Enquesta

Qui és el vostre favorit per aconseguir l'ascens?

Andalucia (64pts)
Sabadell (57pts)
La Romànica (55pts)

Autor Tema: Post Oficial: Sabadell Amateur  (Llegit 103063 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: sabadell b-santa perpetua
« Respondre #40 el: 01 de Octubre de 2006, 16:09:27 pm »
A jugat tos 2 partits a la copa federacio eh

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #41 el: 01 de Octubre de 2006, 16:14:52 pm »
yaya, x aixo dic.. si en tingues més... alomillor sería un bon revolsiu per lliga :beer2  :bola :bola :bola :bola
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #42 el: 01 de Octubre de 2006, 16:19:22 pm »
la vritat eske es molt bo tecnicament i es molt rapid, le vist tot l'any pasat am el juvenil i tota la pretemporada aksta am el Sabadell i es molt bo pero li falta cos, krek k esta be k jugui am l'amater i agafi cos x kategories mes fortes i de tan en tan portarlo am el 3º divisio

Desconnectat onion

• Aleví
  • Missatges: 44
Post Oficial: Sabadell Amateur
« Respondre #43 el: 08 de Octubre de 2006, 19:42:49 pm »
Derrota del Sabadell B (3-2). No ha sido un partido de futbol y ningún equipo ganará en este campo, estrecho y con un público totalmente antideportivo, MEGAFONO en mano, insultando, provocando y amenazando al arbitro y jugadores del Sabadell durante todo el partido. Incluso, faltando pocos minutos, varios seguidores del la Románica han invadido el campo, cruzándolo de lado a lado para unirse a una trifulca. Increible  !!!
El Sabadell ha conseguido empatar en dos ocasiones (1-1 y 2-2) pero al final se ha impuesto la Románica, futbolísticamente de forma merecida. Los jóvenes jugadores del sabadell no han entrado en el partido y se han visto muy influidos por la presión de los jugadores de la Románica y sobre todo del público. No se entiende que no haya Fuerza Pública, y sobre todo que la directiva de la Románica permita a unos individuos usar un megáfono para insultar, amedentrar y menospreciar DURANTE TODO el partido al árbitro, jugadores y aficionados del Sabadell. Seguro, algún día habrán incidentes graves.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Romanica-Sabadell B
« Respondre #44 el: 08 de Octubre de 2006, 21:30:16 pm »
Indignant el que s'ha viscut aquest matí al camp de la Romanica. En alguns moments del partit he arribat a passar por i a pensarme com sortiria del camp.

Els mateixos jugadors del local ens han insultat i donaven cops de colze al public quan s'acostaven a la banda, els de l'afició de la romanica insultaven pel megafon dient q si erem uns pijos per ser del sabadell, q si unes marikones, q si un fills de tal i q no sortiriem vius del camp, q només hi havia una porta i que no la passariem ...

El futbol de regional a sabadell fa fastic, a falta de 10 minuts un jugador local (el dorsal 11) a fotut una bofetada a un jove seguidor arlekinat i aqui s'ha liat la bona. L'arbitre no ha sabut aturarho i ni ha suspés el partit.

Al final, tot i el 3-2, l'afició local s'ha esperat a la sortida dels jugadors arlekinats per 'calentarlos' ... el dia que perdin que faràn? treuràn les pistoles ?

M'agradaria saber opinions de més gent que hagui estat al camp ... FUTBOL com ho has vist?? Això és denunciable !!

:ko
« Darrera modificació: 08 de Octubre de 2006, 21:33:44 pm per Randel »
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #45 el: 08 de Octubre de 2006, 21:48:50 pm »
Por desgracia describes el futobl k hay aki, los campos x aki son verdaderos "espectaculos" ir a ver partidos porque se lia las de Cain en casi todos los campos con nuestros grandes derbis regionales.... LLano, La planada, Lepanto, "Torromeo", Sabadellenca....  etc.... ver estos derbis en directo es un espectaculo digno de Maracaná 06' por lo menos....

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #46 el: 08 de Octubre de 2006, 23:42:57 pm »
lo que deberian hacer es expulsarlos de la competicion

de que barrio son esta gente??

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #47 el: 08 de Octubre de 2006, 23:46:46 pm »
Randel, de ese campo amigos mios han salido corriendo, i a pedradas  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #48 el: 08 de Octubre de 2006, 23:51:14 pm »
ja et dic, jo he marxat 8 minuts abans d'acabar pq sino no en surtim.

Aquesta gent q s tan 'gallito' al seu camp ... despres va a veure el seu ekip fora ?? La setmana q ve hi ha un Tibidabo-Romanica  :laugh:  :laugh:  :laugh: Tiroteig ??
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #49 el: 09 de Octubre de 2006, 00:01:24 am »
Normalment no surten  :wacky:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #50 el: 09 de Octubre de 2006, 07:16:38 am »
jaja osti jo estava alla i ens va venir de molt pok i alla al camp entre totom els jugadors peguen al public.....molt trist veien com uns nanus joves que saben i volen juga a futbol han de jugar partits contra gent incivilitzada k no en sap; fns i tot un jugador del sabadell 'b' va ser amenasat per un altre jugador als 10 segons de la primera part. Molt Trist! :snore:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #51 el: 09 de Octubre de 2006, 12:22:41 pm »
sin comentarios. . .lo que vivimos ayer no tiene explicación ni sentido. me fuí muy decepcionado. eran malas personas, vilentas, provocadores, sucios, maleducados, incivilizados, no puedo creer que haya gente en la románica válida como la hay, por que tengo amigos y conocidos allí, no me cuadra que gente como jose delgado, javi romero, rafi el entrenador, emilio y mestre puedan estar allí. si leeis este mensaje alguno de los cinco deciros que teneis algo mas de categoria para estar ahi..no sabeis lo que es ir allí como visitantes..no forma parte de este bonito deporte que gente como ella lo estropea. cuando venga el lepanto solo animarán los alevines, los cuatro del megafono....prefier o no comentar nada. la románica, un club historíco y bien considerado, no merece tener parte de la aficion que tiene.un saludo a nuestros aficionados, estos si que dieron ejemplo.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat futbol

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #52 el: 09 de Octubre de 2006, 12:53:03 pm »
AMIC RANDEL I CIA. Como sabes tambien estuve alli, y me hizo recordar epocas lejanas como jugador,ya que campos como Torreromeo o espronceda y algunos de Tarrasa eran un infierno y como maximo sacabas un empate y tenias que salir por piernas y sin ducharte.Os imaginais otro resultado en La romaica que no sea una derrota?. El arbitro estuvo bien y fue valiente pitando el penalty, luego no pito otro que le hicieron a Javi Perez, pero el hombre es humano.No suspendio el partido por bien de la seguridad de todos lo alli presentes.Y lo que redacta en el acta esta bien claro, el no ve la agresion del jugador 11 de la Romanica a una persona del publico, bastante trabajo tenia el pobre en pitar los fuera de juego de la Romanica y lo que dentro del terreno sucedia.Las amenazas del publico hacia Jhony y Oscar verduzco, son una verguenza.Randel ,DENUCIABLE?, mira por parte del Sabadell B lo unico que se puede hacer es mandar un escrito a la FCF, acompañado de la copia del acta arbitral, indicando nuestra version de los hechos.Esto puede acarrear una sancion economica al club de La Romanica y un aviso de suspension de campo; aunque evidentemente "ellos" recurriran dicha sentencia del comite.A posteriori  en otro partido enviaran un delegado federativo a este campo. Insisto el arbitro estuvo correcto, tanto en el tiempo de espera para empezar el partido, en el criterio de enseñar faltas, el hombre hizo lo que pudo con lo que alli se cuece.No me fui del campo hasta que todos los jugadores y el mister salieron del campo sanos y salvos.La presencia de una pareja de La Guardia Civil ayudo un poquito y nuestro delegado pudo salir escoltado por ellos.VERGONZOSO.
Animos a todos y VISCA EL SABADELL.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #53 el: 09 de Octubre de 2006, 20:58:21 pm »
Doncs ho llegeixo i aixo es totalment VERGONYOS... i no m'estranya Randel tenir por després del que diuen, després del que fan a joves aficionats del C.E.S... en fi...  :snore: :wacky: :beer2

friend

• Visitant
« Respondre #54 el: 09 de Octubre de 2006, 21:54:53 pm »
vosaltres dieu de l'aficio de la romanica, pero la nostra a manresa va donar pena...la gent saltant al camp com si aguessim guanyat la copa de europa... i despres allo del " botellaso" acabu de veure les imatges pel futbol cat i es realment penos!!  :no: :no: :ko :ko :ko :ko :ko :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #55 el: 09 de Octubre de 2006, 23:23:46 pm »
que pots esperar de la tv3 "la nostra" (basura)  :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #56 el: 10 de Octubre de 2006, 20:18:20 pm »
I a aixo li diuen futbol? mare meva com poden haver equips aixi, aixo ho veu un nen petit de 12 13 anys com yo i esque et quedes flipant.
Us vull dir que jo fa 2 anys quan era alevi de segon any que jugaba al cnt vam anar a jugar al camp de la maurina egara de terrassa i anava a xutar un penalt i estaba tota la gent darrere la porteria dient hijo de **** komo la metas te mato aki mismo i jo els ignoraba vaig xutar i vag ficarlo llavors vaig anar adavant i hem vaig posar el dit index a la boca com dient que es calles ara . gracies a als tres punts vem estar apunt de fer la ppromocio

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #57 el: 10 de Octubre de 2006, 21:43:15 pm »
Aixi m'agrada Ruben....  :yes: :Paletas: Tots que siguin de Terrassa a callar-lis la boqueta... ::)  :ok :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 13 de Octubre de 2006, 14:36:20 pm »
Jo he vist bastants partits de Segona i Tercera Regional.

Alguns equips, haurien d'estar expulsats de competició des de la jornada 1, però no interessa a la FCF.

És vergonyòs com equips com el Lepanto, Gimnàstica Iberiana, Montanyesa, i un llarg etcètera que no vull recordat ascenen a base d'adrementar als rivals. El summum va ser l'any passat, al camp del Pueblo Nuevo 2002 (Terrassa), on vaig anar a veure un partit de promoció (per interés personal, soc amic de l'àrbitre), i gairebé cobro 'Porque a este no le conocemos, será de l'Hospitalet''. Aquell dia vaig al-lucinar, vaig sortir per potes i vaig veure com aquella gentussa perseguia als rivals (i a mi) en cotxe fins a l'autopista.

I això passa sovint en els camps de regional. Patètic.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #59 el: 13 de Octubre de 2006, 20:17:07 pm »
jajaj jo soc d'aquest barri i vaig anar al partit un amic meu va anar grabar el partit esque auqest barri es on hi ha més gitanos de terrassa i solament tenen el amateur
Va ser un exemple molt dolent pel futbol tots alla seguint l'autocar....
visCa el sabdell !! :bandera  :scut  :beer2  :bola  :bola  :bola