Autor Tema: TERRASSA O BARÇA  (Llegit 4862 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: TERRASSA O BARÇA
« Respondre #20 el: 06 de Juny de 2007, 13:26:01 pm »
RAPIMIERDAAA!!! SI! eh! pero seguís siendo vosotros los que os llevaís la palma eh!... ;D :icon_mrgreen:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #21 el: 06 de Juny de 2007, 14:47:30 pm »
RAPIMIERDAAA!!! SI! eh! pero seguís siendo vosotros los que os llevaís la palma eh!... ;D :icon_mrgreen:

pero aqui el amigo RAPIMERDA si que os jodió a base de animaladas... nosotros en teoria no os hemos ****** en nada. Simplemente os dijeron "ése es un c****n", y ahi se quedó. Y aun asi nos odiais mas... V_V

jaja....en fin... ley de vida
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2007, 21:00:30 pm per X-Men Aigua »
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #22 el: 06 de Juny de 2007, 15:28:13 pm »
yo tmb prefiero al barça antes que el terrassa prefiero cualquier equipo del mundo solamente si se enfrentaran madrid y terrassa tendria el corazon dividido para que perdieran los dos ( pero preferiria al madrid )
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 06 de Juny de 2007, 15:31:14 pm »

pero aqui el amigo RAPIMERDA si que os jodió a base de animaladas... nosotros en teoria no os hemos ****** en nada. Simplemente os dijeron "ése es un cabrón", y ahi se quedó. Y aun asi nos odiais mas... V_V

jaja....en fin... ley de vida

eso es relativo cyan, en st carles lo pasamos muy mal porque no habia policia en ningun lado, pero si en vuestro campo no hubiese policia te aseguro que seria peor ( y ya es complicado que fuera peor pk lo de alli no tuvo nombre) .
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #24 el: 06 de Juny de 2007, 15:47:38 pm »
en cas de no puja ens trobariem unaltre cop al RAPIMIERDA

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #25 el: 06 de Juny de 2007, 16:28:19 pm »
eso es relativo cyan, en st carles lo pasamos muy mal porque no habia policia en ningun lado, pero si en vuestro campo no hubiese policia te aseguro que seria peor ( y ya es complicado que fuera peor pk lo de alli no tuvo nombre) .

1 - no lo creo. Las dos aficiones se nos tilda de ejemplares por separado, y dudo que se llegara a tanto.

2 - aun asi... que tiene que ver la policia? osea que nos odiais porque "supuestamente" seria peor??? En Sant Carles lo sufristeis, pero en cambio la imaginación de lo nuestro os puede mas?? venga va ombre.... eso no es motivo. El motivo es las malas lenguas... nos ponemos a parir dentro de nuestras ciudades con nuestros amigos y familiares...... una estupidez, vamos.

Razones de odio no hay. Simplemente, ahi está.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #26 el: 06 de Juny de 2007, 16:30:57 pm »
el motivo no es la policia ni nada, es simplemente la rivalidad con el equipo vecino que hay en todos los lugares del mundo. el 99 % de egarenses quieren que el sabadell se pudra y el 99 % de arlekinados keremos que el terrassa se pudra, es asi. si tu vas con el terrassa a sabadell y estas los 90 minutos escuchando insultos como yo cuando voy al olimpic es totalmente normal que le acabes cojiendo asco y odio.

pd y si esta rivalidad se ha creado aun con mas fuerza es porque hemos estado de los ultimos 15 años muxas veces en la misma division. yo cuando iba a ver al sabadell de primera con mi padre o a segunda A no sabia ni que terrassa tenia equipo de futbol.(y no es prepotencia ni ganas de dejar mal a tu equipo, es simplemente la verdad,por esas epocas nadie sabia nada del terrassa)
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2007, 16:56:38 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #27 el: 06 de Juny de 2007, 17:05:20 pm »
exactamente

estamos diciendo lo mismo. Razones reales no hay... simplemente es la tradición lo que nos ha llevado al odio, en mi caso por culpa del pesao de mi tio. Pero yo mismo estoy intentando cambiar esa tradición... (una tradición absurda).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 06 de Juny de 2007, 21:06:10 pm »
birrero y el espanyol no nos a robado jugadores???hasta la grama se lleva jugadores :beer2 :beer2 :beer2

I perqué et creus que encara els tinc més mania als pericos que als culés :icon_question:
Si al Barça no li tinc gaire estima, a l'Espanyol encara menys. Recordo quan estavem a primera la que van liar aquests en el partit de lliga de la NCA, que fins i tot van robar entrades a les guixetes del club.
I per més inri, el comportament d'ahir, fent el 'tiro al porter', no respectant l'himne de Catalunya, intentant agredir als seus propis seguidors o insultant als Mossos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #29 el: 06 de Juny de 2007, 21:17:25 pm »
Jo no crec que sigui taaaaaaaaaaaaaaanta ni tan greu la rivalitat que hi ha entre Terrassa i Sabadell, crec q és bastant sana la veritat.
La rivalitat Terrassa-Sabadell crec q no té res a veure amb rivalitats d'altres clubs que es tenen rivalitat, aquí no s'està pendent cada setmana del q a fet el Terrassa ni el Terrassa del q a fet el Sabadell. És més al fòrum del TErrassa poden passar mesos sense veure cap post q parli ni del Sabadell quan aquest any amb el nostre pas a Tercer podrien estar rient cada setmana la veritat, i weno nosaltres ara tmb podríem riure de com a anat la segona volta dels egarencs i weno jo si q he fotut una mica d llenya al foc i algun altre pero a penes se n'ha parlat.
La rivalitat TErrassa-Sabadell només és de 2 dies a l'any q són els dies de derbi, akells dies si q es provoca al rival pero q apart d'això en tot l'any l'aficionat del Sabadell poc pensa amb el Terrassa, inclús molts prefereixen q guanyi el TErrassa per ser català q no pas els valencianos o aragonesos del grup, i alguns egarencs doncs se d sobres q els fa gracia q el Sabadell així baixat pero si aquest any no pugéssim o lamentarien perq tenen ´mono d derbi.
Jo personalment,  si q potser em cau pitjor el Terrassa q Barça o Madrid més q res per la proximitat i perq sentir p*** SABADELL encara q només sigui un cop a l'any  em dol molt. Ara ve em sembla q em fa molt més fàstic i rabia la Rapitenca q el Terrassa, aquella gent són salvatges i ens han agafat rabia sense cap motiu.
Per cert no recordo q hi hagi hagut mai cap incident molt greu en un derbi vallesà no? això demostra q la rivalitat és púrament esportiva.
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2007, 21:30:52 pm per ferni20 »

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #30 el: 06 de Juny de 2007, 21:37:05 pm »
lo de p*** sabadell, lo dicen aquellos que antes escucharon p*** terrassa y les dolió, que al mismo tiempo escucharon en su dia p*** sabadell que a su tiempo escucharon p*** terrassa...

esto es una cadena. Un dia ferni diras p*** terrassa y uno del terrassa se lo tomará tan mal que cogerá mania al Sabadell... y asi sucessivamente. Pero eso entra dentro de lo aceptable...  :icon_mrgreen:

lo único que estoy criticando es que se odie mas al terrassa que a la rapitenca por ejemplo, con una afición que os trató como si fuerais una m*****. Ahi es donde no entiendo nada... ni comprendo los límites de nuestro odio... que tenga que ser más intenso incluso que con alguien como la Rapitenca.

Si esq nosotros en comparacion somos unos santitos!... y ademas, tampoco es que nos tengais envidia de nada, que digamos... entonces... ¿de donde sale TAAAANTO odio?
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2007, 21:40:09 pm per Cyan »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #31 el: 06 de Juny de 2007, 22:04:17 pm »
ueno pos no me quería pronunciar, pero Labte me ha abierto los ojos en otro post, i = que el escoje las 2 opciones yo tmb!!! porque no los 2? ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 06 de Juny de 2007, 22:09:35 pm »
Cyan lo de la Rapitenca fué muy grave, totalmente cierto, he hablado con un jugador d nuestro primer ekipo y me contó q fué de lo mas triste q a visto como futbolista.
Ahora bién, tampoco son tan santitos en TErrassa las cosas claras que recuerdo q nos dejaron el año d nuestro centenario el campo lleno d pintadas que ponia 100 AÑOS DE PENURIAS, p*** SABADELL p***s saballuts..... y en la Copa Catalunya q jugasteis en la NCA y q yo saqué la cabeza por si perdiais os dedicasteis mas a cantar DONDE STA NO SE VE LA AFICION DEL SABADELL! y p*** sbd... y q vote la Creu Alta etc.. q no a animar al Tarrasa.. si es q el Torrente Colorao ese tmb tiene tela...
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2007, 22:29:54 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #33 el: 07 de Juny de 2007, 00:06:33 am »
Cyan lo de la Rapitenca fué muy grave, totalmente cierto, he hablado con un jugador d nuestro primer ekipo y me contó q fué de lo mas triste q a visto como futbolista.
Ahora bién, tampoco son tan santitos en TErrassa las cosas claras que recuerdo q nos dejaron el año d nuestro centenario el campo lleno d pintadas que ponia 100 AÑOS DE PENURIAS, p*** SABADELL p***s saballuts..... y en la Copa Catalunya q jugasteis en la NCA y q yo saqué la cabeza por si perdiais os dedicasteis mas a cantar DONDE STA NO SE VE LA AFICION DEL SABADELL! y p*** sbd... y q vote la Creu Alta etc.. q no a animar al Tarrasa.. si es q el Torrente Colorao ese tmb tiene tela...

chiquilladas...

(por cierto que quede claro que yo no hago eso eh... de hecho apenas me desplazo. No he estado en la Nova Creu Alta en mi vida)

a mi tambien me cabrean cosas que he oido por parte de arlequinados... bueno, es que de hecho las oigo aqui mismo, y en directo. Pero luego ya no me importan. Si luego analizas a la aficion rival, vees que en general son buena gente, o somos, buena gente en nuestro caso... salvo con vosotros

en cuanto a lo de la final de la copa catalunya en la NCA...  :icon_mrgreen:... me hace gracia... nuse... esque tiene que ser muy jodio xDD
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2007, 19:17:16 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #34 el: 07 de Juny de 2007, 01:15:59 am »
Ni Terrassa ni Barça, C.E. Sabadell !!!! :bandera :scut :bandera

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #35 el: 07 de Juny de 2007, 02:22:14 am »
Esa pregunta se responde, sola, yo soy del Terrassa y le tengo odio al Barcelona como es bien obvio ojala bajasen algun año en 2ª y sufriesen en sus carnes algun descenso y vereis como se les acabaria esa prepotencia k siempre llevan  :yes:

Yo al Sabadell no lo puedo odiar pq los amo como se kiere a los vecinos algo parecido  ;D .

Cyan nosotros somos muy pacíficos, pero ninguna afición es pacífica al 100%, siempre hay esos 4 k se pasan, k la lian mas de la cuenta. Lo k pasa es k hay ciudades o pueblos k esos 4 son mas y se hacen notar no mas como la Rapitenca por ejemplo.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #36 el: 07 de Juny de 2007, 11:14:02 am »

Estoy de acuerdo.

Y aunque me cueste admitirlo, estoy bastante de acuerdo con el primer escrito de Cyan

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #37 el: 07 de Juny de 2007, 17:26:52 pm »

Estoy de acuerdo.

Y aunque me cueste admitirlo, estoy bastante de acuerdo con el primer escrito de Cyan

:dance

ferni20

• Visitant
« Respondre #38 el: 07 de Juny de 2007, 20:56:50 pm »
si si estos dos foreros egarenses son bastante sensatos cuando hablan del Barça y de la Rapitenca la verdad.....

yo creo que dentro de unos años acabarán siendo solo del Sabadell  :mmmm :mmmm

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #39 el: 07 de Juny de 2007, 21:23:48 pm »
si si estos dos foreros egarenses son bastante sensatos cuando hablan del Barça y de la Rapitenca la verdad.....

yo creo que dentro de unos años acabarán siendo solo del Sabadell  :mmmm :mmmm

:ostres

;D