Autor Tema: C.E.Sabadell, 2024-2025  (Llegit 2132 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8065
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
C.E.Sabadell, 2024-2025
« el: 12 de Maig de 2024, 11:28:40 am »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2333
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #1 el: 12 de Maig de 2024, 11:44:33 am »
Dubto q guanyin un sol partit.Son dolents i a sobre passen de tot.Si treuen un punt de sis, miracle.
Son tota una ganduls q ja estan pensant en Eivissa com va dir el Cano

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 762
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #2 el: 12 de Maig de 2024, 13:02:08 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Ramon Moya? deu meu,si te casi 70 anys i fa minim 10 anys que no entrena,quina mania tenim sempre de mirar al pasat,ja per demanar que torni Uribarri que ens va pujar a primera fot 38 anys

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8065
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #3 el: 12 de Maig de 2024, 13:18:50 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Ramon Moya? deu meu,si te casi 70 anys i fa minim 10 anys que no entrena,quina mania tenim sempre de mirar al pasat,ja per demanar que torni Uribarri que ens va pujar a primera fot 38 anys

Quants any té Ancelotti?  Quants en té el Vasco Aguirre?......Quants en tenia Luis Aragonés quan va guanyar l´Eurocopa?
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat txemaspm

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1090
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #4 el: 12 de Maig de 2024, 13:37:03 pm »
D'entrenadors em dona exactament igual qui sigui. Ara bé de jugadors nomes em quedaría amb Domenech i Astals, i veient la seva joventut i progressió dubto molt que continuin en cas de descens. Així que 25 tius nous amb la ment fresca i començar un projecte des de zero.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5129
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #5 el: 12 de Maig de 2024, 13:43:53 pm »
No us feu més mala sang ni us doneu falses esperances.
Jo ja he assumit el descens després del partit d'ahir.
Cop dur de realitat, però malauradament em veig a 2aRfef

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 762
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #6 el: 12 de Maig de 2024, 13:45:44 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Ramon Moya? deu meu,si te casi 70 anys i fa minim 10 anys que no entrena,quina mania tenim sempre de mirar al pasat,ja per demanar que torni Uribarri que ens va pujar a primera fot 38 anys

Quants any té Ancelotti?  Quants en té el Vasco Aguirre?......Quants en tenia Luis Aragonés quan va guanyar l´Eurocopa?

Parles d'entrenadors en actiu,no d'un que fa anys que esta retirat

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6353
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #7 el: 12 de Maig de 2024, 16:00:35 pm »
La temporada del 2006 va sortir bé, es va apostar pel Ramón Moya que coneixia bé la categoria, va fer un equip a mida i es va ascendir aquella temporada, però han passat quasi 20 anys, no crec entreni a cap més equip, peró la aposta d'aquella temporada va anar de cine, i s'hauria de fer el mateix si podem fer-ho i si acabem baixant, que tenim molts números.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3489
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #8 el: 12 de Maig de 2024, 16:59:13 pm »
A mi si que m'agradaria Ramon Moya, es un tio que té pebrots i diu les coses com son, de "l'antiga escola" i això va be per posar ordre a un vestuari actual.

La clau, també, es fitxar molt bé. Pescar molt bé a jugadors bons de 2RFEF amb molta base amb experiencia (30 anys) i completar amb joves que et permetin revulsius. Això va ser el que vam tenir la 06-07, pescant a can Hospitalet..

Visca el Sabadell!!

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2539
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #9 el: 12 de Maig de 2024, 20:30:49 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Jo poso un altre nom: Xavi Molist. Ex-jugador nostre, coneix la categoria i jugadors, bon rendiment.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat daelsi

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 373
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #10 el: 12 de Maig de 2024, 21:16:20 pm »
Ramon Moya, pot ser que aquest senyor no estigui entrenant cap equip des de fa 10 anys?
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1732
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #11 el: 12 de Maig de 2024, 21:32:53 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Jo poso un altre nom: Xavi Molist. Ex-jugador nostre, coneix la categoria i jugadors, bon rendiment.

Jo també estic més per un Molist o un Azparren per exemple. Ha de ser un entrenador coneixedor de la categoria 100% i amb jugadors top de la categoria, res de descartes de 1a rfef.
De totes meneres confiança zero en aquesta directiva i els seus assessors. Desde que varem pujar a 2a tot ha anat pel pedregar amb una gestió esportiva nefasta, per lo que ens poden sorprendre amb una altra bofillada o la jaumemilanada de torn.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8532
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #12 el: 12 de Maig de 2024, 21:46:14 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Jo poso un altre nom: Xavi Molist. Ex-jugador nostre, coneix la categoria i jugadors, bon rendiment.

Jo també estic més per un Molist o un Azparren per exemple. Ha de ser un entrenador coneixedor de la categoria 100% i amb jugadors top de la categoria, res de descartes de 1a rfef.
De totes meneres confiança zero en aquesta directiva i els seus assessors. Desde que varem pujar a 2a tot ha anat pel pedregar amb una gestió esportiva nefasta, per lo que ens poden sorprendre amb una altra bofillada o la jaumemilanada de torn.

Molist está a prop de entrenar a 1aRFEF pujant al Sant Andreu, si no puja si sería bona opció
El que crec que está clar es que Oscar Cano no hauría de continuar en cas de descens (99%) no es que tingui tota la culpa pero si formará part d'un fracás i no es sá la seva continuitat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat rumove

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 178
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #13 el: 12 de Maig de 2024, 21:54:07 pm »

Cas de consumar-se el descens (guanyant els dos, encara possiblement ens salvariem, però aquí està el difícil "quid" de la qüestió) i tenint en compte que podria donar-se el cas de que Oscar Cano complís el contracte, opció que no veurà malament, alternativament a aquest escenari, com veurieu un retorn de Ramón Moya?  (Fa pocs dies va dir que només tornaria a entrenar, si es tractava de l´Espanyol o del Sabadell).

En quatre paraules, repetir la jugada de 2.006, fent un híbrid entre un equip confeccionat per ell, els valors més destacables del filial y 4 o 5 de la plantilla actual.

Jo poso un altre nom: Xavi Molist. Ex-jugador nostre, coneix la categoria i jugadors, bon rendiment.

Jo també estic més per un Molist o un Azparren per exemple. Ha de ser un entrenador coneixedor de la categoria 100% i amb jugadors top de la categoria, res de descartes de 1a rfef.
De totes meneres confiança zero en aquesta directiva i els seus assessors. Desde que varem pujar a 2a tot ha anat pel pedregar amb una gestió esportiva nefasta, per lo que ens poden sorprendre amb una altra bofillada o la jaumemilanada de torn.

Molist está a prop de entrenar a 1aRFEF pujant al Sant Andreu, si no puja si sería bona opció
El que crec que está clar es que Oscar Cano no hauría de continuar en cas de descens (99%) no es que tingui tota la culpa pero si formará part d'un fracás i no es sá la seva continuitat

Amb el descens Cano es desvincula automàticament del Sabadell igual que Rosende (tampoc hi hauria pressupost per mantenir els seus sous), a l’estiu 20 jugadors nous i moneda a l’aire.

L’únic que em preocupa es si l’únic jugador amb mercat (Domenech) en cas de descens té clàusula liberatoria o no. Astals no ha renovat i lógicament no continuarà, la segona rfef és un autèntic pou i uns costos molt superiors a la tercera de la temporada 2006-2007 i uns ingressos que són minims.

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 791
  • Intent de representant
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #14 el: 13 de Maig de 2024, 08:22:30 am »
Encara no estem morts. Estem molt al límit, però ens hem d'agafar a aquest clau que sobresurt a la paret per no caure al buit.

Xavi Molist té contracte fins al 30/06/2024 però té una oferta per renovar i varis equips que li van al darrera. Veient com anem nosaltres sempre amb aquests aspectes, no crec que tinguem planificat res en cas de descens. Rosende i Cano tenen la meva confiança, penseu que quan van arribar i en els seus inicis, es van trobar tota aquesta m****:
- Una plantilla que havia passat per un entrenador i un alineador.
- Uns jugadors destrossats moral i anímicament.
- Jugadors que havien passat 6 setmanes fent entrenaments nivell Juvenil (entrenaments lents i de posició sols).
- Una plantilla descompensada.
- Rumors (falsos) d'impagaments a la plantilla.
- Rumors (falsos) d'una venta a uns impresentables.
Han hagut de lluitar contra tots aquests disbarats, encara sort que van apostar per nosaltres.

Sí que penso que hi ha d'haver canvis estructurals profunds, començant per el directiu que tingui el poder a la parcel·la esportiva e introduir algú que tingui clar que el futbol professional no té res a veure amb la base (on dit de pas, hem fet pujar gent vàlida d'allà en contexts de futbol base i ens els hem carregat), i separar els dos ambients convenientment.

En tema plantilla, s'han de moure ja, per fitxar jugadors vàlids per 1ª RFEF, per a que ens pugin l'abans possible. Penseu que l'actual 2ª RFEF és més fluixa que l'antiga 2ª B, però de 18 equips baixen 5 i tots van a matar des del minut 0 de cada partit.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3489
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #15 el: 13 de Maig de 2024, 09:29:36 am »
Si baixem, em quedaria amb:

-Pau Resta
-Calavera
-Carles Salvador
-Marc Domenech
-Sergi Maestre
-Raul Baena
-Manel Martinez
-Marruecos

Pero entenc que serà molt dificil
Visca el Sabadell!!

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3665
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #16 el: 13 de Maig de 2024, 10:03:55 am »
Jo em quedaria amb Manel, Baena , Maestre, Carlos Salvador, amelibia, Toni herrero, i el día que no estiguin lesionats fotaria partit de veterans, contra roureda i sabadell nord

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8065
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #17 el: 13 de Maig de 2024, 10:29:37 am »
Pau Resta
Carles Salvador
Sergi Maestre
Antonio Moyano
Vladys
Marc Doménech
Astals
Marruecos
Abde
« Darrera modificació: 13 de Maig de 2024, 10:37:34 am per BLANC-I-BLAU »
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2842
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #18 el: 13 de Maig de 2024, 10:38:41 am »
Encara no estem morts. Estem molt al límit, però ens hem d'agafar a aquest clau que sobresurt a la paret per no caure al buit.

Xavi Molist té contracte fins al 30/06/2024 però té una oferta per renovar i varis equips que li van al darrera. Veient com anem nosaltres sempre amb aquests aspectes, no crec que tinguem planificat res en cas de descens. Rosende i Cano tenen la meva confiança, penseu que quan van arribar i en els seus inicis, es van trobar tota aquesta m****:
- Una plantilla que havia passat per un entrenador i un alineador.
- Uns jugadors destrossats moral i anímicament.
- Jugadors que havien passat 6 setmanes fent entrenaments nivell Juvenil (entrenaments lents i de posició sols).
- Una plantilla descompensada.
- Rumors (falsos) d'impagaments a la plantilla.
- Rumors (falsos) d'una venta a uns impresentables.
Han hagut de lluitar contra tots aquests disbarats, encara sort que van apostar per nosaltres.

Sí que penso que hi ha d'haver canvis estructurals profunds, començant per el directiu que tingui el poder a la parcel·la esportiva e introduir algú que tingui clar que el futbol professional no té res a veure amb la base (on dit de pas, hem fet pujar gent vàlida d'allà en contexts de futbol base i ens els hem carregat), i separar els dos ambients convenientment.

En tema plantilla, s'han de moure ja, per fitxar jugadors vàlids per 1ª RFEF, per a que ens pugin l'abans possible. Penseu que l'actual 2ª RFEF és més fluixa que l'antiga 2ª B, però de 18 equips baixen 5 i tots van a matar des del minut 0 de cada partit.
Totalment d'acord, sobretot amb el que dius de reestructurar la parcela esportiva i diferenciar bé, el primer equip de la resta.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8532
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell, 2024-2025
« Respondre #19 el: 13 de Maig de 2024, 10:58:31 am »

A 2aRFEF ventura només continuarán Vladys, Marru, Froi Leal i potser Carles Salvador i Maestre per la edat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres