seguidor

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #41 el: 27 de Maig de 2007, 20:42:43 pm »
Sembla que al grup 9, és el Roquetas el segon classificat.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #42 el: 27 de Maig de 2007, 20:43:36 pm »
jo escolliria al Múrcia B estaria bé jugar a la Nova Condomina no?? ::) ::) Perque no crec que juguin a las Cobatillas
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #43 el: 27 de Maig de 2007, 20:45:31 pm »
No estaria malament k ens toques l'engendro de la Fundación Logroñes!! >:D Així vindrien a animar-nos els del veritable Logroñes!
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #44 el: 27 de Maig de 2007, 20:45:42 pm »
refresquem dades:
més dades: anys seguits a Tercera, aforament de l'estadi i tipus d terreny de joc.

-CORUXO: 4 anys a Tercera ( venia d Regional), aforo d 1500 espectadors ( herba)
- LEALTAD: equip de tota la vida a Tercera en avall, aforo 3000 espectadors ( herba)
-ESCOBEDO: equip d sempre d Tercera en avall, aforo 2000 espectadors ( herba)
- AMOREBIETA: CLàssic de Tercera, aforo 3000 espectadors ( herba)
- GIRONA:  ja ens el coneixem
- VILLARREAL B: 4 anys a Tercera ( venia d Regional), aforo 1500 (gespa artificial)
- GETAFE B: 3 anys a Tercera, aforo 1500 ( gespa artificial)
- G. SEGOVIANA: casi sempre a Tercera, aforo de 6000 espectadors ( gespa)
- ROQUETAS:  19 anys a Tercera, aforo 9000 espectadors ( herba)
- BETIS B: 3 anys a Tercera ( ve d Segona B), aforo 3000 espectadors ( herba)
- MALLORCA B: 2 anys a Tercera ( ve de Segona B), aforo 18000 espectadors ( herba)
- ST ISIDRO: venia d Segona B pero d sempre es de Tercera, aforo 2500 espect( herba)
-MAZARRON: de Tercera en aball sempre, 3500 espectadors ( herba)
- DON BENITO ( es un pueblo y me ****.. q deien a Manos a la Obra jajaja), porta 2 anys a Tercera ( venia d Segona B), aforo 5000 espectadors ( herba)
- PEÑA SPORT: porta 2 anys a Tercera ( venia d Segona B), 2500 espectadors ( herba)
- ADF LOGROÑES: 3 anys a Tercera ( venia d Regional), 3500 espectadors d'aforo (herba)
-UTEBO: de tota la vida d Tercera, aforo 3000 espectadors ( gespa artificial)
- GUADALAJARA: tota la vida a Tercera, 5000 espectadors ( herba)

Jo al igual q el company Karman firmo ara mateix per un Utebo ( pero ojo q porta 8 victories en els últims 9 partits o bé un Coruxo ( porta 4 partits seguits empatant) o a les males un Don Benito tampoc ens aniria malament, o si no un vell conegut, PEÑA SPORT o Valle de Eugues segons si al final queda un o altre segon.

A evitar totalment pero totalment al Roquetas andalús q porta 14 victories seguides i el seu camp de 9000 espectadors pot ser un auténtic infern.
« Darrera modificació: 27 de Maig de 2007, 20:48:45 pm per ferni20 »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #45 el: 27 de Maig de 2007, 20:46:38 pm »
ami em fa gracia i molta les especulacions que molts feu,que si aquest no l'altre si....jo pregunto en que us vaseu? coneixeu algun equip dels que parleu? pero si la majoria ni coneixeu-coneixem els de tercera d'aqui catalunya,personalment que toqui qui toqui aquest equip esta obligat a pujar a segona B i punto.el demes son especulacions i imaginacions,com deia algun company en camps murcians tiran gallinas i en altres ampollas........... aixo s'acaba amb un 4-0 a la nova creu alta,i els que deuen estar preocupats son els demes perque no els toqui el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #46 el: 27 de Maig de 2007, 20:51:13 pm »
si ens toques un filial lo bo es que no crec que tingui molta afició, a mallorca o Villareal possiblement seriem mes arlequinats que d'ells
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #47 el: 27 de Maig de 2007, 20:54:30 pm »
ami em fa gracia i molta les especulacions que molts feu,que si aquest no l'altre si....jo pregunto en que us vaseu? coneixeu algun equip dels que parleu? pero si la majoria ni coneixeu-coneixem els de tercera d'aqui catalunya,personalment que toqui qui toqui aquest equip esta obligat a pujar a segona B i punto.el demes son especulacions i imaginacions,com deia algun company en camps murcians tiran gallinas i en altres ampollas........... aixo s'acaba amb un 4-0 a la nova creu alta,i els que deuen estar preocupats son els demes perque no els toqui el sabadell

Dagar hi ha moltes coses per a bassar-se a la hora d triar un rival, està clar q a vegades el q menys t'esperes et porta més problemes del compte o al revés pero per exemple, per molt q no hagi vist partits, jo crec al 95 % d seguretat q seria molt difícil guanyar en una eliminatoria d'anada i tornada ( amb tornada fora) a un equip q porta una segona volta amb 14 partits seguits guanyant i ser q el seu camp és bastant grandet i al ser andalús possiblement s'ompli de gom a gom per un play off q no pas a un equip al estil Coruxo q a anat de més a menys, a acabat segon dsp d'anar primer tota la temporada i porta 4 jornades seguides empatant, doncs aquest equip dubto molt q aconseguís guanyar a la NCA la setmana q ve dsp d portar 4 partits seguits empatant en el grup gallec q tampoc és dels més forts.
Factors com: moment de l'equip, situació geográfica de l'equip, proximitat, gols a favor o en contra del equip, situació en les últimes temporades, experiencia en PLAY OFFS, afició, tipus de camp ( terreny, dimensions), clima.... tot això són factors a tenir en compte a la hora d triar un o altre rival en un PLAY OFF .

ferni20

• Visitant
« Respondre #48 el: 27 de Maig de 2007, 20:59:52 pm »
per cert, demà també sabrem els altres 2 possibles rivals ( 1ª i 4ª d grup) q ens tocaria enfrentar-nos en cas d passar la 1ª eliminatoria no?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #49 el: 27 de Maig de 2007, 21:01:17 pm »
si, ja es sorteja tot 
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #50 el: 27 de Maig de 2007, 21:05:45 pm »
veus ja vens a la meva al dir factors geografics terreny de joc i aixo.....jo parlo de lo important que es el criteri esportiu i d'aixo no coneixem cap rival,per exemple algu deia ojo amb l'haro i jo pregunto perque? perque te 88 punts? doncs mira un equip de la rioja poc potencial te i signaria ara mateix jugar amb aquest equip......si parlem d'historics com toledo si estan a tercera es per alguna cosa no? el que deia que l'alcala era fort perque estaba pier..........si aquest paio tindra ja 40 anys i fot almenys 5 anys ja s'arrastraba per els camps de segona amb el terrassa.....si ens portem per criteris economics fora murcians valencians i andalussos......... .pero recorda ferni l'important es el criteri esportiu i no el tenim

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #51 el: 27 de Maig de 2007, 21:06:30 pm »
No estaria malament k ens toques l'engendro de la Fundación Logroñes!! >:D Així vindrien a animar-nos els del veritable Logroñes!

L'engendro està a 2 B, aquest és un altre club.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #52 el: 27 de Maig de 2007, 21:08:50 pm »

En relació als ambients complicats, penseu que Moya i gran part dels jugadors ja "estan de tornada" de això.  Fa dues temporades, van jugar l´eliminatòria definitiva a Sangonera (un camp de l´estil de Mazarrón) i van sortir perfectament airosos.   SOM EL SABADELL I HEM DE RESPECTAR A TOTS ELS EQUIPS, PERO NO N´HEM DE TEMER CAP, ENS HAN DE TEMER ELLS A NOSALTRES.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #53 el: 27 de Maig de 2007, 21:10:39 pm »

Avera com ho explico. Soc conscient k el engendor veritablement dit està a 2a B, però per mi també ho és aquest equip ja que més o menys ve a se el mateix. A Logroño, només el CD Logroñes!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #54 el: 27 de Maig de 2007, 21:10:57 pm »

En relació als ambients complicats, penseu que Moya i gran part dels jugadors ja "estan de tornada" de això.  Fa dues temporades, van jugar l´eliminatòria definitiva a Sangonera (un camp de l´estil de Mazarrón) i van sortir perfectament airosos.   SOM EL SABADELL I HEM DE RESPECTAR A TOTS ELS EQUIPS, PERO NO N´HEM DE TEMER CAP, ENS HAN DE TEMER ELLS A NOSALTRES.

tens rao company pero un detall el partit de tornada va ser a l'hospitalet no a sangonera

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #55 el: 27 de Maig de 2007, 21:13:17 pm »

Avera com ho explico. Soc conscient k el engendor veritablement dit està a 2a B, però per mi també ho és aquest equip ja que més o menys ve a se el mateix. A Logroño, només el CD Logroñes!!

mendo estas equivocat,ni engendro ni res semblant l'engendro es el logroñes club de futbol,la fundacion no te res a veure amb aixo

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #56 el: 27 de Maig de 2007, 21:14:57 pm »

Si hagués sigut l´ordre invers, no crec que haguéssin perdut l´eliminatòria de cap manera, Dagar.  Recordaràs també que el Reus va jugar el partit de tornada al camp del Mar Menor i va resoldre bé.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #57 el: 27 de Maig de 2007, 21:18:45 pm »

Si hagués sigut l´ordre invers, no crec que haguéssin perdut l´eliminatòria de cap manera, Dagar.  Recordaràs també que el Reus va jugar el partit de tornada al camp del Mar Menor i va resoldre bé.

de fet van guanyar els 2 partits si no recordo malament(l'hospitalet),jo sincerament esperaba mes a la clasificacio minim segons,pero ja esta i ara a pujar i que els demes siguin els que estiguin preocupats perque no els toqui el sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #58 el: 27 de Maig de 2007, 21:23:03 pm »

mendo estas equivocat,ni engendro ni res semblant l'engendro es el logroñes club de futbol,la fundacion no te res a veure amb aixo
La veritat es que em sembla que no he fet servir la paraula adequada... La Fundación igual k el Logroñes CF (no el CD Logroñes), no em desperten cap mena de simpatia i son ekips als quals no els hi desitjo res de bo. Per tant me colat al utilitzar la paraula engendro...
Perdó per el meu error lingüistic. :-[

ferni20

• Visitant
« Respondre #59 el: 27 de Maig de 2007, 21:32:36 pm »
Dagar jo no em vaso en els punts dels equips, pero en la ratxa d victòries crec q si q ens i podem vassar la veritat.
Un equip q porta 14 victories seguides és un equip amb mentalitat guanyadora q té q ser un equip a la força amb bona capacitat golejadora el qual no et perdoni massa les ocasions de gol, pel contrari no guanyaria 14 partits seguits. Per molt q els altres grups puguin ser més fàcils un partit dolent sempre es té i portar 14 guanyant doncs són casi 4 mesos q només guanyes i guanyes, q sta clar q algun dia s'ha d'acabar la ratxa com a tots els equips,  pero bueno tmb seria casualitat q s'acabi en el PLAY OFF.
Per altre banda un equip q empata 4 partits seguits a final d temporada pot ser símptoma de relaxació pero igualment s'em fa difícil d creure q dsp d'empatar amb
Bouzas ( 12ª) , Cruzeiro ( últim)  , Betanzos ( 15ª)   i Laracha ( penúltim) es pugui anar a treure gaires coses positives d'una Nova Creu Alta.
Així doncs q per molt q sigui el desplaçament lluny prefereixo q ens toqui un equip amb mala ratxa com el Coruxo q un amb bona ratxa.