Autor Tema: Opinions: Segona Divisió B - CE Sabadell FC - Terrassa FC  (Llegit 44157 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Opinions: Segona Divisió B - CE Sabadell FC - Terrassa FC
« el: 18 de Novembre de 2005, 21:10:10 pm »
Una imatge val més que mil paraules...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: A Terrassa... Fan el Pallaso
« Respondre #1 el: 18 de Novembre de 2005, 21:14:45 pm »
Això ya ho havia llegit jo i bueno, millor no fer ni cas  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 18 de Novembre de 2005, 21:54:19 pm »
em fa gracia aquesta foto, aki es veu lo petit que tenen l'estadi i la poca gent que hi va...i eso que en la foto es veuen 3/4 parts ven be de camp :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 18 de Novembre de 2005, 22:07:22 pm »
me deixat de dir una cosa, respecte al titol del tema, no em sorpren molt,... :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Connectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #4 el: 19 de Novembre de 2005, 02:30:20 am »
Uyyy, quina gentada que hi ha a les graderies, i per cert, quines graderies més grans. Sí senyor, quina afició més senyora, "chapeau"  :clap

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #5 el: 19 de Novembre de 2005, 14:50:40 pm »
nosaltres els contestem dient: TERRASSA Y CASTELLÓN, LA MISMA m***** SÓN

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #6 el: 19 de Novembre de 2005, 15:55:28 pm »
un petit incís, això es tracta del corner de la segona graderia dl gol nord.-..així ke...no koneixeu ni "patras el olimpik"--.... :Hecho_polvo:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 19 de Novembre de 2005, 17:26:10 pm »
un petit incís, això es tracta del corner de la segona graderia dl gol nord.-..així ke...no koneixeu ni "patras el olimpik"--.... :Hecho_polvo:

Jo si que el conec.
Un cop vaig anar a repartir per allà i vaig veure un cartell que indicava: 'estadi olímpic'. Al final, per curiositat vaig preguntar a un iaio on era i em diu 'Aquí davant, a l'altre cantó del carrer'. No m'ho podia creure... jo davant i allò que no sembla ni un estadi ni res, semblava un parc públic :icon_exclaim:

La NCA si que és un estadi, no com el vostre futbolí.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Terrassa Fans

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #8 el: 20 de Novembre de 2005, 02:11:15 am »
mira!!! akest partit plovia molt!!! i la tribuna era gratis... poca gent es va keda a la pluja... x cert jo vaig ser un dakets "els egarencs visitan la NCA" i erau 4 gats!!!! osgui q no toqueu els *******... pq cuan la pluja esta x el mitg passen akestes coses.

x cert gracias birrero x la ajuda a la nostra nova penya del terrassa "furia roja"  :beer

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 20 de Novembre de 2005, 12:13:28 pm »
mira!!! akest partit plovia molt!!! i la tribuna era gratis... poca gent es va keda a la pluja... x cert jo vaig ser un dakets "els egarencs visitan la NCA" i erau 4 gats!!!! osgui q no toqueu els *******... pq cuan la pluja esta x el mitg passen akestes coses.

x cert gracias birrero x la ajuda a la nostra nova penya del terrassa "furia roja"  :beer

El 'collons' els tokeu vosaltres fent akest tipus de pancartes sense sentit i entrant a akest forum per dir akesta altre pallassada. Aki quedeu retratats.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 20 de Novembre de 2005, 12:18:39 pm »

No hi ha de qué  ;)
Aquí ja saben que jo soc molt del  :scut, però no vull cap mal a cap equip del meu país. Per mi, la rivalitat dels dos nostres clubs no ha de passar de les paraules, ja saps que per mi, els 2 hauriem d'estar a Segona 'A' (el  :scut sempre més dalt, clar  ;D ).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #11 el: 20 de Novembre de 2005, 12:21:46 pm »
Terrassa Fans des de aqui dir-te que no ets qui per dir aquest comentari.Omplint el camp molt més que vosaltres sense pensar-ho ni un moment ;)Els que eren 4 gats eren els teus amics egarencs :snore:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #12 el: 20 de Novembre de 2005, 13:57:31 pm »
Ejem, doncs mirant la fotografia, un parell o tres dels que surten els he vist mes de un cop per la NCA i no en els partits entre nosaltres. L'any passat en els ultims partits de lliga.

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #13 el: 20 de Novembre de 2005, 17:31:25 pm »
Terrassa Fans des de aqui dir-te que no ets qui per dir aquest comentari.Omplint el camp molt més que vosaltres sense pensar-ho ni un moment ;)Els que eren 4 gats eren els teus amics egarencs :snore:

ke? vosaltres, omplir el kamp més k nosaltres?...si no arribeu ni a mil per partit...només kntra un gran ekip kom el Terrassa...mentte k el terrassa de 2000 no baixa, i vos dik k som 2500 socis no kom altres.... :smoking:

ara en serio, es molt més kamp el olimpik i l'heu d reconeixer, vosaltres per pujar a 2ª hauria de remodelar-lo pk es obligat tenir seients...pero...

més voldrieu tenir el nostre "Futbolí" k es olímpic...

Desconnectat Terrassa Fans

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #14 el: 20 de Novembre de 2005, 18:29:09 pm »
el nostre camp es molt millor.. mes modern... la megafonia es nova.. esteticament el nostre es molt millor...

pd: veí qi ******* ets tu del nostre forum?¿?

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 20 de Novembre de 2005, 19:39:45 pm »
millor?
modern: esta fet despres que el nostre, el nostre a viscut mes partits que el vostre, es un estadi de primera el vostre, weno de 2a...pero de 1a no o podeu dir...
megafonia:amb la gent que hi va o podrien dir cridant les aliniacions i els canvic sense encendre-la...
esteticament:el vostre te un color molt lleig, el nostre es un  :bandera, desde a dalt del vostre camp et gires i pots parla am el que pasa per fora del camp, i aixo que estas a dintre i sentat...

capacitat--->no teniu res a dir.
importancia en la historia---> :-X
jugadors que han jugat en el nostre estadi--->como que no...
gespa--->el vostre era fins fa uns 5 o 6 anys gespa de plastic, d'aquella dels xinos
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 20 de Novembre de 2005, 19:41:15 pm »
ke? vosaltres, omplir el kamp més k nosaltres?...si no arribeu ni a mil per partit...només kntra un gran ekip kom el Terrassa...mentte k el terrassa de 2000 no baixa, i vos dik k som 2500 socis no kom altres.... :smoking:
ara en serio, es molt més kamp el olimpik i l'heu d reconeixer, vosaltres per pujar a 2ª hauria de remodelar-lo pk es obligat tenir seients...pero...
més voldrieu tenir el nostre "Futbolí" k es olímpic...
I després et vas despertar! Vine a un partit que no sigui contra el terrassa i veuràs realment els que som, no diguis tonteries. I tiu, keda't al teu forum que ja comences a cansar una mica. I nosaltres també tenim megafonia nova. I per això de molt millor... si, el vostre us el van regalar per barcelona 92, tots ho sabem això eh?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 20 de Novembre de 2005, 21:18:38 pm »

a mi m'han parlat d'un tal IRU de la furia ... una mala persona !! m sembla q surt a la foto, aguanta una bandera sense pal ...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 20 de Novembre de 2005, 21:21:15 pm »
a mi m'han parlat d'un tal IRU de la furia ... una mala persona !! m sembla q surt a la foto, aguanta una bandera sense pal ...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

No donis pistes :icon_exclaim:
L'IRU és molt bon paio, pena que sigui egarenc  :laugh: :laugh: :laugh: . Si tots els del Terrassa fossin com ell, tindrien una afició collonuda.

Connectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #19 el: 20 de Novembre de 2005, 21:22:41 pm »
Recordo que la Nova Creu Alta va ser Olímpica en el 1992, i en la disciplina de futbol (soccer), i no en la disciplina de hockey herba.